Ahad, 3 Julai 2011

02 di padang terap - Google Blog Search

02 di padang terap - Google Blog Search


Kedah La: Anak-anak orang UMNO memilih perjuangan PAS <b>di Padang Terap</b>

Posted: 02 Jul 2011 05:49 PM PDT


Tahniah Pemuda PAS Padang Terap kerana berjaya menghimpun dan menggerakkan mereka untuk bersama-dengan PAS menumbangkan kerajaan BN di Pusat. Mereka yang kebanyakannya terdiri dari anak-anak ahli UMNO kini selesa dan senang berada di bawah wadah yang memperjuangkan Islam.






Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

KERENGGA: Anak-anak orang UMNO memilih perjuangan PAS <b>di Padang Terap</b>

Posted: 02 Jul 2011 08:45 PM PDT

"Ya Tuhanku ampunilah aku, rahmatilah aku, perbaikilah aku, angkatlah darjatku, berilah aku rezeki, pimpinlah aku, afiatkanlah aku dan maafkanlah aku."

SILA LAYARI BLOG INI MENGGUNAKAN MOZILLA FIREFOX & INTERNET EXPLORER UNTUK MENGELAKKAN GANGGUAN MALWARE

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan