Isnin, 24 Disember 2012

02 di kulim - Google Blog Search

02 di kulim - Google Blog Search


SINAR KASIH KHAIRINA: wedding <b>di kulim</b>

Posted: 13 Dec 2012 09:23 PM PST

Bismillah kata bermula
Assalamualaikum pembuka bicara
Ahad lps kami sekeluarga berkampung di kulim umh pak lang en.khai sempena kenduri ank dia a.k.a kazen en.khai, zila. Aku ni bukan la yg jenis suka snap2 gambaq pengantin kecuali aku rasa sgt tertarik dgn pengantin@pelamin n sbgnya. So kali ni mmg ada amik gambaq sbb aku rasa pengantin sgt2 omel, pelamin lawa n yg plg aku suka baju dia....my peberet kaler, pink+pepel. Cakap byk toksah, jom usha gambaq.

 bilik utk pengantin beradu...simple tp lawa

 1st time tgok pelamin "meriah" mcm ni, ala2 kereta kuda...siap ada basikal 2 biji.
ni gambaq mlm kenduri, aku ikut abah n mak ani mai kenduri umh kwn abah kat lunas pastu lajak p umh p.lang sekali tlg2 bungkus kuih n bunga teloq. En.khai tadak sbb gheja.

 ehh kelabu pulak gambaq ni
 hah ni baru clear...gojes sgt zila hari tu, lawaaaa baju dia
 budak2 dlm ni semuanya kazen en.khai, anak pak njang n paksu

 budak 2 ketoi+family pak su n pengantin pompuan...time ni pengantin laki hilang ntah kemana

comell kan pengantin. Time ni dah maghrib, gambaq last sblm kami blk. Pengantin laki pun tengkolok hilang p mana dah...SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT AZILA&AZLAN.....cpt2 dpt baby comel ye.
Azila bertemu jodoh dgn org melaka. Sabtu ni majlis sambut tetamu di melaka n insyaallah mlm ni kami sekeluarga bersama sedara mara abah akn berkonvoi ke melaka...semoga selamat semuanya. Yeayyy dpt mimum coconut shake klebang lg!!

! Yana Halim !: Tempah kek home made <b>di Kulim</b>

Posted: 24 Dec 2012 12:34 AM PST

Kek di atas adalah hasil tangan adik saya yang tinggal di Kulim nun.
Saya sangat kagum dengan kek-kek hasil tangan beliau.
Semuanya sedap-sedap belaka.
Terutama cheese cake coklat dia.
Makanya saya ingin mewar-warkan mereka yang inginkan kek yang sedap, dibuat di rumah dan disediakan oleh Muslim serta diyakini 100% kebersihan dan kesedapannya.....silalah hubungi beliau di talian 013-5964919 untuk tempahan.
#Blueberry cheese cake. Rasa nak nanges tengok sambil terus rasa teringin nak makan. huhu..
#Kek Coklat kukus lapis cheese. Faveret saya ni. Apesal sedap sangat? Nanges lagi sebab teringat-ingat.
Sesiapa warga Kulim yang nak menempah, sebarang pertanyaan silalah hubungi beliau di talian 013-5964919.
Setakat ini, kek yang ditempah hendaklah diambil sendiri di Taman Mutiara, Kulim.
Memang semuanya sedap belaka.
Tak percaya, silalah cuba.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan