Khamis, 28 Jun 2012

02 di baling - Google Blog Search

02 di baling - Google Blog Search


TERKINI DARI KEDAH..!!! ISU RAKYAT <b>BALING DI</b> TV3 MALAM INI <b>...</b>

Posted: 10 Jun 2012 11:09 PM PDT

Khabarnya, ramai jugak la rakyat Kedah yang duduk depa TV semalam menunggu segmen Aduan Rakyat di Buletin Utama TV3...

Sorry la..aku dapat tahu segmen tu KHAS BUAT RAKYAT KEDAH, khususnya di BALING, akan disiarkan malam ni...dan bukan malam semalam...

Actually, saja je aku nak tengok respon dulu. Tapi ada pulak ntah lebai PAS mana tak tau yang kata cerita "aduan rakyat" tu fitnah...fitnah kepala torak dia..!!! Mak pak dia tak ajar apa makna fitnah ka?

Kes aduan rakyat tu actually berkisar tentang kesusahan rakyat di Mukim Kupang, Baling.

Sebagaimana aku kata, ini bukan soal politik. Tapi soal lain. Ini soal kebajikan rakyat. Ini soal kezaliman. Ini soal "tak buat kerja cara Islam". Dan ini soal penipuan dan pembohongan..!!!

Pada aku, jika soal politik, aduan rakyat TV3 takkan turun mai cover story kat Baling tu. Nama pun Aduan Rakyat...bukan Aduan Politik! Heh! Dan tentu la depa mai cover kesusahan rakyat..!!!

So...aku harap semua rakyat Kedah, terutamanya puak-puak PAS tegar supaya duduk depan TV malam ni, tengok Buletin Utama dan tunggu segmen Aduan Rakyat. Kalau tak salah aku, Puspavathy Ramaloo yang cover story kat Baling tu...

Anyway..aku berbesar hati betul bila kes yang aku korek..korek dengan lebih mendalam..telah di cover lebih meluas oleh team Aduan Rakyat bagi mengetengahkan isu rakyat tersebut..Heh!

Cuma aku kata kat depa...tak payah la quote blog aku ni kat TV3..aku bukan nak glemer..aku nak tolong rakyat Kedah jaaa...heh!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan