ads

Isnin, 13 Februari 2012

02 di kulim - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kulim - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>di</b> Majlis Perbandaran <b>Kulim</b> Malaysia Terkini 2012

Posted: 01 Feb 2012 09:34 PM PST

Tarikh Tutup Permohonan : 12 Februari 2012

Sejarah Majlis Perbandaran Kulim (MPKK) bermula apabila memorandum kenaikan taraf Majlis Daerah Kulim ke majlis Perbandaran Kulim (MPKK) yang bertarikh 10 hb. Julai 1996 telah dihantar ke Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah Darul Aman berikutan persetujuaan Mesyuarat Majlis Penuh antara Ketua-Ketua Jabatan (Pegawai Pentadbir Negeri) pada 29 hb. Mac 1995.

Permohonan-permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia untuk memenuhi
jawatan seperti berikut:-

- Penolong Arkitek Lanskap (J2-1)

KLIK DI SINI UNTUK IKLAN JAWATAN DAN CARA MEMOHON

Incoming search terms:

  • cari kerja kosong kawasan kulim
  • jawatan kosong akauntan di kulim 2012
  • kerja kosong di kulim 2012
  • kerja kosong di majlis daerah kulim
  • kerja kosong di kulim
  • kerja kosong 2012 di kulim
  • kerja di kulim 2012
  • kerja di kulim
  • jawatan kosong majlis perbandaran kulim
  • majlis daerah kulim

02 di changlun - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di changlun - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 11:26 PM PST

URL Sumber Asal :-

Syima Homestay <b>di Changlun</b> : Semua Homestay

Posted: 02 Feb 2012 01:40 AM PST

Rumah Penginapan Bermalam di Changlon

Syima Homestay dilengkami streamyx

Lokasi : Berhampiran Pekan Changloon, 8 minit keUUM Sintok , 5 minit ke
Matrikulasi Kedah, 10 minit ke Bukit Kayu Hitam,15 minit ke Thailand,25 minit
ke Padang Besar Perlis, 30 minit ke Jeti KualaPerlis untuk ke Langkawi,10
minit ke UNIMEP, 20 minit UITM ARAU,10 minit kePeranginan Bukit Wang Alamat :
Taman Beringin, Changlon, Kedah

Kemudahan: – Rumah SemiD Satu Setengah Tingkat(masih baru)
- 3 bilik tidur ( 4 katil queen)
- Bilik tidur utama mempunyai air-cond ( 2 katilqueen)
- 2 bilik air
- 2 Ruang tamu yang luas dan selesa
- Tempat meletak kereta berbumbung muat untuk 2buah kereta – Berhampiran
dengan kedai makan dan kedai mini market,C'martand Merry Brown Changloon
-Capaian internet percuma, tanpa had ( streamyx)
- dilengkapi Astro

Kelengkapan:
Sofa, Meja makan, TV 29inci, Kelengkapanmemasak(Dapur,Cerek Elektrik, Rice
Cooker, Pinggan Mangkuk, Periuk), Peti Sejuk,Bantal, Toto Selimut,
Sejadah,Tuala mandi
Percuma Minuman : Teh dan Kopi

Harga berpatutan..yang penting selesa untukpenginapan sekeluarga.

RM 160 semalam untuk sebuah rumah yg selesa.
Untuk penginapan melebihi 1 malam, harga masihboleh dirunding.

Berminat dan ingin mengetahui lebih lanjut sertatempahan sila hubungi
0125533565/0125551861

Contact Norhasimah Mustafa

Full content generated by Get Full RSS.

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 11:36 PM PST

URL Sumber Asal :-

Alhamdulillah, Selamat tiba <b>di Changlun</b> - MADRASATUL HAYAH <b>...</b>

Posted: 22 Jan 2012 07:03 PM PST

23 Januari 2012, 7:05 am


Salam. 
Kami sudah sampai ke persempadan Changlon. Sekarang di CTC, tempat persinggahan utk kami menukar wang ringgit Malaysia ke baht Thailand. Solat suboh tadi berjemaah di Masjid Imaniah, masjid tepi jalan. Kami tiba agak awal, jadi sempatlah ikhwah dan akhawat berqiyammulllail di masjid tersebut.
Selesai sudah bermathurat, kami tiba di CTC, menukar wang dan ada yang minum2. Para peserta dah mula cergas dan mula riuh di dalam bas.

Sekarang kami hanya menunggu ketibaan satu lagi kereta yang diketuai ukhti Asma Zaid bersama 4 peserta MHI. Asma telah datang sehari awal untuk membuat passport di Kedah sebab imigresen Kedah buka pada hari Ahad. Dengar cerita akhi Hasbullah Ashaari akan membawa mereka ke CTC ini.
Doakan kami selamat kembali dan pulang.
Wasallam.

Sent from my IKRAM HS Pad.

Full content generated by Get Full RSS.

4 Gambar Kak Engku Mengacau Sup Daging Sekawah <b>Di Changlun</b>

Posted: 26 Jan 2012 05:00 PM PST

Penjaga bank rogol gadis dalam bank | Berita Harian net

Posted: 17 Jan 2012 06:39 PM PST

Helah seorang pengawal keselamatan yang kononnya mahu menawarkan pekerjaan kepada anak seorang jirannya di sebuah bank di Changlun, dekat sini, bertukar tragedi apabila suspek melempiaskan nafsu serakahnya terhadap mangsa, Ahad lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 8.30 pagi, mangsa yang berusia 16 tahun itu mengikut lelaki berusia 55 tahun yang layak dipanggil bapa itu selepas dipelawa untuk ke bank berkenaan kerana mangsa berhasrat mencari kerja.
Mangsa yang tidak bersekolah itu gembira apabila diberitahu ada peluang pekerjaan selepas dimaklumkan suspek dan mengikut lelaki itu menunggang motosikal tanpa mengetahui niat suspek.

Setibanya di dalam bank berkenaan, suspek membawa mangsa masuk dan menutup pintu memandangkan bank tidak beroperasi pada hari itu kerana cuti hujung minggu.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kubang Pasu, Deputi Superintendan Ibrahim Mohd Yusof, berkata suspek merogol mangsa berulang kali sebelum menghantar mangsa pulang ke rumahnya di sebuah kampung, di Jalan Changlun, di sini.
"Mangsa memaklumkan perkara itu kepada bapanya yang berusia 42 tahun sebelum membuat laporan di Balai Polis Changlun tidak lama kemudian.

"Suspek yang berkhidmat dengan sebuah syarikat keselamatan itu ditahan ketika bertugas di sebuah bank lain di daerah ini, Selasa lalu kira-kira jam 11 pagi untuk membantu siasatan berhubung kes itu," katanya ketika ditemui di pejabatnya di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kubang Pasu, semalam.

Ibrahim berkata, mangsa yang juga anak kedua daripada tiga beradik itu tinggal bersama bapanya manakala ibunya sudah meninggal dunia dan dipercayai baik dengan suspek yang juga jirannya.

Katanya, mangsa dibawa bapanya ke Hospital Jitra (HJ) untuk menjalani pemeriksaan dan hasil laporan perubatan mendapati terdapat kesan koyakan pada kemaluan mangsa.

Beliau berkata, pihaknya masih menjalankan siasatan dan mangsa kini direman seminggu sejak Khamis lalu untuk membantu siasatan.

"Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol gadis bawah umur," katanya.
Semalam, suspek bersama seorang lelaki yang disyaki bomoh ditahan polis kerana disyaki merogol dibawa ke HJ untuk diambil sampel darah dan pemeriksaan kesihatan untuk membantu siasatan.

Bomoh yang juga pembantu kolam ternakan udang di Kerpan, di sini, kini masih direman sejak Khamis lalu selepas seorang pelajar tingkatan lima bersama bapanya membuat laporan dirogol suspek berusia 36 tahun itu ketika mendapatkan rawatan bantuan mengusir makhluk halus.

Mereka pergi ke rumah suspek kira-kira jam 8.30 malam di rumahnya di Simpang Kemboja, Ayer Hitam, di sini, bersama bapanya untuk mendapatkan khidmat mengusir hantu yang kemudian dipercayai dipukau sebelum dirogol.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Written by

DISCLAIMER: Laman Web berita-harian.net tiada kaitan lansung dengan surat khabar Berita Harian ataupun dengan Laman Web Rasmi Berita Harian www.bharian.com.my walau dengan apa cara sekalipun.

Filed under: Dalam Negara · Tags: , , , , ,

Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Feb 2012 11:36 PM PST

URL Sumber Asal :-

Alhamdulillah, Selamat tiba <b>di Changlun</b> - MADRASATUL HAYAH <b>...</b>

Posted: 22 Jan 2012 07:03 PM PST

23 Januari 2012, 7:05 am


Salam. 
Kami sudah sampai ke persempadan Changlon. Sekarang di CTC, tempat persinggahan utk kami menukar wang ringgit Malaysia ke baht Thailand. Solat suboh tadi berjemaah di Masjid Imaniah, masjid tepi jalan. Kami tiba agak awal, jadi sempatlah ikhwah dan akhawat berqiyammulllail di masjid tersebut.
Selesai sudah bermathurat, kami tiba di CTC, menukar wang dan ada yang minum2. Para peserta dah mula cergas dan mula riuh di dalam bas.

Sekarang kami hanya menunggu ketibaan satu lagi kereta yang diketuai ukhti Asma Zaid bersama 4 peserta MHI. Asma telah datang sehari awal untuk membuat passport di Kedah sebab imigresen Kedah buka pada hari Ahad. Dengar cerita akhi Hasbullah Ashaari akan membawa mereka ke CTC ini.
Doakan kami selamat kembali dan pulang.
Wasallam.

Sent from my IKRAM HS Pad.

Full content generated by Get Full RSS.

4 Gambar Kak Engku Mengacau Sup Daging Sekawah <b>Di Changlun</b>

Posted: 26 Jan 2012 05:00 PM PST

Penjaga bank rogol gadis dalam bank | Berita Harian net

Posted: 17 Jan 2012 06:39 PM PST

Helah seorang pengawal keselamatan yang kononnya mahu menawarkan pekerjaan kepada anak seorang jirannya di sebuah bank di Changlun, dekat sini, bertukar tragedi apabila suspek melempiaskan nafsu serakahnya terhadap mangsa, Ahad lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 8.30 pagi, mangsa yang berusia 16 tahun itu mengikut lelaki berusia 55 tahun yang layak dipanggil bapa itu selepas dipelawa untuk ke bank berkenaan kerana mangsa berhasrat mencari kerja.
Mangsa yang tidak bersekolah itu gembira apabila diberitahu ada peluang pekerjaan selepas dimaklumkan suspek dan mengikut lelaki itu menunggang motosikal tanpa mengetahui niat suspek.

Setibanya di dalam bank berkenaan, suspek membawa mangsa masuk dan menutup pintu memandangkan bank tidak beroperasi pada hari itu kerana cuti hujung minggu.

Timbalan Ketua Polis Daerah Kubang Pasu, Deputi Superintendan Ibrahim Mohd Yusof, berkata suspek merogol mangsa berulang kali sebelum menghantar mangsa pulang ke rumahnya di sebuah kampung, di Jalan Changlun, di sini.
"Mangsa memaklumkan perkara itu kepada bapanya yang berusia 42 tahun sebelum membuat laporan di Balai Polis Changlun tidak lama kemudian.

"Suspek yang berkhidmat dengan sebuah syarikat keselamatan itu ditahan ketika bertugas di sebuah bank lain di daerah ini, Selasa lalu kira-kira jam 11 pagi untuk membantu siasatan berhubung kes itu," katanya ketika ditemui di pejabatnya di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Kubang Pasu, semalam.

Ibrahim berkata, mangsa yang juga anak kedua daripada tiga beradik itu tinggal bersama bapanya manakala ibunya sudah meninggal dunia dan dipercayai baik dengan suspek yang juga jirannya.

Katanya, mangsa dibawa bapanya ke Hospital Jitra (HJ) untuk menjalani pemeriksaan dan hasil laporan perubatan mendapati terdapat kesan koyakan pada kemaluan mangsa.

Beliau berkata, pihaknya masih menjalankan siasatan dan mangsa kini direman seminggu sejak Khamis lalu untuk membantu siasatan.

"Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol gadis bawah umur," katanya.
Semalam, suspek bersama seorang lelaki yang disyaki bomoh ditahan polis kerana disyaki merogol dibawa ke HJ untuk diambil sampel darah dan pemeriksaan kesihatan untuk membantu siasatan.

Bomoh yang juga pembantu kolam ternakan udang di Kerpan, di sini, kini masih direman sejak Khamis lalu selepas seorang pelajar tingkatan lima bersama bapanya membuat laporan dirogol suspek berusia 36 tahun itu ketika mendapatkan rawatan bantuan mengusir makhluk halus.

Mereka pergi ke rumah suspek kira-kira jam 8.30 malam di rumahnya di Simpang Kemboja, Ayer Hitam, di sini, bersama bapanya untuk mendapatkan khidmat mengusir hantu yang kemudian dipercayai dipukau sebelum dirogol.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Written by

DISCLAIMER: Laman Web berita-harian.net tiada kaitan lansung dengan surat khabar Berita Harian ataupun dengan Laman Web Rasmi Berita Harian www.bharian.com.my walau dengan apa cara sekalipun.

Filed under: Dalam Negara · Tags: , , , , ,

Full content generated by Get Full RSS.

02 di gurun kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di gurun kedah - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di gurun kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

ANWAR CERITA KEGIATAN SEKSNYA <b>DI GURUN KEDAH</b>..???!!!

Posted: 19 Dec 2011 06:31 AM PST


Baru-baru ni, Pertubuhan Seni Silat Pusaka Gayung dan Yayasan Restu telah mengadakan Pameran Pedang Rasulullah SAW, Khazanah Tamadun Islam dan Koleksi Sejarah Seni Silat Pusaka Gayong, di Dewan Sri Zaleha milik Naza Automotive & Manufacturing (NAZA) di Gurun.

Perasmiannya dibuat oleh Datuk Seri Rais Yatim dan mendapat sambutan hangat dari rakyat di seluruh negara, khususnya dari negeri-negeri di utara.

Malangnya, program tersebut telah dicemari oleh Anwar Ibrahim yang berceramah politik di atas pentas di pameran itu. Dia melalak pasal kes dia liwat Saiful Bukhari dan melanggan China Doll!

Menurut sumber, Anwar terpaksa dijemput pihak penganjur memandangkan dia di antara pemimpin tertinggi PSSPGM yang diberikan masa dia jadi TPM dulu. Penganjur dan NAZA sangat kesal dengan kelakuan Anwar 'meliwat' majlis itu dengan cerita-cerita 'basah"nya!

Oiii Papa Doll..!!! Orang jemput suruh bercakap pasal ketamadunan Islam dan pencak silat warisan Melayu! Yang ko datang cakap pasal kegiatan seks ko tu apahal..? Dah kemaruk sangat ke?

Ntah-ntah lepas bagi ceramah tu terus ke seberang sempadan! Hek ellehhh..macam la orang tak tau hari tu masa PRK Bukit Selambau ko lari masuk Siam pegi massage..!!! Buat malu Tok Majid je la ko ni Nuar ooooiii..! Ko nak kena silat ke???

Full content generated by Get Full RSS.

HOMESTAY <b>DI GURUN</b>,<b>kEDAH</b>.SELESA! | Iklan Percuma – Promosi <b>...</b>

Posted: 09 Jan 2012 05:49 AM PST

Publish date: January 9, 2012 9:49 pm | Contact Name: Cek Siti Raouddah | Price: 150 | Location: Diantara Guar Chempedak ke Gurun | Phone: 012-4917062/013-5017162 | Tags:

nak sewa homestay,sesuai untuk bertandang kenduri,hadir kursus,pretikel student,melancong dll.30 minit dari Sungai Petani,40 Minit dari Alor Star,5 minit dari Tol Plaza Gurun.Dekat Gunung Jerai,Petronas feterliser dan Modenas.Hanya RM 150.00 sehari.
check in pkl 2.00 ptg
check out pkl 12 thr

Share: Twitter | Facebook | Email

Report bad use or Spam

Sponsored Banner

Full content generated by Get Full RSS.

Pameran Pedang Nabi Muhammad SAW <b>Di Gurun</b>, <b>Kedah</b> | Hans

Posted: 06 Dec 2011 03:33 AM PST

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pengunjung blog Hans. Alhamdulillah pada hari ini gua berkesempatan berkunjung ke Pameran Pedang Nabi Muhammad S.A.W. Khazanah Tamadun Islam serta melihat Koleksi Sejarah Seni Silat Pusaka Gayong yang berlangsung di Dewan Sri Zaleha(NAZA), Gurun, Kedah bermula dari 5 Disember 2011 dan akan berakhir pada 19 Disember 2011. Objektif pameran ini ialah untuk memupuk rasa kecintaan yang tinggi kepada Junjungan Besar Nabi Muhammad S.A.W dan semoga ia menjadi iktibar kepada seluruh umat Islam terhadap perjuangan menegakkan Islam di jalan yang diredhai oleh Allah S.W.T. Harga tiket pula hanya RM10 untuk dewasa dan RM5 untuk kanak - kanak. Dibuka bermula pukul 10 pagi sehingga pukul 10 malam sepanjang pameran ini berlangsung.
Apa yang gua seronok sangat pergi ke pameran ini ialah gua dapat melihat pelbagai jenis replika yang dibuat seperti bahan asal dan sememangnya amat membuatkan gua teruja. Bayangkan ada beberapa buah pedang sahabat baginda yang tingginya lebih kurang sama dengan gua dan beratnya melebihi 2 kilogram. Memang betul - betul buat gua rasa bertuah sangat kerana berpeluang melihat sendiri depan mata. Selain itu juga gua berpeluang melihat pelbagai lagi benda seperti capal, tapak kaki di batu, tongkat, busur dan macam - macam lagi lah. Satu lagi yang membuatkan gua terasa begitu bersyukur dengan hidup gua apabila gua berpeluang melihat replika rumah Rasullullah dimana luasnya rumah baginda rasa - rasanya sama luas dengan bilik tidur gua atau pun kecil sedikit jer daripada bilik tidur gua. Bilik tidur gua pun bukan lah besar mana dan bayangkan ini ialah keluasan rumah baginda. Memang betul - betul membuatkan gua rasa insaf, bersyukur dan cukup kagum dengan kesederhanaan yang diamalkan oleh Nabi Muhammad S.A.W.
Jadi, kepada masyarakat negeri Kedah khususnya yang tinggal berdekatan Gurun serta dari negeri - negeri jiran yang terdekat seperti Perlis, Pulau Pinang dan Perak diharap mengambil kesempatan dan peluang ini untuk melihat dan merasai sendiri artifak, suasana, replika dan pelbagai lagi keistimewaan yang ada di Pameran Pedang Nabi Muhammad SAW yang kini sedang berlangsung di Gurun, Kedah ini. Selamat berkunjung ke sana!
P/S : Betapa Kagumnya Aku Dengan Kesederhanaan Dan Rasa Syukur Yang Nabi Muhammad S.A.W Tunjukkan Pada Umatnya! Maka Janganlah Kita Sentiasa Merungut Tentang Kekurangan Yang Ada Pada Kita! (^_^)Y


P/S : Nak Minta Tolong Korang Semua Klik Gambar Di Atas Dan Kemudian:-

1) Like Entry Tersebut


Full content generated by Get Full RSS.

02 di kubang pasu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kubang pasu - Google Blog Search


SBPI <b>Kubang Pasu</b> Sekolah Berprestasi Tinggi

Posted: 03 Feb 2012 08:28 PM PST

[unable to retrieve full-text content]Tahniah Buat Sekolah aku dulu yakni SBPI Kubang Pasu Kerana di anugerahkan sebagai Sekolah Berprestasi Tinggi !! Aku adalah Pelajar batch pertama yang mengambil SPM di sekolah itu. Nama Batch Kami First Batch of ...

02 di tanjung dawai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di tanjung dawai - Google Blog Search


THE FLYING KICK: JIJIK TENTANG PENDEDAHAN PERANGAI <b>...</b>

Posted: 10 Feb 2012 11:30 PM PST


Pendedahan yang dibuat oleh KEDAHAN69ERS.COM tentang ADUN Tanjung Dawai, Hamdan Mohd Khalib nampaknya mula mendapat reaksi daripada pihak PAS Kedah, terutama sekali puak yang mendapat upah daripada geng PARASIT.

Cerita tentang salahlaku dan moral ADUN berkenaan pernah disiarkan oleh pelbagai blog termasuklah THE FLYING KICK sendiri. Malahan cerita berkenaan tidak hanya tersebar di kalangan blogger, tetapi yang lebih penduduk di jeti Tanjung Dawai juga sangat arif tentangnya.

Cubaan beberapa pihak yang cuba untuk menutup skandal berkenaan, semestinya memerlukan kerja keras. Menariknya kalangan berkenaan cuba menjadikan berita tersebut sebagai berita yang menjijikkan dan cuba menimbulkan persepsi agar para pembaca menolakn sebarang berita berkenaan.

Apa yang berlaku kepada Anwar Ibrahim, Johari Abdul, Chegu Bard dan Elizabeth Wong selain ADUN Selinsing menyedarkan para propagandis Pakatan yang mereka perlu 'menyelesaikan' hal ini dari awal lagi dan tidak boleh sama sekali dibiarkan terdedah.

Sebarang pendedahan seperti yang berlaku kepada video seks Anwar Ibrahim hanya akan menyusahkan. Malah fatwa dan pendapat agama seperti rakaman tersebut tidak boleh dijadikan bukti dan saksi kerana ia adalah besi yang tuli dan bisu, hanya akan memberi masalah kepada Pakatan sendiri.

Justeru, persepsi jijik perlu diberikan kepada pendedahan tersebut, sama ada barang yang didedah mahupun orang ynag mendedahkannya, agar pendedahan berkenaan ditolak terus.

Dalam hal ini, menggunakan ungkapan FITNAH adalah yang paling popular dan dalam kes ADUN Tanjung Dawai, ia dikatakan fitnah sekalipun pada masa yang sama, sekiranya video berkenaan dikatakan mengandungi adegan ADUN Bakar Bata, barangkali tidak cukup ruang di internet untuk mereka menulisnya sekalipun, klip berkenaan tidak ada di tangan mereka!

02 di langkawi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di langkawi - Google Blog Search


Percutian <b>di langkawi</b> | Blog Perniagaan Internet Sambil Santai <b>...</b>

Posted: 09 Feb 2012 08:16 AM PST

1

Bercuti di Langkawi

about 5 months ago - No comments

Gambar saya ditangkap semasa bercuti di Langkawi bersama keluarga selama 3 hari.. Kita layan dulu nanti upload banyak lagi dengan kisah2 menarik .. Untuk ke Pulau-pulau yang cun2 lagi cantik serta bersih kena menaiki bot .. Related Posts via CategoriesPercutian di langkawiJom tukar ke Social Media Anak MalaysiaUcapan Selamat Hari Raya AidilFitriMusim durian telah kembali

02 di yan kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di yan kedah - Google Blog Search


Karnival Kerjaya 2011 <b>di Yan Kedah</b> | Jawatan Kosong Kerajaan

Posted: 01 Nov 2011 11:32 PM PDT

Posted by  in Wednesday, November 2nd 2011   

Cendana Putih liked this post

Dapat Maklumat Terkini Jawatan Kosong Kerajaan Terus Ke Email...

Sila periksa EMAIL sekarang untuk pengesahan subscribe ini

TIPS BANTUAN UNTUK ANDA YANG MASIH MENCARI KERJA DAN GAGAL TEMUDUGA468x60 Karnival Kerjaya 2011 di Yan Kedah

ban1 Karnival Kerjaya 2011 di Yan Kedah

4ca9c4a008fce468x60 Karnival Kerjaya 2011 di Yan Kedah

jawatankosongkerajaan2020.1 Karnival Kerjaya 2011 di Yan Kedah

Karnival Kerjaya 2011 di Yan Kedah2 Karnival Kerjaya 2011 di Yan Kedah

Tarikh : 19 November 2011 (Sabtu)
Masa : 9.00 pagi-4.00 petang
Tempat : Pantai Murni, Yan, Kedah
Penyertaan Majikan : 20 syarikat
Aktiviti : Temuduga Terbuka

Untuk Teruskan, Sila Klik "LIKE"@"TWEET"@" +1" Di Atas 

kerja kerajaan 300x251 Karnival Kerjaya 2011 di Yan Kedah

Anda suka jawatan ini? Jangan lupa klik "LIKE"

Tidak Sesuai/Berminat Dengan Jawatan Diatas! Inginkan Jawatan Lain?Taip Dibawah Untuk Jawatan Pilihan Anda Dapat Maklumat Terkini Jawatan Kosong Kerajaan Terus Ke Email...

Sila periksa EMAIL sekarang untuk pengesahan subscribe ini

02 di jerai kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di jerai kedah - Google Blog Search


Jamil Khir Salahguna Wang Yayasan Taqwa (MAIWP) – Buat <b>...</b>

Posted: 01 Feb 2012 11:30 PM PST

[unable to retrieve full-text content]... mengecam keras tindakan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Jamil Khir Baharom yang didakwa menggunakan wang Yayasan Taqwa untuk melaksanakan beberapa program di kawasan Jerai, Kedah.

02 di pendang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di pendang - Google Blog Search


29 pelajar sekolah <b>di Pendang</b> keracunan makanan | Berita Harian net

Posted: 09 Feb 2012 01:54 AM PST

PENDANG: Seramai 29 orang murid dari sebuah sekolah kebangsaan di Sungai Tiang, Kedah mengalami keracunan makanan setelah makan nasi lemak disediakan kantin sekolah terbabit di bawah Rancangan Makanan Tambahan pagi tadi.

Mereka dibawa ke Klinik Kesihatan Sungai Tiang bagi mendapatkan rawatan sebelum dibenarkan pulang.

Seorang murid, Muhamad Faiz Hafiz Mohd Noor, 12, berkata dia terpaksa berulang-alik ke tandas sebanyak lapan kali kerana mengalami sakit perut dan cirit-birit berlarutan selepas makan nasi lemak itu.

"Saya juga muntah lima kali serta pening kepala sehingga saya tidak tahan dan memaklumkannya kepada cikgu supaya dibawa ke klinik," katanya ketika ditemui di sekolah itu, hari ini.

Faiz Hafiz berkata, dia terasa kuah sambal dalam nasi lemak itu masam dan pedas namun tidak mengesyaki sebarang perkara tidak baik.

Seorang lagi murid Muhamad Izzat Zakri, 11, pula berkata, dia turut mengalami cirit-birit dan muntah serta badannya berasa panas selepas makan nasi lemak berkenaan.

Muhamad Izzat berkata, hari ini pertama kali pihak kantin sekolah itu menyediakan nasi lemak dan sebelum ini tidak ada sebarang masalah yang timbul daripada menu yang disediakan.

Jurucakap Klinik Kesihatan Sungai Tiang ketika dihubungi Bernama mengesahkan mengenai kejadian itu dan berkata berdasarkan pemeriksaan kesihatan, keadaan kesihatan murid-murid itu stabil.

"Tahap keracunan makanan yang dialami murid-murid ini tidak serius sehingga perlu dibawa ke hospital," katanya.

Pengurusan sekolah berkenaan enggan mengulas ketika dihubungi. – BERNAMA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

Written by

Blogger dari kota Marudu sejak 2008. Sebarang pertanyaan bolehlah menghantar melalui email di donnyien@yahoo.com. kenali admin melalui fb http://www.facebook.com/donny.ien

Filed under: Uncategorized

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved