Khamis, 2 Mei 2013

02 di merbok - Google Blog Search

02 di merbok - Google Blog Search


TUDIAA!! Kempen Terdesak, PKR buat Kacau <b>di Merbok</b> <b>...</b>

Posted: 02 May 2013 05:37 AM PDT


Lagi bukti Pakatan Haram Merbok kini dalam keadaan terdesak untuk berkempen bagi meraih undi di PRU13 ni. Pakatan Haram Merbok mengarahkan penyokong mereka supaya berkempen di tengah-tengah jalan raya, persimpangan lampu isyarat Sungai Lalang. Disebabkan kempen bodoh tu, berlakunya kesesakan lalu lintas yang amat luar biasa.
Bila berlakunya kesesakan, sudah tentu pemandu dikawasan tersebut naik berang, sehingga berlakunya  kekecohan di antara penyokong Pakatan Haram dan pemandu-pemandu kereta yang bengang dengan kempen bodoh puak Pakatan Haram tu.
Apakah patut, Pakatan Haram buat kempen ditengah-tengah jalan? Malah jalan yang dipilih tu, merupakan jalan yang paling sibuk. Bila Mc kata puak ni bodoh, nanti depa marah. Tapi dengan tindakan yang di lakukan penyokong Pakatan Haram Merbok tu. Memang bodoh la!
Disebabkan tindakan bodoh puak Pakatan Haram Merbok tu, pemandu kereta tidak mahu menerima risalah fitnah yang puak tu edarkan. Bila ada pemandu kereta yang enggan menerima risalah. Mulalah puak Pakatan Haram ni bengang dan memulakan kekecohan!
Dari situ pun kita dah nampak, bagaimana penerima rakyat Merbok terhadap Pakatan Haram. Kalau sampai bagi risalah pun orang dah taknak ambil. Sendiri mau ingat la ya!
Orang dah tak percaya kat PKR lagi..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan