Sabtu, 3 Ogos 2013

02 di sungai petani - Google Blog Search

02 di sungai petani - Google Blog Search


Healthy Life...Healthy World: Pengedar Shaklee <b>Di Sungai Petani</b> <b>...</b>

Posted: 23 Jul 2013 02:45 AM PDT


Hari ni saja nak buat hebahan kat blog ni sebab ramai yang bertanyakan saya boleh Cash On Delivery produk Shaklee kat area mana. Maklumlah ramai yang tak tahu saya berada di Kedah. Kadang-kadang ada customer yang dah bank in duit, tapi bila dia bagi alamat, tengok-tengok dekat sangat je. So lebih senang ambil by hand kan. Tak perlu tunggu pos laju yang belum tentu lajunya.
Saya Pengedar Sah Shaklee dengan ID 881663. Lokasi saya adalah di Kedah. Jadi sesiapa yang memerlukan produk Shaklee di area Sungai Petani dan Kulim, boleh dapatkan terus dari saya. Jimat lah postage sikit. Harga semestinya yang paling best lah kan.
Kalau di area Sungai Petani, kebiasaanya saya jumpa customer di Giant Sungai Petani, TESCO Sungai Petani, stesyen minyak Shell Padang Temusu. Tetapi ada kadang-kadang saya terus hantar ke rumah. Bergantung kepada keadaan saya waktu itu dan request dari customer jugak. Di area Kulim pulak, biasa saya akan jumpa customer di Petronas Kulim atau di mana-mana kawasan berdekatan Kulim Hi-Tech. 

So, kepada customer yang berada di kawasan berdekatan, boleh hubungi saya terus. Stok sentiasa available di rumah ye. Nak datang ambil di rumah pon boleh tiada masaalah :))

Jom mai pakat beli Shaklee untuk kesihatan yang berpanjangan. Orang Kedah mesti sihat-sihat semuanya ye.

PM di FB: http://tinyurl.com/qh7rqx9
atau SMS/Wassap: 0129478477 (farhah)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan