ads

Selasa, 28 Februari 2012

02 di lunas kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di lunas kedah - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Feb 2012 07:32 PM PST

URL Sumber Asal :-

&#39;Ostad&#39; Tua Dicekup Khalwat Bersama Wanita Muda <b>Di</b> Permatang <b>...</b>

Posted: 16 Feb 2012 10:42 PM PST

A.S: Puak mana la pakai title Ustaz ni! Diharap jangan la juak PAS.. 
Aku sentiasa bersangka baik..
Sungguh memalukan, 
Dahlah berumur, khalwat dengan wanita muda pula di kawasan parlimen Anwar tandey....

Ostad ni sure geng nafsu kuda punya..
 Kalau mampu, baik kahwin saja..
menjatuhkan maruah agama betul la..


Seorang pengarah syarikat produk makanan yang juga kakitangan awam sebuah syarikat pelabuhan bergelar ustaz dicekup kerana bersekedudukan dengan seorang wanita bukan muhrim di sebuah rumah dekat Pangsapuri Pesona, di sini, petang semalam.

Serbuan ke atas rumah yang terletak di Blok A pangsapuri itu dilakukan Biro Keselamatan Persatuan penduduk Pangsapuri Pesona, kira-kira jam 6 petang selepas menerima aduan daripada jiran tetangga. Difahamkan, lelaki berusia lingkungan 50-an itu sudah berkahwin dan mempunyai anak dan tinggal di Lunas, Kedah.

Difahamkan juga, rumah di pangsapuri itu dibeli dari seorang doktor kira-kira dua tahun lalu hanya dijadikan sebagai tempat persinggahan. Sementara itu, wakil biro yang hanya mahu dikenali sebagai Lan berkata, intipan sudah dibuat ke atas rumah berkenaan sejak setahun lalu selepas pihaknya banyak menerima aduan daripada jiran lelaki berkenaan. Menurutnya, lelaki itu didakwa menggunakan tiga kenderaan berbeza setiap kali singgah ke pangsapuri itu, selain mendakwa setakat ini kira-kira enam wanita berlainan dibawa masuk ke rumah berkenaan.

 "Ketika serbuan dilakukan, lelaki itu enggan memberi kerjasama dan hanya membuka pintu selepas kira-kira 20 minit diketuk. Apabila pintu dibuka, dia hanya berkain pelekat dan berbaju, manakala wanita itu pula sudah menanggalkan tudungnya. "Pada mulanya, dia memberitahu bahawa wanita berusia lingkungan 20-an itu adalah anaknya. Tetapi, apabila pemeriksaan dilakukan ke atas kad pengenalan kedua-dua mereka mendapati sebaliknya.

Dia kemudiannya menukar kenyataan pula dengan mengatakan wanita itu anak saudaranya dan memberi alasan mahu memberikan gula kepada wanita itu," katanya. Dalam pada itu, ibu wanita berkenaan yang tiba tidak lama kemudian dilihat terkejut dengan situasi yang berlaku dan mengakui lelaki itu adalah anak angkatnya. Pengerusi Kariah Masjid Timah, Ibrahim Talib turut hadir bagi memberi nasihat kepada pasangan berkenaan. Kedua mereka kemudiannya diserahkan kepada pihak berkuasa untuk tindakan selanjutnya.-SH

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BERSAMA KETUA AMK <b>KEDAH</b> GEMPUR KUBU UMNO <b>DI</b> DUN <b>...</b>

Posted: 03 Feb 2012 11:30 PM PST

AMK PADANG SERAI bersama KETUA AMK KEDAH AZMAN NASRUDIN turun ke kawasan 'hitam'TAMAN SAGA di dalam kawasan KG KELADI .Kawasan ini di kartegorikan sebagai kawasan 'HITAM' oleh PARTI KEADILAN RAKYAT,ia berikutan peti undi tersebut gagal di menangi PKR bermula pru 10 sehingga pru 12.Komposisi penduduk majoriti MELAYU dan kebanyakkannya SALURAN 1 dan 2.Kali ini UMNO KG KELADI pastinya tidak tidur lena dengan perkembangan serta program 'GEMPUR TAMAN SAGA' yang diadakan hari ini.

Jutaan terima kasih kepada AMK PADANG SERAI dan rakan2 yang turut membantu di dalam menjayakan program tersebut.

02 di kuala kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kuala kedah - Google Blog Search


[Aksi lensa] Saya, Mereka <b>di Kuala Kedah</b> | Ini Belog Korie

Posted: 28 Feb 2012 09:06 AM PST

Assalamualaikum,

Akhirnya entri ni terhasil jua walaupun aku berada dalam minggu yg agak sibuk. sibuk dengan kelas tutorial + majlis pemberian kuasa mbil kolej. Praktikal 2 minggu di hospital pun dah tamat dengan berjaya ;) . Penat, letih, seronok sepanjang bekerja banyak memberi pengajaran untuk aku m'ghadpi masa depan yg lagi mencabar. Fighting !

24/2/12 bersamaan dengan hari jumaat.. aku dapat cuti. cuti rehat setelah penat bekerja selama seminggu .. Buat bulan ni lama jugak ah xouting g jalan-jalan, akhirnya pada hari jumaat lepas aku dapat lepaskan gian untuk berjalan sekitar kawasan Alor Setar. alor setaq jek? yea la. alor setaq jea..ingat alor setar xda apa2 ke ha?. Aku bukan keluar sorang je k, aku bukan foreveralone yg dipandang sepi.. aku bersama dengan kekawan baik kolej aku. Girls talk! xda lelaki dlm ni ~-~ Erm, pergi sana guna kereta sewa.. aku yang memandu kereta..  perasaan bawa kereta? lebih berkeyakinan nak pusing-pusing area kedah sebab dah bertambah yakin dengan selok belok jalan sekitar Alor setar ni.. perhh! cayalah korie ! lepas ni pergi Sungai petani pulak yea ! xpun.. padang besar.. oh yeah! can't wait hari tu !

Destinasi pertama adalah sekitar bandar Alor Setar.. Shahab perdana (beli tiket nak balik), Tesco mergong, Pekan rabu, city plaza, dan destinasi unt shoot gambar di Kuala Kedah. Mulanya nak g kuala kedah cuma nak g cari kedai laksa telok kechai yg popular tu je.. tengok-tengok terlepas sampai ke Marina, Kuala Kedah. sebelum sampai marina kiteorang singgah jetty kuala kedah dulu.. saja jln2 kat situ..saja teringin nak tengok kawasan jetty.. ramai jugak ah pelancong luar negara dekat situ.. kebanyakkan beli tiket unt ke Langkawi. dapat jugak aku usha awek omputih yg seksi habis ;). Opss!

Taip banyak xguna..korang skip jea baca.. jom layan gambar cun kat bawah ;)

# Masa dekat laut.. kiteorang menjerit sekuat yang mungkin.. arhh! rasa lega jea bila dapat menjerit mcm ni.. hilang semua masalah dalam kepala hotak sepanjang sem ni ..Ini baru namanya erti hidup sebenar. aman jea.. hanya angin laut  yang menemani jeritan bermakna ni.. secara konklusinya.. perjalanan kali ni memang meninggalkan banyak kenangan aku bersama mereka bertiga.. memang best! memang puas dan yg paling best.. aku berjaya  memandu kereta dengan baik. 

Alhamdulilah.

......

# Siti Zaharaperlu ke nk wat statement yg Super Annoying cm tu??? bajet da bagus sangat r?? MPKH laaa...

hahaha.. ;)

kau tengah baca ke?..


c u next time

www.tips-fb.com

02 di sik - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di sik - Google Blog Search


Ayu wanie choc8lat: Wedding Man + Ikin <b>di Sik</b>, Kedah- Oreo Choc <b>...</b>

Posted: 25 Dec 2011 01:18 AM PST

Last week sy tutup kedai sat..huhu..balek kedah 4 hari coz adek ipar kawen..simple but still meriah + nice..terigt lak zaman2 kt kawen dulu..=P..Pengantin sama cantek ,sama padan, semoga berbahagia keanak cucu...Majlis rumah perempuan di Weng, Sabtu 17 Dis 2011, berhampiran Kg Memali ( for  those yg tak tahu, search kat google pasal Memali ya. )..Sebelah lelaki di Parit Panjang, Bt 5 Sik, Kedah 18 Dis 2011.. Tema, merah itam, cream koko..Mmg penat cket, org kg ramai dtg , maklumlah sekarang time2 cuti sek..Okeh, meh layan pic dulu...=)






02 di baling - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di baling - Google Blog Search


Polis Tahan 19 Penagih Dadah Sedang Khayal <b>Di Baling</b>

Posted: 03 Feb 2012 11:14 PM PST

BALING – Polis berjaya menahan 19 penagih dadah berusia 20 hingga 53 tahun yang sedang khayal di kawasan sawah di Kampung Badang di sini dalam satu operasi khas awal pagi tadi.

Ketua Bahagian Siasatan Jenayah Narkotik Ibu Pejabat Polis (IPD) daerah Baling, Inspektor Nik Mohd Zuhoy Nik Mohd Yusoff, berkata operasi itu bermula jam 5.30 pagi dan berakhir jam 11 pagi tadi membabitkan dua pegawai dan sembilan anggota.

Beliau berkata, kawasan sawah berdekatan sungai di kampung berkenaan dijadikan kawasan pertemuan penagih dari daerah Kulim dan kampung sekitar untuk mengambil dadah.

Katanya, semua yang ditahan hasil maklumat awam itu hanya bekerja kampung dan pekerja ladang kelapa sawit di kawasan berhampiran.

"Kesemua penagih yang diberkas dibawa ke IPD Baling untuk siasatan lanjut sebelum dihadapkan ke mahkamah," katanya kepada pemberita di sini hari ini. – BERNAMA

Iklan Teks:

Berita Berkaitan:

02 di langkawi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di langkawi - Google Blog Search


Dr.Hassan mengamuk <b>di langkawi</b>. | BUJANG SENANG BN

Posted: 06 Feb 2012 03:50 AM PST

Esok penduduk Kedah terutamanya di Langkawi, di minta beramai-ramai ke ceramah Dr Hasan Ali bertempat di Padang Kampung Kuala Melaka, Padang Matsirat, Langkawi.

Ceramah Perdana "Cabaran Aqidah Ummat Kini".

Dijangka ribuan umat Islam tanpa mengira fahaman politik akan hadir untuk mendengar Dr Hasan Ali berceramah.

Marilah kita umat Islam memberikan sokongan penuh pada ceramah pada esok hari.

McTheory:
Gegar pulak Langkawi esok..


- http://kedahkekl.blogspot.com

posted from Bloggeroid

02 di pendang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di pendang - Google Blog Search


SK SUNGAI GALAH: 29 murid sekolah <b>di Pendang</b> keracunan <b>...</b>

Posted: 10 Feb 2012 07:24 AM PST

|

PENDANG (KEDAH), 9 Feb - Seramai 29 orang murid dari sebuah sekolah kebangsaan di Sungai Tiang dekat sini mengalami keracunan makanan setelah makan nasi lemak disediakan kantin sekolah terbabit di bawah Rancangan Makanan Tambahan pagi Khamis.

Mereka dibawa ke Klinik Kesihatan Sungai Tiang bagi mendapatkan rawatan sebelum dibenarkan pulang.

Seorang murid Muhamad Faiz Hafiz Mohd Noor, 12, berkata dia terpaksa berulang-alik ke tandas sebanyak lapan kali kerana mengalami sakit perut dan cirit-birit berlarutan selepas makan nasi lemak itu.

"Saya juga muntah lima kali serta pening kepala sehingga saya tidak tahan dan memaklumkannya kepada cikgu supaya dibawa ke klinik," katanya kepada Bernama ketika ditemui di sekolah itu hari ini.

Faiz Hafiz berkata dia terasa kuah sambal dalam nasi lemak itu masam dan pedas namun tidak mengesyaki sebarang perkara tidak baik.

Seorang lagi murid Muhamad Izzat Zakri, 11, pula berkata dia turut mengalami cirit-birit dan muntah serta badannya berasa panas selepas makan nasi lemak berkenaan.

Muhamad Izzat berkata hari ini pertama kali pihak kantin sekolah itu menyediakan nasi lemak dan sebelum ini tidak ada sebarang masalah yang timbul daripada menu yang disediakan.

Jurucakap Klinik Kesihatan Sungai Tiang ketika dihubungi Bernama mengesahkan mengenai kejadian itu dan berkata berdasarkan pemeriksaan kesihatan, keadaan kesihatan murid-murid itu stabil.

"Tahap keracunan makanan yang dialami murid-murid ini tidak serius sehingga perlu dibawa ke hospital," katanya.

Pengurusan sekolah berkenaan enggan mengulas ketika dihubungi.

- BERNAMA


Share/Bookmark

02 di padang serai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di padang serai - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Feb 2012 01:28 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang serai</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 01:07 AM PST

URL Sumber Asal :-

MPP Online: GEMPAR!!! Wang Kutipan derma PAS <b>Padang Serai</b> <b>...</b>

Posted: 13 Jan 2012 12:52 AM PST


Mayday.. Mayday..!! Duit kutipan derma ceramah PAS serta duit simpanan tabung buluh Adun-adun PAS P.Pinang semuanya dikhabarkan telah mengalami kecurian..

Kejadian ini telah menyebabkan Markas PAS di Padang Serai Kedah mengalami kesulitan untuk mengatasi keadaan lantainya yang uzur dan bangunan yang amat menyedihkan..

Dipercayai, kesemua kutipan derma jihad semasa ceramah dan juga kutipan tabung buloh tersebut telah dicuri oleh mahkluk spesis TOYOL..

Toyol berkenaan berkemungkinan telah menyusup masuk ke kawasan Markas PAS untuk menyamun wang tersebut semasa ketiadaan ahli-ahli PAS yang membuat rombongan ke Mahkamah Tinggi tempoh hari bagi meraikan pembebasan Anwar Ibrahim..

So.., bagi sesapa yang nak menderma tu, eloklah berhubung dengan pihak Markas PAS Padang Serai yee.. Kesian dorang sebab markas tu bocor kena hujan..

Sesapa yang mempunyai kepakaran didalam ilmu Paranormal juga dialu-alukan untuk memberi bantuan sehingga tertangkapnya Toyol tersebut..

Jahat betul Toyol tu kann... Mesti Umno yang hantar tu... Hahahahahaha..., sakit perut gua taip entry nih..

Menjelang pilihan raya umum ke 13, semua pihak dalam PAS sedang berusaha keras untuk membuat persiapan terbaik.

Antara yang perlu dipersiapkan adalah markas atau pusat aktiviti kempen pilihan raya ini.

Di Padang Serai, Kedah, antara markas PAS yang sedang diperkemaskan adalah markas tarbiyah Tuan Guru Haji Khatib Sarbini, Padang Ubi, Labu Besar dekat sini.

Menurut setiausaha kerja markas ini, Anwar Md Hashim, markas ini masih berfungsi namun keadaannya menyedihkan dengan lantainya uzur, PA system kadang-kadang berfungsi, kadang-kadang tidak, tingkapnya terbuka menyebabkan air hujan dapat memasuki melaluinya, kayu dimakan anai-anai, dimamah usia dan sebagai.

Ekoran itu, katanya, pihaknya sedang berusaha untuk membaikpulihnya menjelang pilihan raya akan datang ini.

Sehubungan itu, sumbangan diperlukan untuk membaiki. Kepada yang sudi, sila hubungi Markas PAS terdekat.

Full content generated by Get Full RSS.

PAK NUAR DIKAFAN <b>DI PADANG SERAI</b> - KOMANDO PERANG <b>...</b>

Posted: 18 Dec 2011 08:57 PM PST

SUMBER GAMBAR DARI BLOG KL BOYZ CHANEL
ANWAR DIKAFANKAN DI PADANG SERAI. PARLIMEN KPS ADALAH PADANG SERAI. KPS SEBELUM INI PERNAH MENDEDAHKAN ANWAR AKAN MENGADAKAN "MAJLIS SEPETANG BERKARIPAP BERSAMA PAK NUAR" BERTEMPAT DI PADANG SERAI. TAPI TEMPAT PAK NUAR NAK CERAMAH DIGEMPARKAN DENGAN JENAZAH YANG PERSIS WAJAH PAK NUAR SEPERTI DI ATAS DILETAKKAN DI SITU. APA MAKNANYA,,,,MAKNYANYA KALAU ORANG TAK MAU TOK SAH DOK TUNJUK BAGUS NAK CERAMA KAT SITU LA. APAKAH INI PERTANDA PAK NUAR AKAN HABISKAN SISA HIDUP BELIAU DI DALAM PENJARA DAN DIKAFANKAN DI PENJARA....NANTIKAN 9 JANUARI 2012... Full content generated by Get Full RSS.

BN <b>Padang Serai</b>, NGO bantah 901 | N9 Kini - Portal Berita Negeri <b>...</b>

Posted: 02 Jan 2012 11:39 PM PST

KULIM 3 Jan. – Barisan Nasional (BN) Bahagian Padang Serai dan tujuh pertubuhan bukan kerajaan (NGO) di sini, membuat laporan polis bagi membantah kumpulan yang cuba mencetuskan perhimpunan haram, Kempen Bebaskan Anwar 901.

Kumpulan lebih 100 orang itu turut berhimpun secara aman bagi memohon Kementerian Dalam Negeri supaya menyiasat dan bertindak mengekang perhimpunan itu.

Dengan diketuai oleh Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian, Asmadi Abdul Mutalib bersama pemimpin–pemimpin NGO, mereka membuat laporan di Balai Polis Kulim di sini petang semalam. – BERNAMA

Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.
 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved