Selasa, 17 April 2012

02 di jitra - Google Blog Search

02 di jitra - Google Blog Search


my princess diary: sepetang hujan <b>di jitra</b>

Posted: 25 Mar 2012 09:29 PM PDT

as salam
dear diary,

Ahad : 2 kelas cancel , tinggal 1 kelas pukul 3 petang .

@ parking motor

aku : babe ! macam nak huuu ja .
ena : mana-mana ?
aku : tu dah nampak pokok hujan .
ena : eleh , macam tak biasa helmet masuk air hujan .
aku : ok . hujan sat g . siap lah !

@ dalam kelas

aku : weh , nak hujan .
lecturer : selagi tak ada sapa bangun terang lagi sekali , saya tak nak bagi balik .
kelas : ala..... encik .. nak hujan ni ..
kawan bangun : (terang dengan penuh semangat )
kelas : owh . . paham-paham , betu la tu . (sambil kemas buku )
aku : ena jom ! sat g helmet basah !
ena : xmo lari ! xlarat
aku : cepat ! ! !

@ parking motor

aku : tu la. . . bella dah cakap , hujan .
ena : mana nak tau , malas nak parking bawah tu ,beg berat (selalu xmau ngaku salah =..=" )
aku : jom lekaih ! beg basah ni , ada laptop g .
ena : nak redah ka ?
aku : parking bawah bumbung lu . ni , final project duk dalam beg nih . -_____-"

@ parking motor ada bumbung

ada mizar , so kami lepak dan bergossip sambil tunggu hujan berenti .

still seronok dengan muka tidak bersalah +__+"
aku pulak muka penuh rasa bersalah #___#"
mizar , duk tenung-tenung bumbleblue , ada hati nak bawak lettew . . ngeh ngeh ngeh
kasut puma ena yang berkilat macam baru lepas letak kiwi , kasut bata aku dah macam pukat  , segala sampah sarap duk lekat kat lubang-lubang tu .
eiiiii . . atas stokin ena ada menda apa tu ... ~_~"
muka masing-masing mintak penampar arab sambil duk tunggu hujan berenti 
huk huk . macam ustazah la pulop . hik hik hik . 
tak po aeh . . dop bolih jadi ustazah tuk anak-anak murid ,
jadi ustazah tuk anak ambe nanti pom molek jugok . ^___^v
like kalau malas nak komen n__nv

Tiada ulasan:

Catat Ulasan