ads

Khamis, 14 Jun 2012

02 di pokok sena - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di pokok sena - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Jun 2012 11:37 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Jun 2012 11:19 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 14 Apr 2012 11:27 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 13 Apr 2012 11:11 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Tanah kebun untuk <b>di</b> jual <b>di</b> Kubur Panjang, <b>Pokok Sena</b> Offer <b>...</b>

Posted: 04 Apr 2012 06:40 AM PDT

Publish Date: 04-04-2012 21:40:29 | Contact name: Asmaniza | Location: Pokok Sena | Place: Kubur Panjang | 7 times displayed |

Tanah kebun untuk di jual di Kubur Panjang, Pokok Sena, Mukim Rambai, Pendang, Kedah.

Terletak hampir dikawasan pekan Kubur Panjang. Ada akses jalan hingga ke kebun.

Jarak tanah kebun dari jalan kampung luar 250 ke 300 meter. Jarak sekolah rendah 400 meter.

Tanah kebun getah pertengahan umur dan masih mengeluarkan hasil.

Sesuai untuk pertanian dan pelaburan jangka panjang. Dijangka kawasan sekitar pekan akan dibangunkan.

Pelaburan untuk perumahan amat bersesuaian kerana keadaan tanah yang rata, lebar dan panjang.

Seluas 6 relung sepenjuru (sekitar 4.5 ekar). estimate luaskaki 272250 kps

Harga 450K nego.

* Mahu dijual segera oleh waris2. Hanya untuk yang serius dan benar2 berminat.

Berminat atau sebarang pertanyaan boleh hubungi NurAsmaniza 01114734167 @ Bashirun 0194238023.

Contact Asmaniza: Tanah kebun untuk di jual di Kubur Panjang, Pokok Sena

Send me an email with links to manage my Ad

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Jun 2012 11:21 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 11:42 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 19 Apr 2012 11:21 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Apr 2012 11:36 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Penagih Dadah Dicekup <b>Di Pokok Sena</b>

Posted: 21 Jan 2012 01:00 AM PST

POKOK SENA – Seramai 33 orang dipercayai penagih termasuk seorang pengedar dadah ditahan dalam serbuan pasukan polis Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Daerah Kota Setar di ladang kelapa sawit di Kampung Menerong, Mukim Derang dekat sini, hari ini.

Ketua Polis Daerah Kota Setar, Asisten Komisioner Adzaman Mohd Jan, berkata mereka berumur antara 20 hingga 50 tahun adalah rakyat tempatan terdiri daripada penduduk kampung berhampiran kawasan ladang berkenaan.

Semasa serbuan, terdapat mereka dipercayai sedang melepaskan gian dan ada di antara mereka baru masuk ke ladang itu menaiki kereta dan motosikal.

"Mereka adalah bekerja sendiri dan juga penganggur. Ada yang cuba melarikan diri tetapi polis bertindak cepat menahan mereka.

"Siasatan awal mendapati mereka mengambil dadah jenis ganja dan juga ubat batuk," katanya kepada pemberita di sini.

Adzaman berkata, pihaknya merampas 23 motosikal dan tiga kereta yang kemudiannya dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Setar untuk disiasat.

Polis percaya ladang kelapa sawit itu digunakan sebagai tempat melepaskan ketagihan mereka sejak tiga bulan lalu dengan membina sebuah pondok kecil tersorok di hujung ladang.

Beliau berkata, pihak polis melakukan intipan sejak sebulan lalu selepas mendapat maklumat orang ramai. – BERNAMA

Iklan Teks:

Berita Berkaitan:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Apr 2012 11:34 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Apr 2012 11:31 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Apr 2012 11:18 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

Menahan taut <b>di</b> Titi Hj. Idris, Langgar, <b>Pokok Sena</b>.avi | Ikan Sungai

Posted: 10 Mar 2012 02:29 AM PST

[unable to retrieve full-text content]Menahan taut di Titi Hj. Idris, Langgar, Pokok Sena.avi. Idris, Langgar, Menahan, Pokok, Sena.avi, ... Meninjau kegiatan menaut ikan haruan di sungai Titi Haji Deris, Langgar, Pokok Sena, Kedah. Malaysia. Video Rating: 0 / 5 ...

02 di lunas kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di lunas kedah - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Jun 2012 07:08 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Apr 2012 07:33 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 14 Apr 2012 07:29 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 12:00 AM PST

[unable to retrieve full-text content][unable to retrieve full-text content]BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search. Posted: 02 Jun 2011 12:00 AM PDT. PADA Sabtu lalu, penulis berkesempatan menghadiri majlis perjumpaan Ahli Majlis ...

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 17 Feb 2012 07:32 PM PST

URL Sumber Asal :-

&#39;Ostad&#39; Tua Dicekup Khalwat Bersama Wanita Muda <b>Di</b> Permatang <b>...</b>

Posted: 16 Feb 2012 10:42 PM PST

A.S: Puak mana la pakai title Ustaz ni! Diharap jangan la juak PAS.. 
Aku sentiasa bersangka baik..
Sungguh memalukan, 
Dahlah berumur, khalwat dengan wanita muda pula di kawasan parlimen Anwar tandey....

Ostad ni sure geng nafsu kuda punya..
 Kalau mampu, baik kahwin saja..
menjatuhkan maruah agama betul la..


Seorang pengarah syarikat produk makanan yang juga kakitangan awam sebuah syarikat pelabuhan bergelar ustaz dicekup kerana bersekedudukan dengan seorang wanita bukan muhrim di sebuah rumah dekat Pangsapuri Pesona, di sini, petang semalam.

Serbuan ke atas rumah yang terletak di Blok A pangsapuri itu dilakukan Biro Keselamatan Persatuan penduduk Pangsapuri Pesona, kira-kira jam 6 petang selepas menerima aduan daripada jiran tetangga. Difahamkan, lelaki berusia lingkungan 50-an itu sudah berkahwin dan mempunyai anak dan tinggal di Lunas, Kedah.

Difahamkan juga, rumah di pangsapuri itu dibeli dari seorang doktor kira-kira dua tahun lalu hanya dijadikan sebagai tempat persinggahan. Sementara itu, wakil biro yang hanya mahu dikenali sebagai Lan berkata, intipan sudah dibuat ke atas rumah berkenaan sejak setahun lalu selepas pihaknya banyak menerima aduan daripada jiran lelaki berkenaan. Menurutnya, lelaki itu didakwa menggunakan tiga kenderaan berbeza setiap kali singgah ke pangsapuri itu, selain mendakwa setakat ini kira-kira enam wanita berlainan dibawa masuk ke rumah berkenaan.

 "Ketika serbuan dilakukan, lelaki itu enggan memberi kerjasama dan hanya membuka pintu selepas kira-kira 20 minit diketuk. Apabila pintu dibuka, dia hanya berkain pelekat dan berbaju, manakala wanita itu pula sudah menanggalkan tudungnya. "Pada mulanya, dia memberitahu bahawa wanita berusia lingkungan 20-an itu adalah anaknya. Tetapi, apabila pemeriksaan dilakukan ke atas kad pengenalan kedua-dua mereka mendapati sebaliknya.

Dia kemudiannya menukar kenyataan pula dengan mengatakan wanita itu anak saudaranya dan memberi alasan mahu memberikan gula kepada wanita itu," katanya. Dalam pada itu, ibu wanita berkenaan yang tiba tidak lama kemudian dilihat terkejut dengan situasi yang berlaku dan mengakui lelaki itu adalah anak angkatnya. Pengerusi Kariah Masjid Timah, Ibrahim Talib turut hadir bagi memberi nasihat kepada pasangan berkenaan. Kedua mereka kemudiannya diserahkan kepada pihak berkuasa untuk tindakan selanjutnya.-SH

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 25 Feb 2012 07:30 PM PST

URL Sumber Asal :-

KOMANDO PERANG SIBER: USTAZ KAMAL SAIDIN <b>DI LUNAS</b> <b>...</b>

Posted: 25 Feb 2012 12:33 AM PST

ESOK CERAMAH USTAZ KAMAL SAIDIN DI KAMPUNG BATU 6, LUNAS, KEDAH
KPS: USTZ KAMAL SAIDIN GEMPUR LUNAS, KEDAH MALAM ESOK

02 di baling - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di baling - Google Blog Search


PAS Kedah berkeras teruskan pembalakan <b>di Baling</b>. - UtaraNews <b>...</b>

Posted: 13 Jun 2012 11:11 AM PDT

ALOR SETAR - Kerajaan Pas Kedah tidak akan menghentikan aktiviti pembalakan di Hutan Simpan Gunung Inas, Baling dekat sini, meskipun diminta berbuat demikian bagi memulihara alam sekitar dan menjaga kepentingan penduduk di situ.

Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata, kelulusan dan permit sudah dikeluarkan dan kontraktor membayar semua premium kepada Jabatan Perhutanan sebelum mereka dibenarkan memulakan kerja pembalakan.

"Nak berhenti pasal apa, kita dah lulus dan beri permit. Kita tidak benar mereka tebang balak melainkan setelah bayar semua premium kepada Jabatan Perhutanan dan selepas pokok ditanda, baru boleh tebang," katanya kepada pemberita selepas menyampaikan insentif kepada atlet dan pegawai Sukan Malaysia (Sukma) Kedah 2011 di Wisma Darul Aman, di sini hari ini.

02 di sik - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di sik - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di sik</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Jun 2012 09:18 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di sik</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Apr 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di sik</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Apr 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di sik</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Apr 2012 09:39 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di sik</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Apr 2012 09:10 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di sik</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Apr 2012 09:49 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Jawatan Kosong <b>di</b> Majlis Daerah <b>Sik</b> Terkini 2012

Posted: 30 Mar 2012 10:04 PM PDT

Tarikh Tutup Permohonan : 15 April 2012

Pentadbiran Daerah Sik pada asalnya beroperasi di bangunan lama yang diperbuat daripada kayu dan telah berpindah ke bangunan baru yang lebih baik ( bangunan batu ) pada tahun 1982. Masa terus berlalu, Daerah Sik terus membangun dan dengan prihatin Pihak Berkuasa Kerajaan Negeri Kedah Darul Aman, Daerah Sik diperuntukkan sebuah bangunan baru Pejabat Daerah dan Tanah Sik yang lebih moden dengan peralatan yang lebih sempurna, sekali lagi Pentadbiran Daerah Sik berpindah ke bangunan baru mulai 1 April,1997 hinggalah sekarang.

Permohonan-permohonan adalah dipelawa daripada Rakyat Negeri Kedah Darul Aman / Warga Negara Malaysia untuk memenuhi jawatan yang tersebut di bawah:-

1. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi) N17

2. Pekerja Rendah Awam (Lelaki) R1

KLIK DI SINI UNTUK IKLAN JAWATAN DAN CARA MEMOHON

Advertisment

Incoming search terms:

02 di padang terap - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di padang terap - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 02 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 22 Apr 2012 07:25 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Jawatan Kosong <b>di</b> Majlis Daerah <b>Padang Terap</b> (MDPTK) Malaysia <b>...</b>

Posted: 23 Feb 2012 01:50 AM PST

Tarikh Tutup Permohonan: 15 Mac 2012

Majlis Daerah Padang Terap ditubuhkan pada tahun 1976 adalah susulan daripada penyusunan semula Kerajaan Tempatan Lembaga Bandaran Padang Terap.Kawasan Majlis Daerah Padang Terap merupakan daerah yang ketiga terbesar di Negeri Kedah yang meliputi kawasan seluas 135684.41 hektar bersamaan 330799 ekar atau 1356.84 km persegi. Lokasinya terletak bersempadanan dengan negara Thailand di utara, sebelah barat bersempadanan dengan daerah Sik dan Pendang.

Permohonan-permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia untuk memenuhi jawatan seperti berikut:-

1. Penolong Pegawai Undang – Undang

2. Penolong Pegawai Teknologi Maklumat

3. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi)

4. Pembantu Awam

5. Pembantu Operasi

6. Juruteknik

7. Juruteknik Perancangan Bandar dan Wilayah

8. Pembantu Kesihatan Awam

9. Pembantu Penguatkuasa

KLIK SINI UNTUK IKLAN JAWATAN DAN CARA MEMOHON

Advertisment

Incoming search terms:

  • majlis daerah padang terap jawatan kosong
  • mdptk
  • jawatan kosong di daerah setiawan
  • jawatan kosong majlis daerah padang terap
  • jawatan kosong pejabat daerah padang terap
  • kerja kosong di pejabat daerah padang terap
  • majlis daerah padang terap jawatan kosong 2012
  • tarikh tamat jawatan kosong majlis daerah padang terap 2011

House PK: HANGIT BERAPI! MELAYU SUDAH MENGAMUK <b>DI</b> <b>...</b>

Posted: 12 Feb 2012 02:08 AM PST

Ahli Parlimen Padang Terap adalah Mohd Nasir Zakaria dari Parti PAS. Pada ketika berkempen PRU12 lalu, pelbagai janji telah ditabur. Antara janji-janji yang sehingga kini dipegang kejap oleh para penduduk dan pengundi di Padang Terap adalah membantu meringankan bebanan penduduk terutama sekali golongan marhein.

Namun setelah mendapat kuasa, lain pula ceritanya. Bukan bantuan yang diberikan, tetapi masalah kepada penduduk di Padang Terap. Paling ketara sekali ialah peniaga-peniaga pekan nat di Padang Terap.

Dengan beralasankan KOTOR, Majlis Daerah Padang Terap (MDPT) bertegas untuk menutup operasi pekan sehari atau pekan nat di Naka selama dua minggu. Pun begitu, kebanyakan orang di Naka tahu, penutupan tersebut berpunca daripada persaingan politik. Akibat persaingan dan permainan politik oleh Mohd Nasir Zakaria, akhirnya yang menjadi mangsa adalah peniaga-peniaga pekan nat Naka.

Penutupan pekan nat Naka dibuat dari 5 Februari 2012 sehingga 18 Februari 2012 atas arahan Yang Dipertua Majlis Daerah Padang Terap. Dan penutupan tersebut dibuat tanpa sebarang rundingan atau perbincangan dengan peniaga-peniaga di pekan nat itu.

Dalam satu kenyataan, Setiausaha Majlis Daerah Padang Terap, Abdul Ghafar Yahya berkata, peluang telah diberikan kepada para peniaga di pekan nat Naka untuk menjaga kebersihan. Disebabkan keengganan dan sikap sambil lewa para peniaga, maka tindakan menutup pekan nat itu dibuat untuk dibersihkan.

Yang menjadi persoalan ialah, setiap peniaga dikenakan.... SAMBUNG BACAAN DI KEDAHAN69ERS.COM

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Apr 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 28 Apr 2012 07:31 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 07:49 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di padang terap</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

Kedah Ke KL: TUDIAA LAA!! Lagi Pas Masuk UMNO <b>di Padang</b> <b>...</b>

Posted: 10 Feb 2012 12:00 AM PST

Semalam berlangsungnya penyerahan borang keahlian baru UMNO di Padang Terap. Dalam keahlian baru UMNO itu ada diselitkan dengan geng Terap Care, salah satu badan bergerak dari Pas.

Alhamdulillah..majlis penyerahan borang keahlian SMP dan borang keahlian UMNO berjalan dengan lancar di Kampung Bukit Nyamuk semalam. Seramai 50 org pemuda daripada Malau, Bkt Nyamuk, Kuala Janing dan Bukit Endin telah menyerahkan borang keahlian SMP. Ada diantara mereka adalah bekas ahli Terapcare (PAS). Seramai 20 org pemuda jugak telah menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Ketua Pemuda UMNO Kedah/Padang Terap Hj Badrol Hisham. Lebih membanggakan lagi apabila 2 org anak kepada pengerusi PKR Bukit Nyamuk jugak turut menyertai UMNO.

Ironinya bulan lepas, 2 org ahli UMNO Bukit Nyamuk telah masuk PKR dan majlis dibuat dirumah pengerusi PKR Bukit Nyamuk namun takdir Allah, mlm semalam 2 org anak dia telah dibukakan pintu hatinya oleh Allah untuk bersama2 berjuang dengan kami di dalam UMNO..TAHNIAH..SELAMAT DATANG BUAT SAHABAT BARU UMNO PADANG TERAP..KAMI MENGALU-ALUKAN KEDATANGAN KALIAN.

Ada sapa-sapa nak masuk tender untuk bida projek membina muzium Pas Padang Terap dan Terapcare tak? Tak perlu lesen kontrak, cukup sekadar tunjukkan no keahlian pas saja. Ahli seumur hidup Pas diutamakan, borang tender boleh didapati di MTD Pas Pedu..atau hubungi yb Nasir Zakaria dan Miezan..

Majlis yang sangat santai, tanpa protokol, tenang dan yg penting skali..sangat INTIM..pakai kain pelekat lagi..janji matlamat tercapai..pemuda yg berbaju putih dn berambut ala-ala mat emo tu adalah anak kepada pengerusi pkr Bkt Nyamuk.

Mc ucapkan syabas kepada Troopers TMK  Padang Terap kerana membawa info yang berharga ini.



McTheory:
Pada sesiapa yang nak masuk UMNO tu boleh contact kami.. jangan malu-malu.

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved