Selasa, 17 Julai 2012

02 di langkawi - Google Blog Search

02 di langkawi - Google Blog Search


Artis Yang Pernah Kena Cekup KHALWAT <b>Di Langkawi</b> Dah Mula

Posted: 21 Jun 2012 06:01 PM PDT

Nampaknya lepas seorang demi seorang celebrity artis artis di Malaysia semakin berahi hendak menyertai Pakatan Pembangkang. Bukan sekadar menyatakan sokongan tetapi sudah mula menonjolkan diri sebagai penceramah berucap didepan ratusan pak lebai pak lebai berkopiah, ternganga-nganga tercengang-cenganglah para pak lebai mendengar "tazkirah" artis artis disambut dengan laungan 'takbiiiiiir'.

Malam tadi di Batu Gajah Perak, seorang lagi pelakon yang tidak begitu fofular Hairie Othman telah berceramah diatas pentas PAS buat julung julng kalinya…. Tindakan ini adalah kesinambungan Hairie menyertai Bob Lokman, Aishah dan Abby Abadi.

Ceramah pertama Hairie itu menjawab segala teka teki setelah bekas pelakon yang membawa watak Leftenan Adnan itu pernah dilihat bersantai dengan Naib Presiden PAS lulusan LCE Tingakatan 3 sahaja iaitu Ahli Parlimen Pokok Sena seperti foto dibawah ini…


Beginilah rupanya PAS memancing minat dan tarikan pengundi muda dengan mengheret golongan artis untuk memberikan "tazkirah" mereka dihadapan ahlol ahlol bahalol PAS yang kebanyakkanya terdiri dari Ustad bertaraf nafus seks Badrol Amin…!

Mudah sahaja…! Walaupun zaman silam artis artis ini penuh dengan noda dan kehidupan bebas namun sekiranya memilih untuk menyertai PAS, maka segala dosa silam mereka terhapuslah dari ingatan, lebih menarik lagi artis artis ini diberikan "kelayakan khas" mentarbiyah hadirin yang berkopiah dan bertudug litup….


Berita tersebar sekitar bulan September 2006 yang dikaitkan dengan Hairie Othman,

Dua Pelakon Lelaki Ditahan Khalwat

ALOR STAR: Dua pelakon lelaki drama popular ditahan penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Langkawi kerana dipercayai berkhalwat dengan dua wanita di sebuah bilik hotel di Kelibang, dekat Kuah, Langkawi, awal pagi semalam.

Pasangan mereka tidak terbabit dalam lakonan dan menetap di Langkawi dan dipercayai sudah lama mengenali seorang daripada pelakon lelaki itu.

Dua pelakon itu masing-masing sudah beristeri dan mempunyai anak di Kuala Lumpur, manakala pasangan mereka berusia 24 tahun. Seorang daripadanya tidak bekerja dan seorang lagi pengurus sebuah butik kecantikan di pulau berkenaan.

Difahamkan, pelakon itu menyewa bilik berkenaan sejak 1 September lalu kerana sedang menjalani penggambaran drama di pulau itu.

Seorang daripada pelakon lelaki terbabit pernah memegang peranan utama dalam sebuah filem berunsur patriotik manakala seorang lagi lebih dikenali sebagai hero drama bersiri. Kedua-dua mereka sudah beristeri serta mempunyai anak.

" Katanya, kedua-dua wanita itu berusia 24 tahun dan seorang daripadanya adalah pengurus di sebuah butik kecantikan manakala seorang lagi ibu tunggal dan tidak terbabit dengan dunia lakonan.

"Pada mulanya, kedua-dua pelakon lelaki itu enggan bekerjasama apabila diminta menyerahkan kad pengenalan malah cuba melarikan diri tetapi berjaya dikawal lima penguat kuasa Padal yang mengepung bilik itu.

"Mereka akhirnya mengalah dan merayu supaya dibebaskan kerana bimbang perkara berkenaan akan diketahui isteri masing-masing dan periuk nasi mereka akan terjejas," katanya.

Saiful Aswad berkata, dua pelakon itu turut mendakwa baru mengenali dua wanita terbabit tetapi dinafikan pasangan mereka yang mendakwa sudah lama mengenali kedua-dua pelakon berkenaan dan sering bertemu jika ada kelapangan."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan