Jumaat, 23 November 2012

02 di kulim - Google Blog Search

02 di kulim - Google Blog Search


Gambar Budak 13 Tahun Kahwin <b>Di Kulim</b> Kedah | melvister.com

Posted: 23 Nov 2012 08:11 AM PST

Panas budak 13 Tahun sudah kahwin dan ini berlaku di Kulim Kedah. Pada zaman sekarang, memang agak pelik jika ada budak yang masih lagi mentah sudah bernikah pada usia yang agak muda. Pasangan pengantin tersebut dikenali sebagai Mohd Fahmi Alias yang berusia 19 tahun manakala isterinya Nor Fariza baru berusia 13 tahun. Menurut bapa Nor Fazira,tindakannya mengahwinkan anak di usia muda kerana mahu menjaga nama semua pihak dan tidak mahu anaknya terjebak maksiat.

Katanya, dia membenarkan anak gadisnya itu berkahwin kerana Nor Fariza enggan pulang ke rumah dan mahu tinggal di rumah teman lelakinya.

Pasangan ini dikatakan sudah bernikah pada 17 November lalu selepas mendapat perintah kebenaran untuk bernikah di bawah umur daripada Mahkamah Rendah Syariah Kulim pada 7 November lalu. Majlis pernikahan mereka berlangsung di Masjid Kampung Padang Cina pada 17 November lalu dengan wang hantaran RM4,552 serta mas kahwin RM1,500.

Apapun, mungkin adalah langkah terbaik untuk pasangan ini dan dapat menghindari maksiat justeru menjerumus kepada isu pembuangan bayi.

Teruskan Membaca:

  1. Perkahwinan Syafiq (16 Tahun) Dan Yana (14 Tahun) Luar Biasa
  2. Aliff Aziz Kahwin Anne Ngasri Hujung Tahun 2012
  3. Fasha Sandha Dilamar Jejai Dan Kahwin Tahun Ini
  4. Azza Elite Kahwin Pramugara Awal Tahun Depan 2012
  5. Lisa Surihani Dan Yusry KRU Kahwin Awal Tahun 2013
  6. Gambar Seks Budak Sekolah Dalam Kelas

Tiada ulasan:

Catat Ulasan