ads

Khamis, 13 Disember 2012

02 di kulim - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kulim - Google Blog Search


GEMPAR!! PKR nak BUNUH Saifudin Nasution <b>di Kulim</b> Bandar <b>...</b>

Posted: 13 Dec 2012 04:36 PM PST


PKR sedang merancang untuk menyelamatkan 'orang kuat'nya iaitu Saifudin Nasution dari kerusi parlimen yang boleh menyebabkan kekalahan. PKR terpaksa mencari kerusi ditempat lain, atas kerana Pas Kelantan sudah membuat tekad bahawa hanya anak Kelantan yang dibenarkan bertanding disana.

Atas sebab demikian, PKR Pusat pening kepala, lalu mereka membuat keputusan untuk meletakkan Saifudin Nasution bertanding di Kedah, yang kononnya negeri kuat Pas kedua selepas Kelantan. Namun setelah berbincang dengan Pas Kedah, PKR mendapat semula kerusi mereka di Kulim Bandar Baharu, yang dulu ditanding oleh YB Zulkifli Noordin mewakili PKR.

 Mungkin mereka ingat Kulim Bandar Baharu masih lagi lubuk Pakatan Haram. Namun setelah sekian lama Kulim Bandar Baharu dibawah PKR dan adun-adun Pas. Tiada satu pun perubahan yang berlaku. Perubahan kearah yang lebih buruk rasanya banyak la kot.

Jalan berlubang-lubang dari Serdang ke Selama Kedah, hanya diturap dengan tar dan penyodok, kemudian di pijak dengan kaki! Begitu hebatnya turapan tar, Mc yang tengok pun terkejut. Sekali lori lalu, hancur terus tar dan berlubang ada semula.

Apakah itu teknik terbaru turapan tar dari puak Pas? Sekali turap 'claim' berapa agaknya? Turap setompok-setompok, tapi claim satu jalan agaknya. Kaya-kaya, mengabihkan duit rakyat saja! Patut la Adun Pas di mana-mana tempat pun makin lama makin kaya, mungkin sebab penipuan yang sebegini la.

Kita berbalik cerita Saifudin Nasution, atau lebih dikenali sebagai Din Muka Bulan. Tak perlu Mc jelaskan kenapa orang panggil Din muka bulan, sebab gambar di atas menceritakan segalanya.

Saifudin ingat Kulim Bandar Baharu ni senang nak menang ke? Walaupun dulu UMNO Bandar Baharu menghadapi masalah dalaman, namun kini tidak lagi, jentera UMNO disini bersatu dan bersedia untuk PRU ke 13.

Termasuk juga rakyat tempatan disini yang mula mual dan juak dengan puak Pas ni. Sudah la tidak ada sebarang pembangunan, tidak dipedulikan langsung, Azizan atau wakil pentadbiran Pas Kedah, langsung tak pernah sampai ke sini untuk melihat nasib rakyat.

Sudah la ahli parlimen pun, ada serupa takdak, Adun-Adun di sekitar parlimen ni semuanya tak boleh harap. Memang sedih dan kesian penduduk di Kulim Bandar Baharu ni. Tak pernah ada pembelaan.

Nasib baiklah, Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyidin datang tempohari ada janji nak buat masjid besar di Serdang, dan janji yang TPM buat tu pun sedang dilaksanakan. Bermakna, masjid yang TPM janji tu, sedang dalam pembinaan.

Kalau nak harapkan Kerajaan Negeri Pas Kedah, memang haram takdak la. Disebabkan keadaan seperti itulah, sokongan terhadap Pakatan Haram semakin berkurangan. Terbukti bila, ceramah yang dibuat oleh PKR dan Pas, tidak mendapat sambutan seperti dulu.

Dalam bulan ni, Anwar dan Mat Sabu turun membuat ceramah di sini, namun tidak ada sambutan. Anwar hanya mampu menarik pendengar sekitar lebih 200 orang sahaja. Manakala Mat Sabu lebih sedikit dari Anwar sekitar dalam 300 orang keatas.

Itu membuktikan, rakyat sudah menolak mereka ini. Saifudin pun pernah berceramah disini, rasanya kurang dari 100 orang yang mendengar dia berceramah memaki UMNO/BN. Itu satu tanda aras untuk kita melihat sejauh mana sokongan rakyat terhadap golongan seperti ini.

Tapi kalau itu pun tidak mengubah keputusan Saifudin bertanding disini, Mc dengan sukahati menerima kunjungan Saifudin ke Kulim Bandar Baharu. Pasti kami akan sambut dengan serangan bertubi-tubi dan bukan dengan kompang kenduri kawin.

Bagi Mc, Saifudin muka bulan ni bukan 'kuasa besar' yang confirm menang disebabkan pengaruh. Sebab dia tak ada apa-apa kelebihan pun, kecuali membohong, menipu dan memfitnah. Dalam 3 perkara tu, dia memang terer!

Mc sangat berbesar hati jika Saifudin bertanding disini (Kulim Bandar Baharu) di alu-alukan.


McTheory:
Mari kita benamkan raksaksa PKR di bumi Kedah!!

02 di sungai petani - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di sungai petani - Google Blog Search


aksi panas remaja keterlaluan <b>di sungai petani</b> - ammboi dot com

Posted: 27 Nov 2012 05:00 PM PST

Aksi Panas Remaja Keterlaluan Di Sungai Petani | Nampaknya remaja hari ini semakin berani melalukan kegiatan tidak bermoral. Mereka nampaknya tidak serik dengan amaran pihak berkuasa dan kempen yang dijalankan oleh kerajaan bagi mencegah kegiatan berkenaan. Kes pembuangan bayi mungkin sukar dibendung dengan sikap mereka yang ghairah mahu mencuba aksi panas. Menurut laporan Sinar Harian semalam,tindakan melampau sesetengah remaja melakukan aksi panas di sebuah pusat membeli-belah di pusat bandar Sungai Petani bukan sahaja dianggap keterlaluan, malah kelihatan bersahaja walaupun ditegur di hadapan khalayak.

Remaja termasuk mereka di bawah umur dikatakan berkunjung ke pusat membeli-belah itu kerana turut dilengkapi dengan kemudahan pusat karaoke, pusat permainan video dan permainan boling di tingkat atas premis berkenaan. Ada sesetengahnya pula dikenal pasti sengaja ke ruang terpencil dekat tingkat atas terbabit semata-mata untuk melakukan perbuatan tidak bermoral bersama pasangan.

Penyewa premis, Rashid Amin, 40, berkata, kebanyakan pasangan remaja masih di bawah umur berdua-duaan dalam keadaan mencurigakan, ada yang duduk meriba antara satu sama lain dan bersentuhan antara satu sama lain di bahagian anggota badan.

"Pernah juga dilihat berpelukan dan bercumbuan tetapi apabila ditegur mereka tidak menghiraukan orang di sekeliling," katanya.

Menurutnya, berdasarkan pemerhatian, lokasi pusat membeli-belah berkenaan sudah menjadi sasaran sesetengah remaja untuk melakukan maksiat.

Sementara itu, Roslan Md Ani, 37, berkata, pergaulan bebas di kawasan itu turut terjadi kepada pasangan sejenis yang tanpa segan silu melakukan aksi kurang sopan bersama pasangan masing-masing.

"Tidak terkecuali mereka yang membawa teman ketika berasmara tujuannya memastikan keadaan terkawal. Apabila pasangan sedang berdua-duaan, seorang lagi rakan mereka berada tidak jauh dari lokasi pertemuan, dengan tujuan memberi laporan sekiranya kawasan didatangi pengawal keselamatan atau penguat kuasa," katanya.

Malik Mohd, 35, berkata, tindakan remaja yang berpelesiran di premis itu mencerminkan pergaulan bebas yang semakin membimbangkan.

CARIAN BERKAITAN

  • aksi melampau artis (4)
  • lelong ipad murah di sungai petani (1)
  • pasangan remaja (1)
  • remaja laos (1)
  • remaja terlampau (1)

Tags: , , , , ,

Category: INFO SEMASA

di negeri kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri kedah - Google Blog Search


Azrul 3R: PROGRAM 3R <b>DI</b> SEKITAR <b>NEGERI KEDAH</b> DARUL AMAN

Posted: 21 Nov 2012 09:19 PM PST

PROGRAM ROAD TOUR JOM! KITAR SEMULA DI SEKITAR NEGERI KEDAH DARUL AMAN
Pada 22 sehingga 23 November 2012, pihak PPSPPA Negeri Kedah telah mengadakan aktiviti berkonvoi sempena Program Road Tour Jom! Kitar Semula dan Habitat 2012. Program berkenaan disertai oleh seratus-peratus warga kerja PPSPPA Negeri Kedah terutamanya warga kerja Ibu Pejabat Alor Setar. Sepanjang aktiviti tersebut, sebanyak 4 hingga 5 buah kenderaan pacuan 4 roda disediakan untuk kemudahan warga kerja menjalankan program berkaitan. Antara objektif aktiviti ini adalah untuk memperkenalkan PPSPPA kepada masyarakat negeri Kedah seterusnya berkempen mengenai kepentingan amalan kitar semula. Pada kali ini, acara tahunan tersebut membuat persinggahan di tempat-tempat menarik di sekitar Kubang Pasu, Baling, Sik, Kulim dan juga Sungai Petani.
Aktiviti di Kubang Pasu: Persinggahan di Majlis Daerah Kubang Pasu
Aktiviti di Sik: Persinggahan di Majlis Daerah Sik
Aktiviti di Baling: Persinggahan di Pekan Baling
Aktiviti di Kulim: Persinggahan di Pasar Malam Kilang Lama, Kulim
Aktiviti di Kulim: Persinggahan di Pasar Pusat Bandar Kulim
Aktiviti di Padang Serai: Persinggahan di Pasar Padang Serai

Aktiviti di Sungai Petani: Persinggahan di Amanjaya Mall, Sungai Petani

02 di kubang pasu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kubang pasu - Google Blog Search


Homestay Murah <b>di Kubang Pasu</b> Kedah | muaturunsini

Posted: 22 Sep 2012 01:00 PM PDT

Kami menawarkan rumah penginapan/Homestay Semi D, conner lot, satu tingkat dengan harga yang berpatutan dan selesa untuk anda yang ingin berkunjung ke negeri Kedah khususnya di kwsn Kubang Pasu.Antara kemudahan:
- Bilik tidur 2 bilik lengkap dengan katil tilam serta almari pakaian
- 2 bilik air
- Dapur lenglap dengan kabinet dan alat memasak.
- Peti ais, iron, iron board, mesin basuh, tv dan lain-lain lagi
Kemudahan lain:
- 15 km ke uum
- 1km ke IPDA< Politeknik, IAB, ILP.
- Bank-bank serta kedai makan berdekatan.
- 500 m ke supermarket Yawata.
- 15 km ke Bandar Alor Setar.
- dari L/raya utara selatan exit Bandar Darulaman
Sewa semalam = RM 140.
Booking perlukan deposit
Sila hubungi jika berminat:
En. Tarmizi 013-2316731
Pn. sabiroh : 019-5767343

02 di jitra - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di jitra - Google Blog Search


Resepsi Farid & Diana <b>Di Jitra</b> Diserbu Peminat, Pengantin Kejang <b>...</b>

Posted: 13 Dec 2012 01:17 AM PST

Selepas melangsungkan persandingan di sebelah pihak perempuan 12 hari lalu, semalam tanggal 12.12.12 menjadi satu lagi tarikh sejarah buat pasangan suami isteri, Farid Kamil dan Diana Danielle apabila melangsungkan persandingan di sebelah pihak lelaki pula. Dikhabarkan ramai peminat yang hadir meraikan pasangan mempelai.

Untuk resepsi kali ini Farid dan Diana memilih konsep ala 'Pemahsyuran Putera Mahkota Kedah'. Bagaimanapun kemeriahan majlis yang diadakan Darulaman Park Lake Park di Jitra, Kedah itu telah bertukar kelam-kabut apabila pengantin perempuan mengalami kekejangan pada kaki kanannya selepas beramah-mesra dengan tetamu dan peminat.

Diana Danielle yang sedang berbadan dua mengalami kekejangan pada kaki kanannya selama hampir 15 minit menyebabkan pasangan itu bergegas keluar meninggalkan majlis jam 3 petang.

..
..
..

Adik Farid, Fadzil Zahari, 29, berkata perkara itu amat dikesali dan tidak dapat dielakkan kerana Diana Danielle keletihan selepas berarak menemui peminat.

"Kami meminta maaf kerana terpaksa membatalkan sidang media seperti dijanjikan kerana kesuntukan masa dan Diana tidak sihat akibat mengalami kekejangan kaki," katanya kepada harian metro.

..
..
..
..
..
..

- kredit foto MIG online

Apa Komen Anda Mengenai Berita Ini?? Mari Kongsikan Bersama Kami Dengan Meninggalkan Pendapat & Kritikal Bernas Anda Di Ruangan Komen.

Search terms:

,,diana danielle kejang,diana danielle kejang di persandingannya di kedah,farid diana jitra,kisah cinta farid kamil dan diana,majlis resepsi farid kamil dan diana di jitra,majlis resepsi sebelah malam farid kamil dan diana di jitra

02 di padang terap - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di padang terap - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>di</b> Majlis Daerah <b>Padang Terap</b> (MDPTK <b>...</b>

Posted: 21 Feb 2012 05:37 AM PST

Majlis Daerah Padang Terap ditubuhkan pada tahun 1976 adalah susulan daripada penyusunan semula Kerajaan Tempatan Lembaga Bandaran Padang Terap.Kawasan Majlis Daerah Padang Terap merupakan daerah yang ketiga terbesar di Negeri Kedah yang meliputi kawasan seluas 135684.41 hektar bersamaan 330799 ekar atau 1356.84 km persegi. Lokasinya terletak bersempadanan dengan negara Thailand di utara, sebelah barat bersempadanan dengan daerah Sik dan Pendang.
Permohonan-permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia untuk memenuhi jawatan seperti berikut:-
1. Penolong Pegawai Undang – Undang
2. Penolong Pegawai Teknologi Maklumat
3. Pembantu Tadbir (Perkeranian/Operasi)
7. Juruteknik Perancangan Bandar dan Wilayah
8. Pembantu Kesihatan Awam
Tarikh Tutup Permohonan: 15 Mac 2012

02 di padang serai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di padang serai - Google Blog Search


Budak 12 tahun kahwin muda <b>di Padang Serai</b> Kulim <b>...</b> - InfoHarian

Posted: 24 Nov 2012 01:12 PM PST

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/ss.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Budak 12 tahun kahwin muda di Padang Serai Kulim Kedah – gambar

budak kedah 12 tahun kahwin muda budak 12 tahun kahwin muda di padang serai kulim kedah

Dalam seusia begini majoriti pasangan remaja terus leka bercinta

Namun Mohd. Fahmi Mohd. Alias, 18, dan Nur Fazira Saad, 12, mengambil jalan nekad dan berani untuk berkahwin bagi menguji sejauh mana kesetiaan mereka menghadapi cabaran hidup bersama

Mereka telah dinikahkan oleh Imam Masjid As-Sobirin Padang Cina di sini, Mohd. Nazar Husain pada 17 November lalu sebelum mengadakan majlis kenduri yang dihadiri kira-kira 200 tetamu di rumah pengantin lelaki di Kampung Naga Lilit Padang Serai

Menurut Mohd. Fahmi, perkahwinan adalah jalan penyelesaian terakhir bagi mengelak berlaku perkara yang tidak diingini

Saya berkahwin awal bagi mengelak timbul perkara buruk. Ini cara terbaik untuk kami mencegah maksiat," katanya yang bersyukur keluarga isterinya memberi keizinan kepada mereka untuk bernikah

Mohd. Fahmi yakin pendapatannya sebanyak RM1,000 sebulan hasil bekerja membantu bapanya menguruskan kebun kelapa sawit cukup untuk menampung kos kehidupan bersama Nur Fazira

Isterinya itu yang akan mencapai usia 13 tahun pada 24 Disember ini pula yakin mampu melaksanakan tanggung jawab baharu sebagai isteri

budak kedah kahwin muda 12 tahun kedah budak 12 tahun kahwin muda di padang serai kulim kedah

Apa yang penting ialah kasih sayang. Pasal anak kami belum fikirkan lagi," katanya

Ruangan Komen Facebook Untuk berkongsi pendapat atau Maklumat

02 di jerai kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di jerai kedah - Google Blog Search


<b>Kedah</b> La: Fitnah maha dahsyat terhadap MP <b>Jerai</b>... itulah akibat <b>...</b>

Posted: 26 Nov 2012 12:23 AM PST


MP Jerai difitnah 'ceraikan isteri', bakal saman blogger pro UMNO

(Inilah fitnah terkutuk yang tersiar dalam blog UMNO)

Oleh: Mat Kering Bakaq Bata

Dah jadi kebiasaan pulak dah, kebanyakan bahan sensasi mengenai Kedah MK dapatkan dari kedai catok Taman Wira. Pagi tadi macam biasa waktu minum, sorang rakan buka blog UMNO yang rasanya 'made in Kedah' tunjukkan satu bahan fitnah yang sungguh dahsyat. MK macam boss Kedah la jugak Tok Senapi, kira-kira tak tak baca dah blog UMNO dari group tertentu... kalau tak kerana ada member tunjuk memang tak akan buka baca.

Demi terbaca berita fitnah tersebut... Ya Allah, termengung seketika. Hairan, macam mana pemfitnah tu tanpa rasa simpati dan belas kasihan menyebarkan cerita yang betul-betul menjahanamkan maruah orang. MK tak perlu tanya YB Firdaus tentang cerita ini sebab kenal beliau dan isterinya bahkan anak-anaknya secara peribadi sejak awal perkahwinan mereka sampai la-la ni. YB Firdaus antara YB yang sangat setia dengan keluarga, asyik usung anak bini pi sana sini... semua orang tau itu, tiba-tiba difitnah akan bercerai... siap dengan tarikh fail di mahkamah syariah. Apa punya dahsyat dan terkutuknya fitnah yang dibuat.

Bayangkan YB Firdaus ada keluarga adik beradik sedara mara, isterinya ada sedara mara... kalau sampai cerita macam ni ke telinga adik beradik depa, masing-masing akan bertanya balik... mana depa nak tauk maruah depa. Kalau berita itu benar sekalipun ia cukup untuk menjatuhkan maruah inikan pula JELAS cerita fitnah jahat terkutuk. Blogger UMNO tu ingat benda cerai berai ni boleh buat modai politik kot... gila punya jahat.

Apakah di hati sanubari blogger UMNO sorang ni langsung tidak ada cebisan iman? Adaklah elaun yang diterima hasil kerja memfitnahnya itu cukup banyak untuk menebus azab api neraka di akhirat? Inilah agaknya yang menyebabkan para ulamak menghalalkan doa agar golongan ini dihancurkan. Memang cukup jahat sejahat-jahatnya apabila fitnah dijadikan bahan pemuas nafsu serakah sendiri tanpa memperdulikan pengianiayaan yang ditanggung oleh mangsa. Adakah ini akibat memilih syaitan dikenali sebagai kawan dan menolak malaikat... Ya Allah jauhkanlah zuriat keturunanku dari cenderung hati terhadap UMNO walaupun sebesar zarah.

MK masih ingat fitnah geng blogger pro UMNO kononnya Ustaz Azizan kahwin staf KMC umur 19 tahun. Kemudian fitnah kononnya YB Dr. Hamdan main dengan jalang Siam. Kini YB Firdaus pulak kena. MK yang tak kena ni pun rasa ketag satu badan menahan geram dengan perbuatan jahat, zalim, kejam, tidak bertimbangrasa blogger UMNO tu... inikan pula mangsa. Atau mungkin orang politik PR dah rasa mangli dengan permainan fitnah UMNO.

Apabila melihat apa yang berlaku ini maka teringat MK akan kata Tok Senapi, "Kalau tak ada kekuatan kesabaran baik jangan buka blog UMNO sebab depa bukan nak berlawan hujah dengan fakta tapi nak provok kita dengan fitnah dan maki hamun... alang-alang hilang sabaq kita pun jadi macam depa."

Kebetulan MK sempat hubungi YB Firdaus yang sedang rehat tengahari di Parlimen, rupanya dia dah tahu mengenai fitnah tersebut dan akan berbincang segera dengan peguam untuk mengambil tindakan mahkamah. Teruskan YB... kasi ajaq sikit puak-puak yang kurang ajar ini.

HAFIZ BAKAL IKUT JEJAK SALAHUDDIN...?

Blogger diarah bayar ganti rugi kepada Husam Musa



KOTA BHARU: Seorang blogger, Salahuddin Hisham diarah Mahkamah Tinggi di sini membayar gantirugi kepada Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa (gambar) berhubung satu artikel yang diangggap memfitnahnya.



Tulisan tersebut dimuatkan dalam blog www.anotherbrickinwall.blogspot.com yang bertajuk "Husam: A moral for PAS delegates" diterbitkan pada l Jun 2011, yang mana secara jelas menyebut berita tidak benar dan tak berasas dikaitkan terhadap plaintif.

Penghakiman tersebut dikeluarkan setelah blogger terbabit gagal hadir pada perbicaraan kesnya.

Peguam plaintif, Hisham Fauzi berkata, blogger berkenaan gagal hadir walaupun saman dan tuntutan ke atas beliau telah diserah dengan berbagai cara termasuk melalui iklan dalam suratkhabar harian.

Husam dalam tuntutan samannya menuntut gantirugi sebanyak RM5 juta, bagaimanapun mahkamah mengarahkan agar gantirugi ditaksirkan di hadapan Timbalan Pendaftar Mahkamah Tinggi Kota Bharu.

Salahuddin, 52 yang tinggal Taman Setiawangsa merupakan pemilik dan penulis ruangan blog http://anotherbrickinwall.blogspot.com.

Dalam blog berkenaan defendan antara lain menulis, "Husam secara terbuka mengkritik pemimpin-pemimpin parti tertentu dan menyalahkan mereka bagi idea UG. Ini tidak berjalan secara baik dengan perwakilan. Apa-apa pun, UG adalah secara halus subjek perbincangan di Muktamar 2008 dan dalam jawatankuasa parti politik.

"Akibatnya beliau telah dibiarkan di padang belantara politik. Pada tahun yang sama, calon Kelantan sepenuhnya dihapuskan dalam pemilihan parti."

Husam dalam tuntutannya menyifatkan tulisan tersebut tidak benar sama sekali, bertujuan memburuk-burukkan plaintif sebagai pimpinan PAS.Hrkh



KOTA BHARU: Seorang blogger, Salahuddin Hisham diarah Mahkamah Tinggi di sini membayar gantirugi kepada Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa (gambar) berhubung satu artikel yang diangggap memfitnahnya.



Tulisan tersebut dimuatkan dalam blog www.anotherbrickinwall.blogspot.com yang bertajuk "Husam: A moral for PAS delegates" diterbitkan pada l Jun 2011, yang mana secara jelas menyebut berita tidak benar dan tak berasas dikaitkan terhadap plaintif.

Penghakiman tersebut dikeluarkan setelah blogger terbabit gagal hadir pada perbicaraan kesnya.

Peguam plaintif, Hisham Fauzi berkata, blogger berkenaan gagal hadir walaupun saman dan tuntutan ke atas beliau telah diserah dengan berbagai cara termasuk melalui iklan dalam suratkhabar harian.

Husam dalam tuntutan samannya menuntut gantirugi sebanyak RM5 juta, bagaimanapun mahkamah mengarahkan agar gantirugi ditaksirkan di hadapan Timbalan Pendaftar Mahkamah Tinggi Kota Bharu.

Salahuddin, 52 yang tinggal Taman Setiawangsa merupakan pemilik dan penulis ruangan blog http://anotherbrickinwall.blogspot.com.

Dalam blog berkenaan defendan antara lain menulis, "Husam secara terbuka mengkritik pemimpin-pemimpin parti tertentu dan menyalahkan mereka bagi idea UG. Ini tidak berjalan secara baik dengan perwakilan. Apa-apa pun, UG adalah secara halus subjek perbincangan di Muktamar 2008 dan dalam jawatankuasa parti politik.

"Akibatnya beliau telah dibiarkan di padang belantara politik. Pada tahun yang sama, calon Kelantan sepenuhnya dihapuskan dalam pemilihan parti."

Husam dalam tuntutannya menyifatkan tulisan tersebut tidak benar sama sekali, bertujuan memburuk-burukkan plaintif sebagai pimpinan PAS.Hrkh

02 di langkawi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di langkawi - Google Blog Search


Masyimalo&#39;s Heart : Hasil borongan <b>di Langkawi</b>

Posted: 29 Oct 2012 10:00 PM PDT

Hasil rombongan di Langkawi... Banyak yg memborong mak aku la, ntah bape set pinggan mangkuk mak aku borong ntah.. Ngan gelas kristal bagai... Ktorg memang malas nak beli sebab rumah tak siap lagi, tempat nak simpan pun takde.. Tu yang hubby plan, rumah siap nnt nak gi lagi Langkawi, nak beli pinggan mangkuk, sudu garfu segala hehehe...

Budak kenit ni pun beli ok.... Beg troli Thomas... Adoi hai... Masa kat Hj Ismail la, die nampak beg ni, pastu sebok tarik ke hulur hilit. Hubby tanya la kat Rayyan, nak ke beg ni. Terus die kata nak... Aih la anak ku memang pantang nampak car ke thomas ke... Memang kesukaan die la... Beg ni RM80, tak tau la murah ke mahai.... Dulu memula aku ngan hubby nak belikan Rayyan beg Trunki tapi dah die nak beg ni, tak de lah Trunki dah lepas nie... Pakai la beg Thomas nie...
Ni coklat yang kami rembat. Gile banyakkkan? Hehe masih ada lagi dalam peti ais... Lagipun ni ada yang nak bg jiran ngan kekawan opis...

Coklat paling sedap pada aku, coklat Whittakers la. Kat KL mahai wooo.. Daim memang wajib la beli sebb kat KL mahai.


Ini je yang aku beli. Yang murah je. Kuali Tefal memang dah lama nak beli cuma kat KL mahai melampau. Kat Langkawi dapat RM100 hok yang stainless steel siap bertutup. Aku memang suka pakai Tefal ni sebab masak tak hangus then tak melekat. Lagipun ada tutup ni senang nak masak rendang ke hape...
Yang mangkuk 3 sekawan tu pun murah je RM 27, beli yang biasa bukanlah cap corningware ke hape... Tapi sedey weiii....  Barang2 ni seme letak dalam kargo tau sbb banyak brg kan, xlarat nak pegang... Sekali mangkuk 3 sekawan aku tu pecah... Yang elok sebijik je. Yang lagi 2 bijik retak seribu. Tensen aku!

Ni la bukti mangkuk aku pecah seribu.. huhuhu memula aku ingat nak email ke AA tapi  aku dah tahu dah jawapan die. So aku redho aje la... Naseb la pinggan murah kalau yang rege beratus2 memang aku tuntut ganti rugi...
Yang ni kain pelikat tanjir. Beli 2 helai kaler hijau yang sama sebab aku nak bt baju kurung Riau T___T
Sanggup ni pergi mencari masa hari last tu.. Ada jumpe kaler pepel, lawa... Tapi ada satu je, mana cukup nak bt baju kurung.. So amek la kaler ijau pucuk pisang nie.... Selai kain ni RM21. Nanti dah jadik baju aku tunjuk ok, korang leh nilai cantek ke dak...

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved