Sabtu, 8 Oktober 2011

02 di langkawi - Google Blog Search

02 di langkawi - Google Blog Search


jas salleh: ANEH: RAKSAKSA LAUT TERDAMPAR <b>DI</b> PANTAI <b>...</b>

Posted: 06 Oct 2011 11:00 AM PDT

Aneh! Memang anih ... rangka mahkluk laut yang tidak menyerupai ikan paus atau mana-mana spesis raksaksa laut yang diketahui. Tidak berbentuk seperti sotong kurita. Ia mempunya dua taring besar seperti gading gajah dan mempunyai ekor yang panjangdan kelihatannya ekornya berduri. 
Dijumpai terdampar di pantai Chenang Langkawi di Malaysia pada 1hb Oktober 2011.
Hairannya ... tidak keluar di mana-mana siaran televisyen di Malaysia mahupun di media arus perdana. Kenapa ya? 

Photobucket

PENGINAPAN <b>DI LANGKAWI</b> | FROM MY DEEPEST HEART

Posted: 13 Sep 2011 07:10 PM PDT

SALAM SAYANG SMUA!!!

korang nak datang ke langkawi tak? mesti la nak kan? so, kalau korang rasa nak datang, bolehla contact aku ataupun di sini langkawi d'sentosa untuk penginapan. harga murah tau. dengan 3 bilik, dapur, ruang rehat. semua kelengkapan ada termasuk aircond.. rumah ni dua tingkat.

so, sangat selesa untuk family dan semua orang. harga pun tak mahal. korang boleh deal dengan pemilik rumah penginapan ni, kak ti untuk dapat harga yang berpatutan. kalau aku, memang aku prefer rumah ni sebab rumah ni baru siap dibina. so, memang takda masalah kerosakan la.

ni aku copy sikit dari situ:

LOKASI:

lokasi inapan d'sentosa terletak di Taman Sentosa Kg Mata Ayer Langkawi. Jarak dari jeti ke inapan ini mengambil masa lebih kurang 15-20 minit sahaja. manakala jarak dari Lapangan terbang Antarabangsa Langkawi juga mengambil masa selama 10-15 minit. lokasi ini juga berdekatan dengan tempat-tempat menarik di Langkawi seperti Makam Mahsuri, Cable Car, Under Water World, Taman Burung, Mangrove Tour, Pantai Chenang dan sebagainya di mana boleh menggunakan jalan sehala untuk ke tempat-tempat tersebut.


see. tempat ni memang strategik. kalau korang nak pi tempat-tempat di atas, korang boleh gunakan jalan sehala ja. tak payah nak susah-susah u turn bagai. 


kalau berminat boleh contact aku sendiri atau owner rumah penginapan ni kak ti ok?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan