ads

Ahad, 9 Disember 2012

02 di merbok - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di merbok - Google Blog Search


LagunaMerbok: Urutan Refleksologi <b>di</b> Laguna <b>Merbok</b>.

Posted: 06 Nov 2012 02:22 AM PST

Assalamualikum dan salam sejahtera

Petang2 ni...jalan2 atas batu...baik utk kesihatan.
Sebenarnya kat Laguna ni ada banyak kawasan laluan urutan refleksologi macam ni. Sekali- sekala saya jalan la kat sini. Anda pernah cuba ke?

UMNO <b>MERBOK</b> : SAKIT BETOI HATI KAMI - suara sang <b>merbok</b>.....

Posted: 06 Dec 2012 06:33 PM PST

Eksklusif !!! Orang PAS Tanjung Dawai tidak akan undi Hamdan Khalib sekiranya tercalon pada PRU 13

Daripada blog pakar fitnah (tersungkur di pintu syurga, tersadung ke pintu neraka) :  Team Media Kedah
P/S :  maknanya, TMK umno kedah suruh pilih wakil umno la jadi Y.B Merbok? bagi nama calon sat? sapa dia? tajul?zubir?ismail daud?anuar?shukri?. geng kedarah duit semua. yang bekas senator tu pun bercambah kes x selesai lagi. hutang kedah berjuta, dia kaya raya. bodoh piang tahap lembu betoi...
Dr. Hamdan dok tang tu rakyat yang pilih. jadi exco pasai layak. dapat jawatan tu free ka? orang yang pilih dia. takkan yang tu TMK tak tau. budak tadika KEMAS shahrizat lembu pun tau. dapat jawatan pasai orang sokong dan undi dia. dah memang dia layak. bukan macam geng umno. menang pasai makan duit rasuah haram jadah. kalau TMK atau geng umno nak lawan dia, hantar la borang. bleh la bertanding jawatan apa yang Dr. Hamdan tu masuk.untung menang undi, dapat la hangpa.... yang tu pun nak kena habaq .....

Dalam Keadaan hendak menghadapi pilihanraya yang bila-bila saja bakal di umumkan, PAS Merbok terpaksa berhadapan dengan pergolakan dalaman yang sukar di bendung lagi kerana di sebabkan isu jawatan Yang Dipertua PAS Kawasan Merbok.

Pergolakan ini melibatkan di antara YDP Kawasan Merbok sekarang, Dr Hamdan Mohamed Khalib yang juga merupakan Adun Tanjung Dawai dan bekas YDP Kawasan Merbok Tuan Haji Mohd Akhir Talib.


Menurut sumber dalaman PAS Merbok, kisah pergolakan  ini bermula pertengahan tahun lepas setelah Dr Hamdan tanpa rasa hormatnya telas mencantas Mohd Akhir di dalam perebutan jawatan YDP Kawasan Merbok sehingga isu ini terbawa-bawa ke hari ini.

Bagi kebanyakan orang PAS di Merbok merasakan tindakan Dr Hamdan cukup biadap dan tamak, kerana dia sebagai wakil rakyat dan Exco Kerajaan Negeri tidak sepatutnya mencantas dalam perebutan jawatan YDP Kawasan yang sebelum ini di sandang oleh orang yang cukup berpengaruh dan menjadi punca kekuatan PAS di Merbok.
undi BN sokong yahudi
Apakah jawatan wakil rakyat dan Exco yang di miliki Dr Hamdan tidak mencukupi baginya sehinggakan jawatan YDP Kawasan pun hendak di sapunya ?

Apakah dalam banyak jawatan yang di sandangnya mampukah dia melaksanakan tanggungjawap kesemuanya dalam satu-satu masa atau dia hanya pentingkan sumber kewangan di setiap jawatan yang di sandang masuk ke poketnya ?

Selain itu Dr Hamdan juga menyandang dua jawatan penting dalam Jawatankuasa Eksekutif persatuan bola sepak Kedah (KFA) iaitu Setiausaha Kehormat dan Bendahari Kehormat walau pun di katakan langsung tiada pengalaman di dalam bidang pengurusan sukan bola sepak termasuklah sukan-sukan lain dan di katakan di antara penyumbang kemerosotan mutu persembahan pasukan bola sepak Kedah.

Didalam banyak jawatan yang di sandang, Dr Hamdan di katakan telah mengabaikan tanggungjawapnya sebagai YDP Kawasan dan wakil rakyat Tanjung Dawai sehinggakan orang PAS Merbok cukup merasa benci terhadap dia dan jangan terkejut apabila segelintir orang  PAS Merbok yang mengundi di Tanjung Dawai menyatakan tidak akan mengundi Dr Hamdan sekiranya akan tercalon pada PRU 13 nanti.
Daripada blog pakar fitnah (tersungkur di pintu syurga, tersadung ke pintu neraka) :  Team Media Kedah
 
P/S :  maknanya, TMK umno kedah suruh pilih wakil umno la jadi Y.B Merbok? bagi nama calon sat? sapa dia? tajul?zubir?ismail daud?anuar?shukri?. geng kedarah duit semua. yang bekas senator tu pun bercambah kes x selesai lagi. hutang kedah berjuta, dia kaya raya. bodoh piang tahap lembu betoi...

Dr. Hamdan dok tang tu rakyat yang pilih. jadi exco pasai layak. dapat jawatan tu free ka? orang yang pilih dia. takkan yang tu TMK tak tau. budak tadika KEMAS shahrizat lembu pun tau. dapat jawatan pasai orang sokong dan undi dia. dah memang dia layak. bukan macam geng umno. menang pasai makan duit rasuah haram jadah. kalau TMK atau geng umno nak lawan dia, hantar la borang. bleh la bertanding jawatan apa yang Dr. Hamdan tu masuk.untung menang undi, dapat la hangpa.... yang tu pun nak kena habaq .....

0 ulasan:

Catat Komen

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved