Khamis, 16 Jun 2011

02 di langkawi - Google Blog Search

02 di langkawi - Google Blog Search


..::~**Sinar Kehidupanku**~::..: Kami <b>Di</b> Pulau <b>Langkawi</b>

Posted: 11 Jun 2011 01:50 AM PDT

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua. Rasanya ramai lagi yg masih bercuti ya sempena cuti sekolah yg masih berbaki 1 hari lagi ni. Ada juga yg menghadiri majlis pertunangan ataupun perkahwinan kawan2 ataupun saudara mara. Moga semuanya berjalan lancar dan di harap percutian kalian semua kali ini membawa seribu kenangan manis yg tidak dpt di lupakan.

Di kesempatan ini juga saya ingin berkongsi bersama pemgalaman bercuti di Pulau Langkawi. Dah lama betul saya tak ke Pulau Lagenda ni, lebih kurang 19 thn. Saya pernah kesini masa baru pengantin baru dulu. Bila ada peluang berkumpul bersama keluarga ni..kami tidak ketinggalan utk pergi bersama. Anak2 saya hampir pelik bila cerita pasal Langkawi dan Mahsuri, ada yg tanya kenapa Mahsuri di bunuh, kenapa darahnya putih dan macam2 lagi. Kali ni diaorang dah tahu sejarahnya dan tempat yg penuh sejarah ni. Masa ni cuti sekolah, mmng ramailah pengunjung yg turut sama menziarahi tempat ni.

Selepas pergi tempat2 bersejarah, time to shoppinglah utk mamaNYA. Sebagai seorang wanita dan ibu.....apalagi tempat yg paling best ialah membeli belah pingan mangkuk, cadar, periuk dan banyak lagi. Bila part beli belah ni takyah tunjuklah ya...di sini saya sertakan sedikit sebanyak gambar2 yg sempat di ambil. Jom layannnnnnn....












Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan