ads

Isnin, 18 Julai 2011

02 di langkawi - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di langkawi - Google Blog Search


KAKCIK SEROJA: Beli apa <b>di Langkawi</b>?...

Posted: 27 Jun 2011 12:00 AM PDT

sarah-najwan berkata...

dah jadi peti coklat kak..hehee

tulisan Allah kan kak kat kulit ular sawa tu..subhanallah...

bujal X berkata...

saya suka daim!haha~~

cheqna berkata...

maha besar Allah...
nampak kalimah Allah kat badan ular tu..
mama..mehla sket kelat tu =)

ibuintan berkata...

makin bulat lah adik makan cekelat hari2...

nak cekelat gak!

Daddy Ziyyad berkata...

saya selalu gi KLIA aja beli Daim tu...

tak sah kalau kita tak borong cekelat kan kalau ke Langkawi :)

kakcik berkata...

Mama SN...

alaaa.. peti ais dalam bilik hotel tu 'kemetot' je...

Ya - boleh nampak kalimah ALLAH, kan?

kakcik berkata...

bujal...

Daim tak suka kamu - nanti kamu gigit dia! :)

kakcik berkata...

Cheqna...

meh singgah kat umah mama. :)

kakcik berkata...

ibuintan...

adik dah memang bulat. :)

kakcik berkata...

Dr DZ...

coklat di KLIA adalah hampir 3 kali ganda lebih mahal dari di Langkawi.

ibu qaleesya berkata...

teringinnye nak makan coklat daim.. wahhh

ibu qaleesya berkata...

ada kalimah ALLAH dalam badan ular tu

makdara TERdiva berkata...

ho yeah! ho yeah!!!

rasanya sume org pegi langkawi cuma eksited nak beli cekelat..melainkan geng2 makcik kiah yg nak beli pinggan mangkuk periuk belanga..thehehe

@cu SaYaNg berkata...

sedap nye ferero...
jelas betul tulisan Allah kat ular tu

GreenJade berkata...

waaa i can see cekelat..meleleh liur ku kak. bak sket egegege

Tina Othman berkata...

ala sedapnya coklat, dah lah hantu coklat hehe

suri solehah berkata...

amoi kak cik datang langkawi tak cakap pun..kalau tak boleh datang umah...

gadisBunga berkata...

peti sejuk saya muat kakcik! ihihihih~

Pn Kartini berkata...

Assalamualaikum Kak CikS:)

MOga akak sihat2 di sana:)

ermmmmmm....tak beli Daim..memang tak sah kan kak..:):)

nyanyisunyi berkata...

aduhhh..ni yg tak tahan tguk coklat langkawi...ntah bila dpt pegi memborong coklat kt langkawi..

Zul berkata...

cokelat Daim tu, sgt sedap

jeBateja berkata...

OMG...OMG.....coklat....coklat....baksket kak.....ahakz...

Uikk..kat badan ular tu....kuasa Illahi erk....

mOnAlEa berkata...

kak chik, hanya DAIM yang lea nampak...hihihi

mokjadeandell berkata...

Syukur kakcik dapat ke Langkawi .Hari Sabtu lepas tersangkut disekolah untuk prog. motivasi.Sabtu ini pula larian 1 Malaysia....aduhai.

Yan berkata...

banyaknya borong Daim kak oiii...

ulaq tu anak saya semuanya tak berani touch.

Queenie berkata...

salam kakcik...

gambar last tuh...haizz, tanjat boboi! kakcik ker yg pegang tuh?
boboi tanjaaattt.....

ainnoraini berkata...

kakcik borong coklat jer ...lain tak de ke...

somuffins berkata...

KakCik
Kenapa beli coklat banyak cenggitu? Ooops, mahap bertanya soklan kepo.

sayangsayangibu berkata...

coklet sikit....(,")

ada lakaran kalimah Allah dkt kulit ular tu kan?

Amy Syaquena berkata...

kak cik hubby amy cakap juling mata dia tengok coklat.dia fav sangat coklat

kakcik berkata...

ibu qaleesya...

alamak! kalau dekat, boleh juga kakcik bagi sikit. :)

kakcik berkata...

ibu qaleesya...

tanda kebesaranNya. :)

kakcik berkata...

MDT...

kakcik memang tak pernah excited untuk beli pinggan mangkuk, selalunya En Suami yang lebih berminat! :)

kakcik berkata...

Acu...

kakcik beli tu sebab anak2 suka - kakcik kurang sikit.

Ya, memang jelas kalimah ALLAH yang tertera kat kulit ular tu. :)

kakcik berkata...

GreenJade...

meh datang ke rumah kakcik sementara stok masih ada. :)

kakcik berkata...

Tina...

jangan naik hantu bila nampak cekelat, dah la ya? :)

kakcik berkata...

Suri...

kakcik dah war2kan minggu lepas - tanya siapa nak temankan kakcik ke Langkawi, tapi tiada siapa yang dapat temankan...

kakcik berkata...

gB...

peti sejuk kat rumah kakcik pun muat! hehehe...

kakcik berkata...

Wa'alaikummussalam Tinie...

semoga Tinie dan keluarga juga sihat sejahtera sentiasa. :)

Daim tu nak beli kat sini - mahal.

kakcik berkata...

Ida...

kakcik kalau ke Langkawi memang habis beratus ringgit untuk beli coklat je. Sampai ditegur pegawai kastam kat lapangan terbang 'amboi! satu beg penuh coklat?' hehehe...

kakcik berkata...

Zul...

sedap bagi yang suka. Kakcik makan sebiji dua sahaja. :)

kakcik berkata...

jeBateja...

meh datang ke rumah kakcik. :)

kakcik berkata...

Monalea...

mungkin kerana pembungkusnya yang merah menyala itu. :)

kakcik berkata...

Cikgu...

Alhamdulillah. Begitu aturan Ilahi, akhirnya dapat juga saya ke Langkawi walau tak sempat ke Padang Besar. :)

kakcik berkata...

Yan...

ramai kaum kerabat yang dalam ingatan, itu yang kena beli banyak. :)

Kakcik pun tak berani sentuh ular tu!

kakcik berkata...

W/salam Q...

taklah kakcik berani nak sentuh ular tu, apalagi nak bergambar dengannya! :)

kakcik berkata...

Ainnoraini...

memang kakcik takde beli barangan lain kat sana. :)

kakcik berkata...

CS...

beli banyak - selain untuk anak, termasuk juga untuk anak-anak buah. :)

kakcik berkata...

Sya...

iya, ada lakaran kalimah ALLAH. :)

kakcik berkata...

Amy...

sampai juling??? :)

Orang lelaki jarang suka makan coklat, kan?

DrSinga berkata...

Ismail Grup kak??
pergi Idaman Suri tak ?? :)

ha ah lah... ada alif lam lam ha !!

kakcik berkata...

Pn Dr...

kakcik tak singgah pun ke Idaman Suri. Hanya di Hj Ismail Group sahaja. :)

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved