Sabtu, 10 November 2012

02 di baling - Google Blog Search

02 di baling - Google Blog Search


anwar <b>di baling</b> telur semasa jelajah ke ijok!! - Jawa Bernam

Posted: 21 Oct 2012 05:53 AM PDT



Petang tadi Anwar Juburi telah mengadakan Roadshow Pakatan mengelilingi Selangor untuk meraih undi orang Selangor. Program Jelajah Bas Merdeka Rakyat ke Selangor yang bermula dari Puchong dan berakhir di Depan Masjid Batu 8, Ijok petang tadi.

Laporan yang JB terima melalui orang kampung Ijok mengatakan jumlah kehadiran hanya sekitar 100 orang dari masyarakat tempatan dan yang selebihnya adalah kumpulan bermotor dan rombongan yang dipungut dari tempat-tempat lain yang Anwar singgah sebelum ini, seperti Kuala Langat, Kapar, Pandamaran dan Assam Jawa.

Gambar di atas, JB dapat dari sahabat yang mengikut rombongan tersebut di Assam Jawa. JB boleh katakan jumlah kehadiran termasuk rombongan ada la dalam 300++ orang...

Malu lah Ketua Pembangkang datang yang sambut hanya 300 orang je? Lebih kurang jumlah yang selalu Mat Sabu dapat bila berceramah cerita seks nya bersama Normah.

Dan yang boleh JB katakan di semua tempat yang dikunjungi Anwar jumlah kehadiran hanyalah sekitar 300 ke 400 orang sahaja.

Kita nantikan berapa orang pulak yang hadir kat stadium malam ni..

Pakatan semakin musnah....

Penampakkan langsuir <b>di Baling</b>!!!! | balingtoday

Posted: 10 Sep 2012 01:20 AM PDT

Subhanallah!!!!..kejadian nie di sebuah kampung kat Baling, Kedah. Kampungnya terpaksa di rahsiakan,,,tetapi yang pasti dekat belakang kompleks rakan muda, Baling.

Citer dia begini, aku dapat panggilan dari JKKKP kampung  2 mengenai masalah parit tersumbat. Then aku pun ambil la gambar untuk buat laporan. Ketika 2 ..jam dah nak dekat maghrib.

Bila aku shoot gambar,,aku terkejut bila tengok ada benda kt belakang penduduk  2…then aku pun cuba la check kt kawasan pokok 2 balik,,,sebab aku rasa just kain biasa…tapi..billa check balik..memang  BETUL tak ada kain kat situ!!!..subahanallah..

Mungkin ada yang ingat gambar nie just editing photoshop,,,tapi..bukan nak tipu la..aku pun tahu la juga bab editing2..n boleh buat gambar lagi scary dari gambar nie…tapi masalahnya gambar nie bukan editing..real pic!!!..subanallah..masa 2,,,aku ngan penduduk kampung tak cakap banyak,,start moto terus blah!!..haha

Apa2 pun,,,gambar nie just untuk pengetahuan korang…aku tak kata benda 2 hantu..just tertanya apa 'benda' 2..korang dah besar panjang..so bleh fikir yang mana benar ataupun tidak..

Perghhh Pejabat DAP Di Ipoh <b>Di Baling</b> Batu...Ambil Kau

Posted: 25 Oct 2012 08:14 AM PDT

Dua ketul batu besar dilempar di pejabat DAP Perak di Ipoh hari ini menyebabkan beberapa tingkap kaca pecah, kata Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Canning Wong Kah Woh.
 


Beliau percaya batu itu dibaling semasa waktu rehat tengah hari dan disedari ketika kakitangan pejabat pulang daripada makan kira-kira jam 1.30 petang.

Laporan polis dibuat di ibu pejabat polis daerah di Ipoh, tambahnya.

Kami sedang cuba menyemak rakaman CCTV, termasuk milik jiran, untuk melihat sama ada kita boleh dapatkan sesuatu untuk diserahkan kepada polis, kata Wong kepadaMalaysiakini ketika dihubungi.

Beliau tidak mengesyaki mana-mana individu atau kumpulan tetapi percaya insiden itu dilakukan oleh seorang yang kuat kerana walaupun mengenai dinding, batu yang dibaling pergi sejauh tiga meter ke dalam pejabat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan