Selasa, 4 Jun 2013

02 di gurun kedah - Google Blog Search

02 di gurun kedah - Google Blog Search


TZ - dareToBeDifferent: Pengalaman Main Salji <b>di Gurun Kedah</b>

Posted: 31 Jan 2013 10:42 PM PST

Korang pernah main salji tak?
mesti tak kan.. koman! salji pon tak pernah main..

haaa..anak-anak kami dah main salji..pepagi dah main salji..

jom kita ikut pengalaman dua beradik ni..

Pagi tadi aku sampai office awal 5 minit. Berlari kuda ke tempat punch kad. budak 2 orang tu tak hantar nursery lagi..aku tinggalkan sekejap dalam kereta .naseb baik nursery dalam kawasan office aje.. sempat jugak aku pergi hantar selepas punch card.
lepas punch card aku pergi beli karipap dengan kakak ni.. ni untuk habuan budak 2 orang tu..entah macam mana, tersembang plak dah..ishhh..perempuan memang macam tu..sikit-sikit sembang. habis buat ketupat. aku berlari ke kereta.dari karipap jadi ketupat. haktui!
sampai kat kereta, rasa macam jantung nak luruh ke tanah..owh! anak aku!!.anak aku!!.nak menangis pon tak guna..nak menyesal lagi la tak guna.. tumbuk kereta pelan-pelan okeh
Suspen je kan. takde apa la. korang bayangkan la..anak korang main susu tepung buat macam salji dalam kereta.. dorang ambik bekas susu dorang tu which is aku nak bagi kat taska.. ambik segenggam susu..campak ke udara.. ambik..campak!!ambik campak!. comot tak yah kira la.. cepat-cepat aku ambik bekas susu tu.. nah ambik..siap ade toys lagi dalam susu tu..
rasa macam nak marah ada..nak tergelak ada.. naseb mood mak korang ni bagus.. budget bagus depan staff ..hahahha. pirahhhh... 
maka hantar anak-anak aku ni dengan muka comot susu..

sekian pengalaman main salji di Gurun Kedah. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan