ads

Isnin, 18 Julai 2011

02 di sungai petani - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di sungai petani - Google Blog Search


JALAN~JALAN <b>DI SUNGAI PETANI</b>... | MOHD NASER.com

Posted: 02 Jul 2011 05:49 AM PDT

Salam sejahtera rakan-rakan blogger semua.

Hari ini saya tido je. Huhu... Masa ambil emak saya balik kerja, emak saya ajak pergi Sungai petani, Kedah. Saya tak kisah pun. Saya drive je. Huhu...

Gambar kat atas tu masa kami kat Kedai Kain A'lamoda. Emak saya nak cari langsir untuk raya nanti. Tapi mahal sangat kata emak saya. Saya tak tau sangat pasal kain langsir ni. Huhu...

Pastu saya drive ke pekan Sungai Petani dan ternampak Nagoya Tekstil. So, saya terus parking dekat dengan Nagoya Tekstil. Emak saya seronok sangat. Huhu... Dapat la beli kain langsir yang murah-murah. Seronok saya tengok emak saya gembira.

Lepas tu, saya bawa emak saya ke rumah mak saudara saya di Sungai Jagung. Sekarang emak tengah sembang dengan mak saudara saya. Bila tengok wajah mak saya yang gembira, hati saya lapang.

Korang pun suka tengok korang gembira kan? Kan?

Wassalam.

-NASZ-

Published with Blogger-droid v1.7.2

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved