Isnin, 15 Oktober 2012

02 di jerai kedah - Google Blog Search

02 di jerai kedah - Google Blog Search


Port Skodeng <b>Di</b> Seluruh <b>Kedah</b> Meriah Menjelang 14 Februari <b>...</b>

Posted: 10 Feb 2012 03:00 AM PST

Kalau ditengok pada Youtube, anak-anak muda Kedah merupakan golongan yang paling hebat memperagakan aksi seks bebas berlatar belakangkan alam sekitar. Cari sahaja di Youtube, kita akan menemuinya tanpa bersusah payah walaupun Youtube mengamalkan sekatan untuk adegan-adegan seks. Lubuk Tupah misalnya, sangat terkenal kerana video seks skodeng sehingga ke hari ini, berbanding keindahan Lubuk Tupah itu sendiri.

Salah satu daripada port berasmara yang sangat terkenal di Kedah adalah GUNUNG JERAI.

Antara tempat-tempat di Gunung Jerai yang kerap menjadi sasaran golongan muda melepaskan nafsu adalah di pondok-pondok rehat yang terletak di kawasan agak gelap. Malah semak belukar di sekitar jalan menuju ke puncak Jerai juga, kerap kali menjadi port yang amat menarik untuk golongan muda memadu asmara.

Menjelang 14 Februari, Gunung Jerai sekali lagi menjadi sasaran golongan yang tidak peduli dengan hukum-hakam ini. Bahkan di tempat-tempat lain di sekitar Kedah juga, selain pusat-pusat hiburan yang bercambah-cambah di Kedah, pastinya sambutan Hari Kekasih akan menjadi lebih meriah.

Dalam hal ini, kita tidak menyalahkan mana-mana kerajaan, baik kerajaan pusat mahupun kerajaan negeri. Kerajaan telah pun menyiapkan segala keperluan untuk umat Islam menggandakan keimanan mereka menerusi pembelajaran dan majlis ilmu. Kalau di Kedah sahaja, ada kelas agama, ada kelas tajwid, ada KAFA dan sebagainya. Malah Kerajaan Pusat pula turut menyediakan pelbagai inisiatif lain untuk mewujudkan sebuah masyarakat yang bermoral.

Sebaliknya penguatkuasaan yang lemah menjadi punca kepada gejala ini meningkat selain sikap golongan remaja yang mudah terikut-ikut dengan budaya tidak senonoh. Menjelang 14 Februari atau pada sebarang masa, kita akan melihat penguatkuasaan bermusim oleh pihak berkuasa.

Peranan ibu bapa merupakan peranan yang jauh lebih penting berbanding peranan kerajaan dan pihak berkuasa. Kalau ibu bapa sudah tidak mampu untuk menjaga anak sendiri, bagaimana pula ada sesetengah ibu bapa yang boleh menyalahkan pihak berkuasa kerana tidak menjaga anak mereka.

Yang pasti, menjelang 14 Februari, akan ada lebih banyak klip-klip video yang boleh dimuat turun, sama ada di P2P atau di mana-mana sahaja, termasuklah di telefon tentang perilaku anak-anak muda Kedah yang kemaruk seks!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan