Sabtu, 25 Jun 2011

02 di langkawi - Google Blog Search

02 di langkawi - Google Blog Search


! !shahjiehan [dot] com ! !: kenangan <b>di</b> Pulau <b>Langkawi</b>

Posted: 24 Jun 2011 07:21 AM PDT

Detik-detik sedih ketika meninggalkan Pulau Langkawi.


Banyak jugak barang-barang aku. Terpaksa jugak la aku sewa troli.

Termenung jauh sahabat aku, hati sayu meninggalkan Pulau langkawi.*Teringat kat awek dia kot..

Thanks to abg bertiga nih, Abg Madi, Abg Iman, dan abg KeOn. Mereka sanggup menghantar aku dan sahabat2 aku ke jeti kuah.

"Kak, Tiket p kola kedah 4!...kami nak balik kampung! "....

Alhamdulillah, kol 9:30 malam aku selamat sampai di rumah. Perjalanan bermula dari Pulau Langkawi pada jam 8:30 pagi, singgah sarapan dan amik tiket feri kol 10:00 pagi. Hati sayu bila ingin meninggalkan Pulau perlancongan ini. 6 bulan aku berada di sini, terasa cepat sangat masa berlalu. Kenapa??? hmm... 

Tiba di Kuala Kedah jam 11:45 pagi, punggah habis suma barang2 aku...Pastu aku terus pergi ambil moto aku yang di pos dari Langkawi semalam....

Nanti aku sambung.. nk p mandi... tunggu kenangan di Pulau Langkawi edisi- 2

"the ones that love us, never really leave us "
Dah Baca Sila Senang Hati Komen Ya Adik-adik
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan