Selasa, 20 September 2011

02 di sungai petani - Google Blog Search

02 di sungai petani - Google Blog Search


Dapatkan Shaklee <b>di Sungai Petani</b> Kedah | Live Better

Posted: 03 Sep 2011 04:04 AM PDT

Salam Bahagia,
Dah seminggu saya berada di Sungai Petani , Kedah. Sebenarnya saya sedang menunggu kelahiran anak ke-3 dirumah parents saya di Bandar Laguna Merbok Sungai Petani. Alhamdulillah dah nak masuk minggu ke 37. Sekejap je masa berlalu. Walaupun di Kedah, InsyaAllah Shaklee Biz, consultation masih berjalan macam biasa.

Jika Anda di Sungai Petani, Kedah, Dan ingin dapatkan Shaklee Supplement secara COD, boleh contact saya 012-4299533. Saya menyediakan Shaklee Fullpack dan Trialpack (untuk yang ingin mencuba atau low budget).


Shaklee Suplemen adalah berkualiti tinggi,mengungguli pasaran makanan tambahan selama 55 TAHUN.Sesuai utk sesiapa sahaja yg ingin kesihatan optimum. Glamor di kalangan ibu menyusu, ibu hamil, mereka yg ingin kulit cantik, konflik berat badan, warga emas, kanak2,.blablabla. Euphoria Trial Pack ekslusif disini sahaja.Hanya RM70-RM140. Anda mampu memilikinya.( tetapi tidak terhad disini, kerana hampir 90% customer saya adalah mereka dari alam maya, yang mana penghantaran brg2 adalah melalui GDex/Poslaju/Citylink ke seluruh malaysia).
Untuk pesanan melalui courier, Pesanan anda akan sampai ke pintu rumah/pejabat anda dalam masa 1-3hari bekerja melalui Poslaju/GDex dgn syarat anda membuat pesanan sebelum pukul 2ptg.
Anda boleh emel/ sms/ Whats app saya utk membuat pesanan.
Apa yang anda perlu tahu,selagi anda membeli dari saya. InsyaAllah saya akan berikan panduan cara makan dan konsultasi percuma berterusan.

Saya juga menyediakan Shaklee supplement untuk semua lapisan umur. Set-set yang disediakan adalah :-


boleh didapati dalam Fullset atau Mini pack. Penghantaran Pos Laju Percuma seluruh Malaysia untuk Mini Pack. Pick up service untuk customer Sungai Petani, Miri & Brunei.

Boleh email kepada saya di el_lail[@]yahoo.com atau sms kan kepada saya 012-4299533 untuk konsultasi percuma.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan