ads

Isnin, 3 Oktober 2011

02 di changlun - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di changlun - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Sep 2011 11:08 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Posted:

[unable to retrieve full-text content]

02 di merbok - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di merbok - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di merbok</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Sep 2011 09:11 PM PDT

URL Sumber Asal :-

02 di lunas kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di lunas kedah - Google Blog Search


DUSUN DURIAN <b>DI LUNAS</b>, KULIM <b>KEDAH</b> | KulimProperty.com

Posted: 28 Sep 2011 08:44 PM PDT

*Will be launched on 1st of August 2011
*Promotion price: only RM188 per day (normal price: Rm250)
*3 rooms that have been fully renovated
*Located at Penaga Indah, Kulim
*Nice view (on the hill)
*Only 200m from the main road
*Suitable for family members, holiday trip

First come first serve. :)

For more info, please call 0143424393

02 di gurun kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di gurun kedah - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di gurun kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 13 Sep 2011 03:30 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Spyshot Persona R diiringi oleh Vauxhall Astra Turbo <b>di Gurun</b>, <b>Kedah</b>

Posted: 14 Apr 2011 08:17 AM PDT

Vauxhall Astra Turbo 2 Spyshot Persona R diiringi oleh Vauxhall Astra Turbo di Gurun, Kedah

Saya antara yang bertuah hari ini kerana walaupun berada jauh nun di utara, akhirnya terserempak jua dengan dua buah Proton Persona R dengan diiringi oleh sebuah model Vauxhall Astra Turbo berwarna biru. Lebih kurang petang tadi selepas pulang dari pejabat, dari kejauhan saya melihat ada sesuatu yang pelik apabila sebuah kereta yang jarang-jarang dilihat iaitu Vauxhall Astra Turbo berada bersebelahan dua buah kereta yang ditutup dengan kain. Apabila berhenti di situ tidak syak lagi yang berbungkus itu adalah Persona R.

Saya mengambil peluang untuk beramah mesra dengan staf Proton yang sedang menjamu selera di situ, cuba menemubual serba sedikit namun mereka profesional, hanya sedikit maklumat sahaja yang saya dapat, saya faham Proton sudah tentu tidak mengizinkan kakitangannya membocorkan rahsia syarikat kepada orang luar. Saya menunggu sehingga mereka selesai menjamu selera, dan bungkusan kain dibuka akhirnya saya dapat melihat dua buah Persona R dari jarak agak dekat, cukup untuk melihat bentuk sebenar bagaimana model kereta terbaru Proton itu direka.

Vauxhall Astra Turbo 4 Spyshot Persona R diiringi oleh Vauxhall Astra Turbo di Gurun, Kedah

Sempat melihat bahagian interior, boleh tahan tetapi rasanya itu bukannya produksi final, sekadar diletakkan agar Persona R itu boleh dipandu. Melihat keseluruhan interior, saya syak Persona R itu hanya digunakan untuk menguji enjin dan transmisi sahaja. Pelekat hitam yang dikenakan ke seluruh bahagian kereta itu masih lagi berat seperti mana anda dapat lihat di sini, seratus-peratus sama seperti apa yang saya lihat tadi. Berkenaan rekabentuk, anda tahu saya seorang yang cerewet dalam menilai sesebuah kereta. Bagi saya kecantikan rekabentuk sesebuah kereta adalah paling utama berbanding perkara-perkara lain.

Saya mengharapkan Persona R akan tampil dengan rekabentuk lebih bergaya, elegan dan mempunyai 'design language' dramatik seperti mana adaptasi daripada falsafah 'fluidic sculpture' Hyundai terhadap Sonata baru, tetapi saya tidak melihatnya pada Persona R. Mungkin itu hanya model konsep yang masih dalam ujian di jalanan, segalanya seperti diletakkan ala kadar sahaja, harap model produksi final nanti Proton akan menunjukkan wajah sebenar Persona R yang menawan itu. Tetapi baru-baru ini seseorang mengatakan jangan terlalu mengharap sangat terhadap rekaan Persona R, dan saya terfikir perkara yang sama tadi.

Vauxhall Astra Turbo 8 Spyshot Persona R diiringi oleh Vauxhall Astra Turbo di Gurun, Kedah

Saya sempat mengambil beberapa keping gambar Persona R tanpa kain penutup, tetapi disebabkan beberapa perkara yang telah dipersetujui sebelum itu, saya membuat keputusan untuk berpegang pada janji, tidak akan menyiarkan foto-foto tersebut dalam internet, walaupun di dalam blog ini, sekadar untuk tatapan peribadi sahaja. Tetapi satu perkara yang menghairankan saya ialah apakah tujuan sebenar Vauxhal Astra Turbo mengiringi Proton Persona R tadi? Setakat itu sahaja maklumat yang saya dapat kongsikan di sini, anda boleh lihat galeri gambar seperti mana yang dipaparkan. Untuk melihat video Vauxhall Astra Turbo, anda boleh klik di sini.

Tajuk post berkaitan :

BLOG KEDAH: 02 <b>di gurun kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 15 Sep 2011 03:29 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di gurun kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Sep 2011 03:27 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di gurun kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Jul 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di gurun kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Jul 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di gurun kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Jul 2011 03:33 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

BLOG KEDAH: 02 <b>di gurun kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Jun 2011 03:42 PM PDT

awal pagi jumaat dah bergerak ke pasir mas.. kg halaman suami,singgah solat subuh di raub, pahang. Sepanjang perjalanan mcm biasa.. agak membosankan...ditambah dengan mata yang tak tidur semalaman.. ermmm tersengguk2 juga melayan mata..tiba di pasir mas setelah meredah perjalanan selama 7 jam...
cuaca di pasir mas agak panas.. berpeluh2 juga dibuatnya.. ditambah dengan letih meredah perjalanan jauh, aduhhh mata terasa nak pejam jer.... anak2 macam biasa.. bila dah sampai kg, semuanya aktif.. mcm2 ragam ada.. aku dan suami mengemas rumah, maklumlah rumah dah tinggal lebih sebulan.. habukpun dah seinci. ditambah dengan sawang2 penuh.. letih2 pun terpaksa la mengerah tenaga mencuci mana patut..

then tengahari sabtu lepas lunch di rumah kakak ipar di Tanah Merah, sambung lagi perjalanan jauh kami.. hari ni bertolak ke kampung ku pula di Gurun, Kedah. Melewati lebuhraya timur barat yang mencabar kesabaran apabila ada pemandu-pemandu yang memandu mengikut kehendak sendiri. Main asal suka jer potong memotong..

sebelum sampai kampung, singgah dulu kenduri kahwin kawan sepejabat di Kg. Teloi Tua, Sik.. hahah ni yang besh kenduri kat kg.. ada gulai batang pisang lagik.. sedap sangat.. sampai kat umah kenduri jam dah lul 6.30 ptg. tapi nasib baik kenduri kat kampung ni meriahnya sampai ke petang, ramai lagi tetamu yang ada.. tp pengantinnya Fyna dan suami tiada sbb dia org baru jer keluar ke Ladang Anggur di Beris untuk sesi outdoor fotografi..so kami dapat berborak ngan parents Fyna jer la sambil makan nasi kenduri yang sedap tu... thanks ya Fyna sebab jemput kami..


Selepas makan, sambung semula perjalanan yang dah tak baper jauh lagi.. sampai jer kat Pekan Gurun dah sesat.. hahaha dah byk lencongan jalannya sbb pembinaan double track KTM.. wahh makin maju kampung ku sekarang. Sampai rumah parentsku di Taman Gurun dah dekat2 pukul 8 mlm..

so pagi ni lepak la kat kampung... tadaaaaa

(gambar ni kredit pada encik Nazrul (http://nazrulazat.blogspot.com).. aku songlap dari blog dia.. pinjam gambaq sat no... :p) Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

BLOG KEDAH: 02 <b>di gurun kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Jun 2011 03:34 PM PDT

awal pagi jumaat dah bergerak ke pasir mas.. kg halaman suami,singgah solat subuh di raub, pahang. Sepanjang perjalanan mcm biasa.. agak membosankan...ditambah dengan mata yang tak tidur semalaman.. ermmm tersengguk2 juga melayan mata..tiba di pasir mas setelah meredah perjalanan selama 7 jam...
cuaca di pasir mas agak panas.. berpeluh2 juga dibuatnya.. ditambah dengan letih meredah perjalanan jauh, aduhhh mata terasa nak pejam jer.... anak2 macam biasa.. bila dah sampai kg, semuanya aktif.. mcm2 ragam ada.. aku dan suami mengemas rumah, maklumlah rumah dah tinggal lebih sebulan.. habukpun dah seinci. ditambah dengan sawang2 penuh.. letih2 pun terpaksa la mengerah tenaga mencuci mana patut..

then tengahari sabtu lepas lunch di rumah kakak ipar di Tanah Merah, sambung lagi perjalanan jauh kami.. hari ni bertolak ke kampung ku pula di Gurun, Kedah. Melewati lebuhraya timur barat yang mencabar kesabaran apabila ada pemandu-pemandu yang memandu mengikut kehendak sendiri. Main asal suka jer potong memotong..

sebelum sampai kampung, singgah dulu kenduri kahwin kawan sepejabat di Kg. Teloi Tua, Sik.. hahah ni yang besh kenduri kat kg.. ada gulai batang pisang lagik.. sedap sangat.. sampai kat umah kenduri jam dah lul 6.30 ptg. tapi nasib baik kenduri kat kampung ni meriahnya sampai ke petang, ramai lagi tetamu yang ada.. tp pengantinnya Fyna dan suami tiada sbb dia org baru jer keluar ke Ladang Anggur di Beris untuk sesi outdoor fotografi..so kami dapat berborak ngan parents Fyna jer la sambil makan nasi kenduri yang sedap tu... thanks ya Fyna sebab jemput kami..


Selepas makan, sambung semula perjalanan yang dah tak baper jauh lagi.. sampai jer kat Pekan Gurun dah sesat.. hahaha dah byk lencongan jalannya sbb pembinaan double track KTM.. wahh makin maju kampung ku sekarang. Sampai rumah parentsku di Taman Gurun dah dekat2 pukul 8 mlm..

so pagi ni lepak la kat kampung... tadaaaaa

(gambar ni kredit pada encik Nazrul (http://nazrulazat.blogspot.com).. aku songlap dari blog dia.. pinjam gambaq sat no... :p) Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

BLOG KEDAH: 02 <b>di gurun kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Jun 2011 03:35 PM PDT

BLOG KEDAH: 02 <b>di gurun kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Jun 2011 12:00 AM PDT

BLOG KEDAH: 02 <b>di gurun kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Jun 2011 03:48 PM PDT

BLOG KEDAH: 02 <b>di gurun kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Jun 2011 03:22 PM PDT

MAJLIS BERSAMA AL-HABIB SAYYID NAQJAMUDDIN <b>DI</b> <b>...</b> - UMMAH BERSELAWAT

Posted: 08 May 2011 12:50 AM PDT

Pakat pakat pi beramai ramai. Ajak semua mak long, pak long, pak ngah, tok njang, abang, adik, kakak, nak, bapak. Kita berselawat dan berqasidah memuji Rasulullah SAW dalam menagih cinta kepada Baginda.

Sesungguhnya, kalau kita cinta kepada baginda, bagindah lebih awal lagi mencintai kita. Kalau kita rindukan baginda, baginda lebih awal lagi merindui kita. Setiap amal baik yang kita lakukan, baginda akan memohon Allah beri ganjaran, namun setia dosa yang kita lakukan, baginda akan memohon semoga Allah mengampuni dosa kita. Masya-Allah, sungguh mulia peribadi baginda.

Allahumma solli 'ala sayyidina Muhammad wa 'ala alih

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

02 di kodiang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kodiang - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Sep 2011 02:18 PM PDT

URL Sumber Asal :-

KedahLanie.info: Jika <b>di KODIANG</b> pun dah ada POLIS Samseng <b>...</b>

Posted: 26 Sep 2011 06:31 PM PDT

Dipukul polis kerana sampah


JITRA - Seorang pekerja syarikat pembersihan sisa pepejal di sini mendakwa dipukul lima lelaki dipercayai anggota polis hanya disebabkan tegurannya ke atas salah seorang lelaki terbabit yang tidak membuang sampah ke dalam tong di Taman Bahagia, Kodiang dekat sini Sabtu lalu.

Mangsa, Mohd. Ridzuan Mohd. Noor, 23, memberitahu, kejadian berlaku ketika dia membuat kerja pembersihan di taman perumahan tersebut sebelum didatangi salah seorang lelaki yang membuang sampah di luar tong.

Katanya, dia kemudian meminta lelaki berusia awal 50-an itu membuang sampah ke dalam tong yang disediakan, namun sebaliknya dia diherdik dalam kejadian kira-kira pukul 11.20 pagi itu.

"Lelaki itu menengking dengan berkata, hang siapa, dan saya memberitahu saya ditugaskan untuk membersihkan kawasan tersebut.

"Lelaki itu masih tidak berpuas hati dan memberitahu, hang tidak tahu aku siapa, kalau ada pistol aku tembak hang," ceritanya kepada pemberita di sini semalam.

Tambahnya, lelaki terbabit yang berpakaian preman kemudian berlalu, namun datang semula ke kawasan itu kira-kira 30 minit kemudian bersama empat lagi rakannya.

"Setiba di situ mereka mengepak tangan dan menendang saya sehingga jatuh. Mereka kemudian menggari tangan saya. Selepas itu mereka menyepak muka, perut dan belakang badan," dakwanya yang tidak dapat berbuat apa-apa kerana tangan digari.

Mohd. Ridzuan memberitahu, dia kemudian dibawa ke Balai Polis Kodiang sebelum sekali lagi dibelasah oleh mereka dan selepas itu mengurungnya di dalam lokap.

http://kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2011&dt=0927&pub=Kosmo&sec=Negara&pg=ne_08.htm

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 11 May 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 11 May 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 11 May 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 11 May 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 11 May 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

PiDa SanGlang: Berita terhangat <b>di Kodiang</b>."bahana memadu kasih <b>...</b>

Posted: 11 May 2011 11:05 PM PDT

Yang bini org tu pun awat la dok mengatai melayan kan dah mengamuk hat laki tu la mak dok kata dulu2 jaga diri jaga tingkah laku jangan sampai termasuk dlm neraka pasai ramai sgt pompuan disana

KODIANG: Bahana memadu kasih dengan isteri orang, seorang lelaki hampir putus tangan akibat ditetak suami kekasihnya yang berang selepas mengetahui hubungan sulit mereka di Kampung Palas di sini, pagi kelmarin.

Kejadian itu berlaku jam 7.30 pagi ketika mangsa berusia 40-an dalam perjalanan dari rumahnya di Kampung Palas ke tempat kerjanya di Pekan Kodiang di sini, apabila keretanya ditahan seorang jiran lelaki.

Suspek yang berada di kawasan berhampiran, kemudian dikatakan menarik mangsa keluar dari kereta dan mengheretnya ke kereta suspek yang terletak tidak jauh dari tempat itu.

Suspek kemudian mengambil sebilah parang yang diletak di atas but keretanya dan melibas ke arah mangsa.

Mangsa cuba mempertahankan diri dengan menepis tetakan itu, tetapi ia terkena ke sikunya sehingga menyebabkan tangan kiri mangsa hampir terputus.

Mangsa kemudian dikatakan cuba lari untuk mendapatkan pertolongan penduduk kampung, namun ditetak sekali lagi di bahu dan perut.
Bagaimanapun, tindakan segera penduduk kampung yang kebetulan melalui kawasan itu berjaya menahan suspek daripada terus menyerang mangsa. Suspek kemudian menyerah diri di Balai Polis Kodiang.

Anak lelaki sulung mangsa berusia 20-an yang tiba di lokasi kejadian membawa bapanya ke Hospital Jitra (HJ).

Mangsa yang mempunyai empat anak kemudian dipindahkan ke Hospital Sultanah Bahiyah (HSB) Alor Setar berikutan kecederaan serius.

Sementara itu, isteri mangsa yang enggan dikenali berkata, pergaduhan itu dipercayai berpunca daripada dendam lama dan mengakui suaminya pernah bercinta dengan isteri suspek.

"Mungkin tindakan suami saya pernah beberapa kali menghantar SMS kepada isteri suspek, menyebabkannya naik berang.

"Saya sudah membuat laporan di Balai Polis Kodiang dan menyerahkan kepada polis untuk ambil tindakan terhadap penyerang suami saya," katanya.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Kubang Pasu, Deputi Superintendan Ibrahim Mohd Yusoff mengesahkan menerima laporan berhubung kejadian itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 324 Kanun Keseksaan kerana mendatangkan kecederaan.

Katanya, polis sudah menahan lelaki berusia 47 tahun untuk membantu siasatan. Sumber BH

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Sep 2011 01:47 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Aug 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Aug 2011 01:48 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Aug 2011 01:05 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Jul 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Jul 2011 12:00 AM PDT

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Jul 2011 01:34 PM PDT

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Jun 2011 12:00 AM PDT

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Jun 2011 01:27 PM PDT

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Jun 2011 01:06 PM PDT

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Jun 2011 01:25 PM PDT

Karnival Pendidikan Islam PKG <b>Kodiang</b> 2011 / 1432 H

Posted: 25 Mar 2011 10:32 PM PDT

Salam.


Acara tahunan PKG pada kali ini julung kalinya diadakan di SMSKP pada 24 Mac 2011 yang lalu. Sebagai tuan rumah dan berstatus SBP, ianya sedikit memberi tekanan kepada GPI SMSKP dan para pelajar (peserta) untuk merealisasikan impian sekolah, iaitu mengekalkan piala pusingan Johan PKG Kodiang di SMSKP.

Alhamdulillah apabila keputusan diumumkan, SMSKP berjaya mengekalkan prestasi pada tahun lepas dengan menjadi Johan dalam 4 acara (Tilawah (L), Syarahan (P), Hafazan (L), Nasyid : Naib Johan 1 acara (Syarahan (L) dan Ketiga 1 acara TTilawah (P) .


Tahniah buat semua warga SMSKP.

KEPUTUSAN PENUH :

TILAWAH (L)

  1. MOHD ARIFKAMIL OMAR - SMSKP
  2. MOHD AL-AMIN AH.ZAILANI - SMKMD
  3. MOHD HAMIRUN RODZI - SMKTB

TILAWAH (P)
  1. SITI NUR YUSRA ABDUL RAHMAN - SMKTB
  2. AMIRA HUSNI MOHD SYUKRI - SMKMD
  3. NURUL NAJLA' MUHAMMAD ASSRI - SMSKP

HAFAZAN (L)
  1. MUHAMMAD AMINUDDIN CHE OMAR -SMSKP
  2. MOHD KHAIRUL IFWAT JAMRI - SMKMD
  3. MOHD FIRDAUS MOHAMAD - SMKBBBKH

HAFAZAN (P)
  1. NUR FARAHIM ABD RAHIM - SMKTB
  2. NABILA BASER - SMKBBS
  3. NOR DALILA ISMAIL - SMKMD

SYARAHAN (L)
  1. MUHAMMAD HAKIMIN SHAFIE - SMKBBS
  2. MUHAMMAD SYAHRUL ASYRAF MD ROPI - SMSKP
  3. BAZLISHAH IZZAT BAHARI - SMKMD

SYARAHAN (P)
  1. NUR AFZAN IZZANI AZHAR - SMSKP
  2. NUR AFINI MOHD LATFEE - SMKBBS
  3. NOR ATIKA REJAB - SMKBBBKH

NASYID
  1. SUBULUSSALAM - SMSKP
  2. AL-KAUTHAR - SMKBBS
  3. AL-FIRDAUSI - SMKTB

Selamat berjuang diperingkat daerah 2 April ini di SMK Ayer Hitam. Semoga Berjaya.

sumber : http://paisainskp.blogspot.com

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

02 di tanjung dawai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di tanjung dawai - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di tanjung dawai</b> - Google Blog Search

Posted: 14 Sep 2011 03:37 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di tanjung dawai</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Aug 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di tanjung dawai</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Aug 2011 03:25 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di tanjung dawai</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Aug 2011 04:14 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di tanjung dawai</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Jul 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di tanjung dawai</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Jul 2011 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Food at Home: Seafood <b>di Tanjung Dawai</b>

Posted: 19 Jul 2011 03:56 AM PDT

Best Blogger Tips
Sekarang ni saya masih berada di kampung halaman, melarikan diri dari kesibukan kota apatah lagi dengan roadblock sana sini. Tak tahanla bila jammed selama 3jam untuk trafik gerak sejauh 100meter. Kena pada masanya saya dapat surat berkursus kebetulan di utara tanah air....peluang saya la untuk bercuti ke kampung sekali. 
 Semalam punya dinner, saya dan mr. Soulmate berdating di bawah bulan purnama sesambil kena angin sepoi2 bahasa tepi pantai Tanjung Dawai. Makan tepi pantai sambil dengar desiran ombak memangla best berdating hehehehe. Sampai je Tanjung Dawai memang banyakla kedai makan tepi-tepi pantai ni dengan hiasan lampu bermacam-macam color tapi kami memang dah ada tempat favorite kat sini. Kedai makan ni memang kedai setiala setiap kali kami datang makan sini, kedudukannya yang paling hujung sekali....kena melalui kedai-kedai yang lain. Pelanggan akan diberi pilihan untuk memilih sendiri seafood yang disediakan dihadapan pintu masuk,nak jenis apa?besar ke kecik ke ikut kemahuan dan selera masing-masing.
 Saya pilih semuanya yang saiz yang paling kecik sebab makan berdua je pun. Saya makan sotong besar buat bakar, kerang buat rebus dan ikan merah masak 3rasa, tak lupa sayurnya kerabu pelam. Semua seafood fresh dan manis rasanya. Dah lama tak makan seafood yang fresh plus tepi pantai pula tu, kalau tidak kalau nak makan seafood je kena cari kat tesco,giant atau tidak kat jusco ermmmm.....paham-pahamla tahap kefreshnessnya. Time makan je sunyi sepi mengadap makanan sampai licin, sedar-sedar perut pun sebu akibat kekenyangan yang teramat sangat. Esok saya akan berkursus di utara tanah air dan kursus akan bersambung lagi di Cyberjaya pula. Tak lupa juga percutian yang kami berdua rancangkan sejak setahun yang lalu ke seberang lautan. Entah bila pula masa untuk masak memasak kat rumah sendiri ni memandangkan masa pun agak terhad, mungkin entry yang akan datang banyakla saya cerita mengenai Jalan-jalan Cari Jalan terutamanya makanan yang belum pernah saya rasa di tempat orang. Maka dapur kat rumah pun tak berasapla sampai bulan Ramadhan nanti. Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Me and Myself: <b>Tanjung Dawai</b>

Posted: 30 Jul 2011 09:18 PM PDT

Tanjung Dawai terletak dalam daerah Sungai Petani. Kalau sebut jer Tanjung Dawai, ramai yang akan ingat tentang kedai-kedai yang menjual produk hasil laut. Tapi, tahukah korang yang korang jugak buleh pegi ke Pantai Merdeka dari Tanjung Dawai ? (Aku yang baru tau sbnrnya. . . )

Dari jeti Tanjung Dawai, korang buleh naik bot dengan tambang RM4 pegi balik. Jarak perjalanan dari Tanjung Dawai ke Pantai Merdeka cuma 5 hingga 10 minit, bergantung pada tahap ke'usang'an bot yang korang naik. Pesanan kepada mereka yang pakai kain atau kasut tumit tinggi atau kasut sukan, anda tidak digalakkan pegi ke Pantai Merdeka dengan cara naik bot sebab kat Pantai Merdeka takde jeti. Bot akan berlabuh tepi pantai dan korang kena panjat bot tersebut. Yang pakai kain kena ada possibility kain terselak dan yang pakai kasut sukan, maybe kasut basah time nak panjat atas bot.

Mari kita saksikan gambar-gambar menarik di Tanjung Dawai dan Pantai Merdeka...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.
 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved