Rabu, 22 Jun 2011

di negeri kedah - Google Blog Search

di negeri kedah - Google Blog Search


Sepetang <b>Di Negeri Kedah</b> | Qalish.com

Posted: 28 May 2011 09:26 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]Home » Photo » Sepetang Di Negeri Kedah. Sepetang Di Negeri Kedah. Korang Jangan Lupa Klik Tweet, Share and Like Entry.Thank! Sepetang Di Negeri Kedah · image. ENTRI BARU ◄ http://www.qalish.com/2011/05/nyanyian-sepi-si-ombak-rindu. ...

KedahLanie.info: Saf memperkasakan PENERANGAN <b>di negeri KEDAH</b>

Posted: 21 Jun 2011 07:10 PM PDT

Oleh: ZULKIFLI YAHAYA

"Apa komen tuan saf kepimpinan PAS Kedah 2011/2013?"

Tertarik juga dengan soalan yang diajukan itu. Jika soalan yang sama ditanya kepada orang yang berlainan maka jawapannya biasanya berlainan. Ia bergantung kepada realiti kehidupan orang yang menjawab. Orang yang prihatin dengan ekonomi akan ulas aspek ekonomi, pendidikan dengan aspek pendidikan, begitu seterusnya.

Saya bergelumang hari-hari dengan kerja penerangan, khususnya penerangan kerajaan negeri Kedah. "Ia adalah kabinet yang terbaik untuk memperkasakan penerangan!" itu ulasan pertama saya.

Ketua Penerangan, Haji Mohd Sanusi Md Nor (gambar) adalah Setiausaha Politik, orang kanan MB (merangkap Pesuruhjaya PAS Kedah). Orang yang paling hampir dengan MB adalah 'penerima arahan dan pemberi nasihat' yang terbaik kepada MB. Gerak kerja penerangan jadi mudah untuk dijayakan.

Setiausaha Perhubungan, Ustaz Musodaq Ahmad adalah Pegawai Khas MB yang menjaga urusan Penerangan. Timbalan Pesuruhjaya, YB Dato' Ir Phahrolrazi Zazawi adalah bekas Ketua Penerangan PAS Kedah. Begitu juga Bendahari YB Dato' Ir Amiruddin Hamzah juga adalah bekas Ketua Penerangan PAS Kedah. Timbalan Pesuruhjaya 2 YB Dr Ismail Salleh adalah bekas Exco Penerangan. YAB Ustaz Azizan sendiri adalah bekas Ketua Penerangan PAS Pusat. Pendeknya, hampir kesemua ahli Dewan Harian adalah orang yang memahami kerja-kerja penerangan.

Di hadapan Sdr. Sanusi terbentang kerja besar yang perlu dijayakan dalam masa terdekat iaitu menggerakkan gelombang kebangkitan rakyat mempertahankan pemerintah Negeri Kedah dan membantu menumbangkan BN di Pusat.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan