ads

Khamis, 9 Januari 2014

di negeri kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri kedah - Google Blog Search


Jawatan Kosong <b>di</b> Perbadanan Kemajuan <b>Negeri Kedah</b> (PKNK <b>...</b>

Posted: 17 Dec 2013 01:31 AM PST

LOGO-PKNK

Warganegara Malaysia yang berkelayakan dipelawa untuk memohon jawatan kosong di Perbadanan Kemajuan Negeri Kedah (PKNK) seperti berikut :

  • Pegawai Pertanian
  • Pegawai Undang-undang

Incoming search terms:

  • jawatan kosong di negeri kedah 2014

02 di kubang pasu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kubang pasu - Google Blog Search


Jawatan Kosong Guru <b>di</b> Kedah - MRSM <b>Kubang Pasu</b> - Jawatan <b>...</b>

Posted: 06 Oct 2013 04:56 AM PDT

Jawatan Kosong terkini 2013 sebagai Guru di Kedah iaitu di MRSM Kubang Pasu. Permohonan adalah dipelawa daripada waraganegara Malaysia yang berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan di MRSM Kubang Pasu sebagai :-

1. Guru Senireka DC41
2. Guru Sejarah DC41

Tarikh tutup permohonan pada 15 Oktober 2013

Lokasi : Kedah
Sektor : Kerajaan

Maklumat iklan jawatan selanjutnya sila klik disini

02 di yan kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di yan kedah - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di yan kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Dec 2013 01:17 AM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Mendaki Sambil Makan Angin <b>Di</b> Gunung Jerai, <b>Yan</b>, <b>Kedah</b> (My <b>...</b>

Posted: 14 Nov 2013 07:49 AM PST

Saja nak share trip aku ke Gunung Jerai, Yan, Kedah masa aku pergi dulu pada 14 February 2011. Dah lama dah. Trip yang mulanya untuk pergi shopping berakhir dengan panjat gunung dengan pakai selaur jean. Haha. Kesian adik beradik aku yang lain. Kena buli dengan aku. Dia orang bukan main suka lagi aku bawa jalan-jalan, last2 bertungkus lumus mendaki. Cousin aku yang beranak satu pun bukan gagah lagi. Tak putus asa. 
Tapi dia orang asyik komplen je dengan aku sebabnya aku asyik cakap "sikit lagi nak sampai dah..." hahaha. Tapi tak sampai-sampai jugak. :P

Saat paling gentar apabila kami diserang sekumpulan monyet warna kelabu. Budak-budak tu semua takut. Aku pun takut jugak sebab ada seekor monyet tu badan nya sebesar budak umur 2 tahun. Macam ketua geng rasanya sebab yang lain tak garang sangat. Rupa-rupanya dia orang nampak kami bawa makanan. So nak tak nak, budak-budak ni dah menyorok kat belakang aku, terpaksa aku pura-pura berani, amik kayyu panjang spare in case apa-apa berlaku, then baling makanan kat monyet-monyet ganas tu jauh-jauh. Then, cepat2 jalan tak pandang belakang. 
 
Bila sampai kat resort atas gunung, masing-masing dah macam katak kena lanyak tayar kereta.. Nasib baik aku ada ambil nombor driver van, so aku pun call pakcik tu datang ambil kami kat atas. Kesian semua orang layu dan lapar tak mampu nak jalan turun ke bawah lagi dah. 

Note: Sorry gambar tak clear kerna gambar ni dh resize byk kali.

02 di jerai kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di jerai kedah - Google Blog Search


seram kot: Seram!! Misteri Penunggu Gunung <b>Jerai Di Kedah</b>

Posted: 21 Nov 2013 08:34 AM PST


Hampir jam 8.00 malam, dua orang gadis terus berkeliaran di sekitar puncak gunung jerai. Mereka tercari-cari seseorang. Di puncak gunung itu, kedua-dua gadis ini telah bertemu dengan seorang lelaki bernama Ramli bin Haji Khamis, 48. Dia bekerja dengan sebuah organisasi yang terletak di puncak gunung itu. Sudah hampir 20 tahun beliau bekerja di situ.

"Abang, kami nak bermalam di sini, di Padang Tok Sheikh, boleh tak ? " Tanya salah seorang daripada mereka. Namanya Rasidah. Kawasan padang yang ditanyakan oleh gadis itu adalah sebuah tempat lapang di puncak gunung itu. Ia dipanggil Padang Tok Sheikh.

En.Ramli bingung. Biasanya orang yang hendak berkhemah atau berkelah di situ memang akan bertanya dan meminta kebenaran daripada beliau terlebih dahulu. Boleh atau tidak, beliau yang akan putuskan.

Tapi kali ini beliau terpaksa menegah kerana sungguh tidak molek anak gadis bermalam di situ. Lalu beliau menyuruh kedua-dua gadis yang bertelekung ini pulang sahaja. Namun gadis-gadis itu enggan. " Tolonglah bang, malam ni aja. Lepas ni, kami takkan datang lagi," pinta Rasidah lagi.

En.Ramli tidak mahu berganjak daripada keputusannya. Berulang kali difikirkannya, apa gadis-gadis ini tidak takut dengan gunung ini ? Gunung ini 'bernyawa'. Ia banyak menyimpan cerita misterinya yang tersendiri.

Orang-orang di Gurun, Kedah, semuanya tahu puncak gunung itu adalah perkampungan bunian. Di puncak itu ada sebuah kerajaan besar. Ada istana dan pemerintahnya. Juga, ada kampung-kampung dan rakyat jelatanya.

Jadi, tidak perlu gadis-gadis tersebut bermalam di puncak gunung itu. Bahaya! Nanti disorok orang bunian. Tetapi berulang kali beliau menghalang, ada-ada saja alasan yang diterimanya.

"Kami dah janji dengan tok wan. Tok wan nak datang malam ni. Bolehlah, bang…" rayu Rasidah, tinggi suaranya.

Tok wan mana pula, fakir En.Ramli. Ada sesuatu yang tidak kena ! Segera beliau amati wajah kedua-dua gadis yang bertelekung ini. Air muka mereka berdua manis dan berseri. Berumur sekitar awal 20-an. Salah seorang daripada mereka senyap sahaja, hanya Rasidah yang bersuara. Pada pandangan Ramli, gadis-gadis ini bukan jelmaan makhluk halus. Bukan… mereka bukan orang bunian !

"Tolonglah, bang. Puteri dah mimpi semalam ! Tok wan nak datang malam ni. Puteri dah janji dengan tok wan," kata Rasidah lagi.

Puteri ? Siapa puteri ? Fikiran beliau semakin bercelaru. Siapakah gadis-gadis ini sebenarnya ? Mengapa lain benar percakapan mereka ?

Lalu beliau cuba menakut-nakutkan mereka. En.Ramli katakan yang hutan itu penuh dengan binatang buas. Di sekitar gunung itu sudah ramai orang yang hilang nyawa diserang gajah meroyan, harimau, atau dipatuk ular, kala jengking, bisa lipan bara dan binatang-binatang buas yang lain.

"Tak mengapa, bang. Tok wan ada, tok wan boleh halau binatang-binatang tu. Puteri pun ada !" jawab Rasidah. Ah! En.Ramli semakin terasa aneh dengan percakapan gadis ini. Siapa tok wan itu ? Siapa pula puteri itu ?

Tiba-tiba, ada suara aneh hinggap ke telinga En.Ramli. Seakan ada orang meniup-niup telinganya dan berulang kali suara itu menyebut Puteri Delima. "Puteri Delima. Puteri Delimaaaa !! " beliau terpaku. Siapa yang bercakap ? Darahnya mula berderau. Puteri Delima mana pula yang hendak datang, fikirnya berulang.

"Sayalah Puteri Delima !" kata gadis yang duduk di sebelah Rasidah. Gadis yang senyap sahaja dari tadi itu mulai bersuara. Matanya berkilat. Kemudian dia tersenyum lebar dan ketawa terkekek-kekek. "Ehh… ehheeee…! Ehh… ehheeee… ! Saya nak jumpa tok wan ! Saya nak jumpa tok waaaaaan!!!! " kata gadis itu yang tidak putus-putus tersenyum dan memandang Ramli.

En.Ramli tergamam. Terus dia benarkan gadis-gadis itu pergi ke Padang Tok Sheikh kerana gadis-gadis ini bukan manusia biasa lagi. Mereka sudah dirasuk bunian, beliau terpaksa tunaikan saja permintaan mereka.

Esoknya En.Ramli diberitahu rakan-rakannya, kedua-dua gadis tersebut ada berjumpa dengan orang-orang yang bekerja di sekitar gunung itu. Malam itu juga gadis-gadis tersebut telah dapat berjumpa dengan tok wan yang dimaksudkannya. Dakwa kawan-kawan beliau, tok wan itu seorang lelaki tua dan beserban hijau. Mereka berjumpa di Padang Tok Sheikh. Peristiwa ini baru berlaku dua tiga tahun lepas.

Pada pengalaman En.Ramli, apa yang mereka lihat itu adalah kelibat orang-orang bunian. Kawasan padang itu adalah salah satu daripada penempatan orang-orang bunian tersebut. Hutan rimba di sekeliling padang dan kawasan air terjun berdekatan juga adalah daerah kerajaan bunian.

Dahulu ada sekumpulan anak muda yang ternampak istana bunian di tepi air terjun di situ. Mujur mereka cepat-cepat beredar. Kalau mereka masuk ke kawasan istana itu, mungkin mereka semua akan hilang dibawa ke alam ghaib.

Orang-orang bunian ini memang sungguh menawan paras rupa mereka. Yang perempuan cantik, yang lelaki pula kacak. Ada para pemuda dan pemudi yang mudah benar jatuh cinta apabila melihat makhluk-makhluk halus ini.

Mereka mengekori pemuda dan pemudi bunian itu ke dalam hutan dan akhirnya, ramai yang telah tersesat. Malah ada yang terus hilang di hutan rimba gunung itu, sampailah sekarang tidak ditemui.

En.Ramli sendiri selalu terlihat orang bunian yang masuk ke dalam surau di puncak gunung itu. Di ketika yang lain, Ramli ternampak seorang lelaki tua bunian yang berserban mengambil air sembahyang di perigi yang ada di situ.

Sebenarnya En.Ramli sudah banyak melalui pengalaman dahsyat yang dikatakan angkara makhluk-makhluk halus. Pada awal tahun 2000, ada seorang lelaki berusia pertengahan umur 20-an telah hilang di gunung itu. Jadi, beliau diminta untuk membantu usaha polis mencari pemuda tersebut kerana dia cukup arif tentang kawasan pergunungan itu.

"Kita cari di sekitar air terjun dulu. Kalau tak jumpa juga, kita redah hutan ni,"kata En.Ramli pada polis-polis tersebut. Tetapi sudah hampir tiga hari, usaha mencarinya masih tidak membuahkan hasil. Tetap buntu. Sehinggalah pihak polis terpaksa menggunakan anjing pengesan untuk mencarinya.

Akhirnya, pemuda itu berjaya juga ditemui setelah hampir seminggu dicari. Pemuda itu dijumpai di sekitar kawasan hutan yang tidak jauh dari kawasan air terjun tadi.

Malang sekali, pemuda itu sudah tidak bernyawa lagi. Mayatnya ditemui dalam keadaan sungguh mengerunkan. Kepalanya putus. Dia seakan diserang oleh gergasi. Badannya berlumuran darah dan penuh luka. Cebisan pakaiannya yang koyak rabak bersepah-sepah diserata tempat. Apa sebenarnya yang telah terjadi ?

En.Ramli yakin ini bukan angkara binatang buas. Itu angkara bunian kerana sebelumnya mereka sudah pun mencari di serata puncak gunung itu, pemuda tersebut gagal ditemui. Tetapi mengapa beberapa hari kemudian tiba-tiba sahaja mayatnya dijumpai berhampiran dengan air terjun itu ? Mesti ada sebab yang lain.

En.Ramli percaya pemuda itu dibunuh dan disorok bunian. Lagipun, kawasan air terjun itu dan hutan- hutan di sekitarnya adalah tempat letaknya perkampungan bunian. Air terjun itu dipanggil tasik lima beradik kerana ia adalah tempat lima orang puteri bunian bermandi-manda. Puteri-puteri itu diceritakan terlalu cantik, tiada tandingan berbanding kecantikan manusia. Sambil mandi, mereka ketawa beramai-ramai.

Beliau juga selalu mengingatkan para pengunjung, andainya mereka melihat lima puteri yang jelita itu, janganlah sesekali tergoda. Apatah lagi cuba-cuba menyimpan hajat mendekati mereka. Sesiapa yang terpedaya, nescaya akan lenyap ke alam bunian, kemudian hilang dari alam nyata.

Di pinggir air terjun pula, kata En.Ramli, terletaknya istana bunian. Istana itu tersergam indah. Di sekelilingnya terdapat perkampungan bunian. En.Ramli memberi amaran kepada pengunjung, jangan dekati istana dan perkampungan itu. Silap langkah mereka akan di bawa masuk ke alam bunian dan terus lenyap.

Ramli percaya, pemuda yang mati itu telah termasuk ke alam bunian tersebut. Walaupun kematian pemuda itu disahkan akibat serangan binatang buas, tapi Ramli kurang setuju. "Ini kerja bunian," berkali-kali dikatakan begitu.

Oleh kerana itulah En.Ramli selalu mengingatkan para pengunjung supaya jangan cakap besar, takbur dan riak. Kalau tidak, nanti dapat kecelakaan. Tambah lagi buat perkara-perkara yang tidak elok, bala mungkin akan menimpa.

"kalau ada apa-apa perkara yang pelik berlaku, jangan tegur. Lebih baik, diam ! Kalau ternampak benda-benda yang ganjil, tinggalkan. Ini kampung bunian " pesan En.Ramli.

Gunung itu sering 'mengambil nyawa' manusia yang berniat tidak baik. Mungkin ada benarnya ia angkara binatang buas, tapi bagi En.Ramli, mungkin juga disebabkan orang bunian. Sama juga dengan kebanyakkan kejadian orang mati lemas di kawasan air terjun di kaki gunung itu. En.Ramli percaya semua itu angkara bunian.

Nama gunung itu, Gunung Jerai. Orang-orang di Gurun, Kedah sentiasa berhati-hati apabila ke sana. Kalau ada orang luar yang mahu ke gunung itu dan berjumpa En.Ramli, dia akan berpesan, "hati-hati. Jangan main-main dengan pengunggu Gunung Jerai ini. Tempat ini keras ! "

BLOG KEDAH: 02 <b>di jerai kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 14 Oct 2013 01:35 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Sahabat-Gunung: UMNO <b>Jerai</b> Beri Jaminan Kerja Keras, Tidak <b>...</b>

Posted: 08 Oct 2013 03:30 AM PDT

Barisan Nasional Negeri Kedah dan BN Parlimen Jerai sudah bersedia sepenuhnya untuk menghadapi Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Limau.
Timbalan Pengerusi BN, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, Jentera Pilihan Raya Peringkat Negeri akan diketuai sendiri oleh Datuk Paduka Mukhriz Mahathir dan dibantu oleh kepimpinan UMNO dan BN Bahagian Jerai, di mana jentera sudah digerakkan sepenuhnya di 19 kawasan Peti Undi, walaupun kehangatan kempen pemilihan UMNO sedang rancak berlaku bukan sahaja di Jerai, malah di seluruh negara.
"Jentera dan kepimpinan UMNO Bahagian Jerai sudah memberikan jaminan, walaupun dalam suasana kempen pemilihan UMNO, namun jentera tidak hilang fokus dan akan bersatu dan memantapkan gerakan bersepadu dalam usaha BN untuk merampas kembali DUN Sungai Limau yang dikatakan kubu kuat PAS selama ini.
Jaminan mereka, apapun yang terjadi, kerana dalam proses pemilihan parti nanti akan ada yang menang dan yang kalah, mereka akan membantu untuk memastikan proses pilihanraya kecil ini akan berjalan lancar.
Kita maklum bahawa ini kubu kuat, namun BN akan tetap menghantar wakilnya kerana kita mahu menawarkan khidmat bakti dan perjuangan yang boleh kita berikan kepada penduduk dan masyarakat di Sungai Limau ini," ujarnya kepada media selepas berjumpa jentera BN peringkat negeri Kedah dan Jerai di Sungai Limau petang tadi.
Tambahnya, calon BN akan disenarai dan dikemuan akan diserahkan kepada Pengerusi BN dalam masa terdekat, ramai calon yang berkelayakan namun BN akan mengikut pandangan dari pihak negeri dan bahagian Jerai.
"Mereka ada juga beberapa nama dan tokoh-tokoh yang agak sesuai dan akan kita umumkan pada 21 Oktober ini.
Oleh itu, besar harapan saya agar pengundi di DUN Sungai Limau nanti akan memberikan sokongan padu kepada calon BN. Walaupun ini kubu kuat PAS namun dalam sejarah lampau, wakil BN dan UMNO pernah mewakili di kawasan ini. Jadi pendekatan berhemah dan besederhna jentera harus ditekankan dalam usaha menarik sokongan rakyat, dengan menerangkan dasar-dasar parti dan perjuangan UMNO serta kerajaan negeri untuk membantu rakyat khususnya di kawasan Sungai Limau ini," tambahnya lagi.
Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) menetapkan 4 November sebagai hari pengundian dan 23 Oktober sebagai tarikh penamaan calon PRK DUN Sungai Limau ekoran kematian penyandangnya bekas Pesuruhjaya Pas Kedah, Tan Sri Azizan Abdul Razak 26 September lepas.
Azizan meninggal dunia di Hospital Sultanah Bahiyah di sini pada 26 September lalu akibat jangkitan kuman dan kegagalan pelbagai organ dalaman, selepas lebih empat bulan mengalami masalah kesihatan yang serius.

Pada Pilihan Raya Umum Ke-13 Mei lepas, Azizan yang juga bekas Menteri Besar Kedah memperoleh 13,294 undi menewaskan sepupunya, Mohd. Fazillah Mohd. Ali dengan majoriti 2,774 undi.

02 di padang serai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di padang serai - Google Blog Search


Misteri! Penampakan Bunian <b>Di Padang Serai</b>? (Video) - UtaraNews <b>...</b>

Posted: 09 Sep 2013 07:30 AM PDT

Benarkah bunian ini wujud? Seperti yang didakwa oleh orang dahulu kala, mereka juga seperti kita namun hidup di alam lain. Kita tidak boleh melihat mereka. Baru-baru ini satu rakaman video sewaktu ingin mendenak atau memikat ayam hutan telah  terakam penampakan orang berjubah putih melalui di belakang di dalam rimbunan pokok-pokok di kawasan tersebut.Persoalannya, benarkah itu bunian? Mungkin bunian, mungkin juga orang lelaki yang baru pulang dari surau ataupun masjid. Hanya Allah sahaja yang mengetahui. Anda boleh tonton video di atas ini.

02 di kulim - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kulim - Google Blog Search


Banjir: 500 orang di pindah <b>di Kulim</b> | ISMAWeb

Posted: 20 Oct 2013 07:43 AM PDT

KULIM, 20 Okt (Bernama). Semakin ramai mangsa banjir kira-kira 500 orang di daerah ini dipindahkan ke sembilan pusat pemindahan.

Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Wanita dan Kebajikan Masyarakat,Pertanian dan Asas Tani serta Pembangunan Usahawan Negeri Kedah Datuk Suraya Yaacob berkata angka tersebut pada malam tadi dan pagi ini hanya mencecah kira-kira 200 orang. "Ini berikutan air banjir dari Sungai Muda dalam daerah Baling telah sampai sekitar kawasan Mukim Padang Meha, khususnya Merbau Pulas. "Ini menyebabkan semakin banyak kampung dinaiki air dan terdapat beberapa buah rumah yang ditenggelami air banjir sehingga petang ini," katanya kepada pemberita selepas melawat beberapa pusat pemindahan di sekitar Mukim Bagan Senadan Padang Meha petang ini.

Hadir sama menziarahi mangsa-mangsa banjir ialah Ketua Umno Bahagian Padang Serai yang baharu Asmadi Abdul Talib dan Timbalannya Bakti Hashim serta Pegawai Kebajikan Masyarakat Daerah Kulim Rohana Mohd Yusuff.

Suraya menyampaikan bantuan berupa "Banjir Kit" yang mengandungi peralatan persediaan banjir serta barang-barang keperluan dapur kepada mangsa-mangsa banjir di Surau Kampung Bikan Atas, Kampung Padang Katong dalam Mukim Labu Besar serta beberapa kawasan sekitar Pekan Merbau Pulas.

Katanya bantuan untuk mereka di pusat-pusat pemindahan akan dinilai pihak Jabatan Kebajikan Masyarakat dalam masa terdekat.

Bernama

02 di changlun - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di changlun - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di changlun</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Dec 2013 11:41 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Homestay <b>Jitra</b>, <b>Changlun</b>, Alor Setar | Iklan Perniagaan Secara <b>...</b>

Posted: 10 Oct 2013 05:29 AM PDT

Homestay Jitra, Changlun, Alor Setar

Kadar hanya RM 160 sehari
50% Deposit DIPERLUKAN bagi PENGESAHAN penginapan.
Jika pembatalan dalam tempoh 48 jam, Deposit TIDAK akan dikembalikan.
Pembayaran perlu dijelaskan semasa check-in/ Mengambil kunci.

LOKASI BERDEKATAN
5 minit ke Dewan Wawasan, Kompleks Majlis Daerah Kubang Pasu, Pejabat Tanah Kubang Pasu
5 minit ke Institut Kemahiran Belia Negara Jitra (IKBN JITRA)
5 minit ke Maktab Rendah Sains Mara Kubang Pasu (MRSM KUBANG PASU)
5 minit ke Masjid Sharifah Fatimah (Masjid Paya Kemunting)
5 minit ke Hospital Jitra
5 minit ke Dewan Jitra
5 minit susur keluar Lebuhraya Utara Selatan (PLUS)
7 minit ke Hotel Bustani
10 minit ke Bandar Jitra
10 minit ke Politeknik Muazzam Shah (POLIMAS)
10 minit ke Institut Latihan Perindustrian Jitra (ILP Jitra)
10 minit ke Institut Perguruan Darul Aman (IPDA)
10 minit ke Pasaraya C-Mart
15 minit ke Hotel Darulaman
15 minit ke Pusat Rawatan Mahsuri
15 minit ke Pasaraya Yawata
20 minit ke Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim
20 minit ke Kompleks Pentadbiran Persekutuan Anak Bukit
20 minit ke Pusat Matrikulasi Changlun
25 minit ke Bandaraya Alor Setar, Stadium Bola Sepak, Mahkamah, Hospital Sultanah Bahiyah
25 minit ke Universiti Utara Malaysia (UUM)
25 minit ke Universiti Malaysia Perlis (UniMAP)
25 minit ke Politeknik Syed Sirajuddin (Politeknik Arau)
25 minit ke Kolej Pertanian Malaysia Bukit Tangga

Incoming search terms:

  • alamat hotel bajet di anak bukit alor setar (3)
  • jwtn kosong di matrikulasi 2013 di changlun kedah (2)
  • khidmat seks alor star (2)
  • jawatan kosong alor setar (2)
  • iklan homestay (2)
  • minyak ikan belacak di alor star (2)
  • kerja kosong di jitra (2)
  • kerja part time alor setar 2013 (1)
  • Sewa Kedai murah jitra 2013 (1)
  • seks di alor setar (1)
  • khidmat seks di jitra (1)
  • rumah urut alor star (1)
  • lokasi rumah urut batin di alor star (1)
  • pusat urut jitra (1)
  • partime kosong area jitra (1)
  • part time hotel segera 2013 di alor setar (1)
  • kerja kosong di masjid jitra (1)
  • kerja kosong daerah chanlun jitra (1)
  • alor star kedai jual minyak belacak (1)
  • bisnes homestay (1)
  • catuaba alor setar (1)
  • catuaba di alor setar (1)
  • catuaba jitra (1)
  • homestay dan kereta changlun (1)
  • homestay murah di alor setar (1)
  • ilp muazzam shah alamat (1)
  • jawatan kosong di changlun (1)
  • jawatan kosong lapangan terbang sultan abdul halim (1)
  • tempat khidmat seks di alor setar (1)

Comments

comments

www.nurmas-homestay.blogspot.com

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved