ads

Sabtu, 7 April 2012

02 di pokok sena - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di pokok sena - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Apr 2012 11:31 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Apr 2012 11:18 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pokok sena</b> - Google Blog Search

Posted: 10 Mar 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

Menahan taut <b>di</b> Titi Hj. Idris, Langgar, <b>Pokok Sena</b>.avi | Ikan Sungai

Posted: 10 Mar 2012 02:29 AM PST

[unable to retrieve full-text content]Menahan taut di Titi Hj. Idris, Langgar, Pokok Sena.avi. Idris, Langgar, Menahan, Pokok, Sena.avi, ... Meninjau kegiatan menaut ikan haruan di sungai Titi Haji Deris, Langgar, Pokok Sena, Kedah. Malaysia. Video Rating: 0 / 5 ...

02 di lunas kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di lunas kedah - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Apr 2012 07:32 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 07:27 PM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Jan 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 21 Sep 2011 12:00 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search. Posted: 02 Jun 2011 12:00 AM PDT. PADA Sabtu lalu, penulis berkesempatan menghadiri majlis perjumpaan Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Seri Mustapa ...

KOMANDO PERANG SIBER: PROGRAM "SEPETANG KARIPAP <b>...</b>

Posted: 16 Dec 2011 02:46 AM PST

DENGAN MUKA MONYOK PAK NUAR BERSUARA "BYE-BYE"

PAK NUAR TELAH MERANCANG SUATU ACARA PADA 18 DISEMBER 2011 DI LUNAS, KEDAH. PAK NUAR AKAN ADAKAN PROGRAM "SEPETANG BERSAMA SAIFUDDIN DAN ANWAR". MUNGKIN PETANG TERAKHIR SEBELUM PAK NUAR AKAN KEMBALI KE 'HABITAT' BELIAU SEKIRANYA DIDAPATI BERSALAH....SUNGAI BULOH....ANDA BOLEH DAPATKAN MAKLUMAT DI MASJID POLITIK SEKITAR KULIM. SEGALA RISALAH POLITIK ADA DI SINI.

TARIKH: 18/12/2011
TEMPAT: LUNAS
PUKUL : 1700( 5 PETANG)

KSP: KPS CADANGKAN PAK NUAR UBAH PROGRAM TERSEBUT MENJADI " SEPETANG KARIPAP BERSAMA PAK NUAR"

Full content generated by Get Full RSS.

BRIGED MP SEGAMBUT: MB <b>KEDAH</b> NI MEMUALKAN JUGA?

Posted: 28 Jan 2012 11:33 PM PST

[unable to retrieve full-text content]menteri kedah ini bodoh.. wajar dipecat. YB Datuk Saifudin Nasution wajar dipaksa bertanding di DUN LUNAS semula, dan dilantik jadi MB Kedah yang baru.. BalasPadam. kamaruzzaman Jan 29, 2012 12:11 AM. kalau nak ...
Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

BLOG KEDAH: 02 <b>di lunas kedah</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Feb 2012 12:00 AM PST

URL Sumber Asal :-

BRIGED MP SEGAMBUT: MB <b>KEDAH</b> NI MEMUALKAN JUGA?

Posted: 28 Jan 2012 11:33 PM PST

Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak sedia dipecat berikutan tindakan penggantungan lima pelajar Kolej Universiti Insaniah (KUIN) mengikut Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU) 1971 sehingga mencetuskan kontroversi dalam pakatan pembangkang

Azizan berkata, beliau tidak takut dan sesiapa yang mengkritiknya harus belajar undang-undang terlebih dahulu, lapor Berita Minggu.

Pemimpin PAS itu menjelaskan, AUKU masih terpakai di KUIN kerana institut pengajian tinggi itu tertakluk kepada peraturan Menteri Pengajian Tinggi, termasuk harus melaksanakan akta kontroversi itu.

Pada Mei lalu, lima mahasiswa KUIN digantung pengajian, antaranya kerana dituduh menyertai demonstrasi, memberikan ucapan kepada umum dan mengadakan sidang akhbar berhubung bantahan pembukaan Sekolah Insan Bestari yang menggunakan bangunan tahfiz.

Bagaimanapun tempoh penggantungan bagi empat daripadanya telah tamat.

Tindakan itu mengundang kemarahan pelbagai pihak, termasuk NGO, kumpulan pelajar dan daripada dalam Pakatan Rakyat sendiri apabila Azizan didakwa mengetepikan persetujuan bersama dalam Buku Jingga yang mahu menghapuskan akta itu.

Full content generated by Get Full RSS.
Full content generated by Get Full RSS.

02 di gurun kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di gurun kedah - Google Blog Search


Sekitar Perdana Gayong PSSPGM <b>Di Gurun Kedah</b>

Posted: 29 Mar 2012 12:16 PM PDT

Beberapa ahli KSSG turun atas janji Cikgu Shams kepada Cikgu Atan tempohari tetapi Cikgu Shams tidak hadir bersama atas beberapa alasan tersendiri.

Semoga Seni Gayong subur selaras dengan asas prinsipnya agar kesan dan produk yang dilahirkan selari dengan apa yang diperolehi oleh guru lama.

Doa kami agar ramai yang dapat bengkung merah ke atas dan sandang-sandang sepatutnya aktif lebih baik dalam menjana kebaikan untuk semua masyarakat se-agama dengan kita. Dalam masa yang sama memperhebatkan dakwah melalui silat.

Bila ke Gurun, ahli KSSG biasanya dipesan bertemu dengan beberapa orang hebat (unsung hero) di sana tidak termasuk Cikgu Awang Daud. Alhamdullilah mereka ni jenis "dengar kata"


Share/Save/Bookmark

di negeri kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri kedah - Google Blog Search


Kemajuan Berganda <b>Di Negeri Kedah</b> | Kulim, Malaysia Online

Posted: 31 Mar 2012 01:22 PM PDT

YAB Dato' Seri Ustaz Azizan Abdul Razak

Pelaburan di Kedah meningkat dengan cergasnya sehingga mencatatkan rekod tertinggi sejak 16 tahun KHTP ditubuhkan. Keyakinan pelabur sedia ada   di Taman Teknologi Tinggi Kulim (Kulim High technology Park- KHTP) menambah pelaburan mereka sehingga 'memaksa' Kerajaan Negeri menambah keluasan kawasan Perindustrian tersebut. Keyakinan pelabur ini adalah berdasarkan kestabilan politik dan kecekapan Pentadbiran Kerajaan Negeri.  Polis pentadbiran yang di perkenalkan iaitu pengurusan atau urusan diatas meja dan tidak dibawah meja semasa YAB Menteri Besar merasmikan pembukaan kilang baru Fuji Elektrik pada tahun 2008 sangat dipuji oleh pelabur. Urusan diatas meja dan bukan dibawah meja menunjukkan bahawa pentadbiran Kerajaan Kedah tidak mengamalkan rasuah dalam menjalankan urusan dan ini menjadikan urusan pentadbiran semakin cekap dan mengurangkan kerenah birokrasi. Ini memudahkan banyak pihak termasuk urusan-urusan yang berkaitan kerajaan.

Pelabur sedia ada yang mula meningkatkan pelaburan dalam kategori pembesaran keluasan kawasan operasi turut menarik minat pelabur baru untuk mencuba perniagaan di Negeri Kedah. Pelabur baru yang berminat melabur di KHTP turut berasa selesa dengan suasana dan kestabilan serta jaminan yang di tawarkan oleh Kerajaan Negeri. Pelaburan baru bukan hanya tertumpu pada insudtri pembuatan di KHTP malah turut tertumpu di Langkawi dan Gurun serta akan berkembang pula ke Kubang Pasu. Minat pelabur untuk menyahut hasrat kerajaan Negeri membina hotel 14 tingkat di Langkawi. Hasrat kerajaan negeri tersebut disambut setelah saban tahun pertambahan bilangan pengunjung ke Langkawi semakin tinggi terutama setelah kerajaan negeri di ketuai oleh YAB Dato' Seri Ustaz Azizan Abdul Razak.

Pertambahan bilangan pelancong ke Langkawi bagaimanapun pernah dinafikan    oleh Menteri Kerajaan Pusat yang mendakwa kemasukkan pelancong berkurang  sejak tahun 2008. Peningkatan pelancong ini yang ketara terutama ketika  musim cuti sekolah memaksa Kerajaan Negeri Kedah mengambil keputusan  membina hotel dan hasrat tersebut hampir menjadi kenyataan apabila YAB Menteri Besar menyempurnakan majlis pecah tanah hotel tersebut.

Mercutanda KHTP

Disamping pelaburan di Langkawi, Kedah juga turut menerima pelaburan dalam  industri perlombongan bijih besi yang baru itemui berhampiran kaki Gunung Jerai, Gurun. Kerajaan Negeri melalui anak syarikatnya  berusaha membuka satu  lagi tapak perlombongan mineral ini di Kubang Pasu dan kini alam proses pengeluaran lesen. YAB Dato' Seri DiRaja Ustaz Azizan Abdul  Razak melahirkan rasa syukur kepada Allah kerana hasil dari usaha kerajaan memberi kesejahteraan kepada rakyat diberkati Allah. Keberkatan ini berterusan dengan penemuan mineral seperti bijih besi ini yang tidak pernah terjangka untuk ditemui. Kerajaan Negeri akan bekerjasama dengan sesiapa sahaja yang berminat melabur di Kedah demi untuk kesejahteraan rakyat.

Sumber : Warta Darul Aman

Tags: ,

02 di kubang pasu - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kubang pasu - Google Blog Search


Jawatan kosong <b>di</b> MRSM <b>Kubang Pasu</b> Malaysia Terkini 2012

Posted: 25 Mar 2012 10:30 PM PDT

Tarikh tutup 1 April 2012

Maktab Rendah Sains MARA Kubang Pasu or MRSMKP located up north peninsular Malaysia are among MRSM established result of RMK 8 with as much as cost RM38 million above land with area 44.312 acres in Jalan Kampung Gelong, Jitra Kedah. MRSM Kubang Pasu Foundation Stone Laying Ceremony was perfected by Y.B Dato' Khaled Nordin, Minister of Entrepreneurial and Cooperative Development on 25th of June 2005.

1. Guru Fizik
2. Guru Kimia

MUAT TURUN JAWATAN

Advertisment

Incoming search terms:

  • jawatan kosong mrsm kubang pasu
  • mrsm kubang pasu
  • jawatan kosong di mrsm kubang pasu
  • jawatan kosong di pmc april 2012
  • jawatan kosong mrsm kedah
  • kerja kosong di mrsm

Jawatan Kosong <b>di</b> MRSM <b>Kubang Pasu</b> |

Posted: 26 Mar 2012 08:07 AM PDT

Maktab Rendah Sains MARA Kubang Pasu atau MRSMKP terletak di utara semenanjung Malaysia adalah antara MRSM yang ditubuhkan hasil daripada RMK 8 dengan kos sebanyak RM38 juta di atas tanah dengan keluasan 44.312 ekar di Jalan Kampung Gelong, Jitra Kedah. …

Read more »

Artikel / berita lain berkaitan:

02 di kodiang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kodiang - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Apr 2012 01:59 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 04 Apr 2012 01:30 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Apr 2012 01:59 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Apr 2012 01:07 PM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Apr 2012 01:30 PM PDT

URL Sumber Asal :-

Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) telah dibuka <b>di Kodiang</b>, Kedah <b>...</b>

Posted: 06 Dec 2011 04:09 PM PST

Kedai Rakyat 1Malaysia (KR1M) kini telah dibuka di Kodiang, Kedah. Jadi orang orang sana boleh la beli barang kat situ. Harga..ntah la? Dalam TV dok kata harga berpatutan la..harga murah laa...tapi dalam TV bukan boleh percaya sangat. Jadi jalan terbaik, kalau ada masa boleh la pergi dan beli sendiri. Kemudian buat penilaian sendiri. Selamat membeli belah di KR1M Kodiang :)

18 rumah <b>di Kodiang</b> rosak dipukul ribut | Berita Harian

Posted: 29 Feb 2012 07:39 AM PST

18 rumah di Kodiang rosak dipukul ribut

29/02/2012 7:40pm

JITRA – Sebanyak 18 rumah di Kampung Kandis dan Kampung Kubang Beruang di Kodiang dekat sini rosak teruk akibat dilanda ribut yang berlaku petang semalam.

Dalam kejadian pada pukul 4 petang itu, sebanyak lapan rumah rosak termasuk sebuah rumah roboh di Kampung Kandis manakala di Kampung Kubang Beruang, 10 rumah rosak termasuk dua buah kereta dihempap pokok.

Seorang mangsa, Rohana Ariffin, 43, dari Kampung Kandis berkata, semasa kejadian, dia bersama suami dan anak bongsunya berada di dalam rumah.

"Ketika itu hujan lebat diikuti angin kuat. Kami lari keluar rumah untuk selamatkan diri bila merasakan rumah seperti bergoyang dan apabila sampai di tanah (luar rumah), bahagian dapur rumah runtuh terus manakala ruang tamu dan bilik senget," katanya ketika ditemui pemberita di rumahnya di Kampung Kandis hari ini.

Dia berkata, kejadian itu berlaku dalam sekelip mata dan semua barang-barang di rumah itu iaitu televisyen, mesin basuh, peti sejuk dan peralatan dapur habis rosak dan tidak boleh digunakan lagi. – BERNAMA

Continued here:

18 rumah di Kodiang rosak dipukul ribut

Artikel Berkaitan:

  1. 18 rumah di Kodiang rosak dipukul ribut
  2. 18 rumah di Kodiang rosak dipukul ribut
  3. 18 rumah di Kodiang rosak dipukul ribut
  4. 18 rumah di Kodiang rosak dipukul ribut
  5. Rumah rosak dipukul ribut
  6. 27 rumah di Yan rosak akibat ribut
  7. Beratus rumah rosak dipukul ribut
  8. Ribut: 18 rumah rosak teruk, 4 lagi hampir ranap
  9. Ribut: 18 rumah rosak teruk, 4 lagi hampir ranap
  10. Ribut: 18 rumah rosak teruk, 4 lagi hampir ranap
Posted by on Feb 29th, 2012 and filed under Kosmo. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response by filling following comment form or trackback to this entry from your site

Halim Ahmad: Hantu Pelesit menyerupai Manusia

Posted: 22 Mar 2012 10:50 AM PDT

02 di baling - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di baling - Google Blog Search


Ibnu Hasyim: SCS Komuter <b>Di Baling</b> Batu, Kenapa?

Posted: 30 Mar 2012 07:30 PM PDT



Pengurus Kanan Unit Komunikasi Korporat KTMB, Mohd. Fazil Ismail menunjukkan cermin alat pemadam api tren MyKomuter yang menjadi sasaran vandalisme di Kuala Lumpur semalam.

KL 31 Mac 12: Perkhidmatan Tren Enam Gerabak (SCS) atau lebih dikenali sebagai MyKomuter yang dilancarkan oleh Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin pada 8 Mac lalu, kini berdepan dengan masalah vandalisme serius.

Presiden Keretapi Tanah Melayu Berhad (KTMB), Dr. Aminuddin Adnan berkata, ini kerana tren MyKomuter menjadi sasaran golongan terbabit membaling batu ketika sedang bergerak sehingga mengakibatkan cermin tingkap retak dan pecah.

Beliau berkata, golongan yang sama turut memecahkan kaca peti simpanan peralatan pemadam api di dalam gerabak ketika tren berhenti di stesen. Menurutnya, berdasarkan siasatan, pihaknya mendapati perbuatan tersebut dipercayai dilakukan oleh mereka yang tinggal berdekatan dengan stesen MyKomuter berkenaan.

Katanya, beberapa kawasan dikenal pasti dijadikan tempat untuk mereka membaling batu iaitu Padang Jawa di Klang; Kampung Datuk Harun dan Segambut di Kuala Lumpur, Kajang di Selangor serta Seremban dan Labu di Negeri Sembilan.

"Setakat ini empat buah tren sudah dibaling dengan batu. Apabila ia berlaku, tren itu tidak dapat digunakan kerana perlu dibaiki terlebih dahulu bagi menjamin keselamatan penumpang.

"KTMB juga terpaksa menanggung kos sehingga RM3,000 bagi membaiki kerosakan yang adakalanya terpaksa mengambil masa sehari suntuk untuk memperbaikinya,'' katanya pada sesi taklimat di sini semalam. (Kosmo)

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Siasat betul-betul kenapa?

02 di jitra - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di jitra - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di jitra</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Apr 2012 09:51 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di jitra</b> - Google Blog Search

Posted: 31 Mar 2012 09:21 AM PDT

[unable to retrieve full-text content]JITRA: Seorang pelajar Politeknik Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah (POLIMAS) maut selepas motosikal yang ditungganginya merempuh sebuah kenderaan penyelenggara lebuh raya dan kemudian dilanggar sebuah pikap di Kilometer ...

02 di sik - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di sik - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di sik</b> - Google Blog Search

Posted: 03 Apr 2012 09:24 AM PDT

URL Sumber Asal :-

LAGUNAMERBOK: Memancing <b>Di</b> Tasik Beris, <b>Sik</b>.

Posted: 02 Apr 2012 12:04 AM PDT

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Masih lagi entri berkenaan daerah Sik. Kali ini tentang aktiviti memancing di Tasik Beris. Saya follow rakan-rakan yang biasa memancing.

 Pemandangan di tasik ini memang menenangkan.  Sesiapa nak bercuti di sini pun boleh. Ada resort kat tepi Tasik Beris ni...
Ini jalan raya menuju ke sebuah perkampungan di dalam air. Tak percaya?

02 di pendang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di pendang - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di pendang</b> - Google Blog Search

Posted: 06 Apr 2012 01:18 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pendang</b> - Google Blog Search

Posted: 05 Apr 2012 01:21 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KEDAH: 02 <b>di pendang</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Apr 2012 01:42 AM PDT

URL Sumber Asal :-

PM RASMIKAN SEKOLAH BAHASA SIAM <b>DI PENDANG</b> KEDAH

Posted: 25 Feb 2012 12:25 AM PST

DARI BLOG MEDAN TEMPUR KEDAH.....

PM RASMIKAN SEKOLAH BAHASA SIAM WAT TITI AKAR DI PENDANG KEDAH....

02 di langkawi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di langkawi - Google Blog Search


wancikgumuzik: 3 MAKNYAH <b>DI LANGKAWI</b> DIARAH SOLAT <b>...</b>

Posted: 23 Mar 2012 03:43 PM PDT

3 MAKNYAH DI LANGKAWI DIARAH SOLAT BERJEMAAH | Tiga lelaki berperwatakan wanita menerima pengajaran awal apabila diarah menunaikan solat Maghrib secara berjemaah bersama jemaah lain di Masjid Al-Hana, Kuah di sini, petang kelmarin.

Sebelum itu, mereka yang berusia 20-an ditahan sepasukan anggota penguat kuasa Pejabat Agama Daerah Langkawi (Padal) dalam pemeriksaan di sebuah pusat karaoke, kira-kira jam 6.30 petang.


Ketiga-tiga mak nyah berkenaan turut diberi kemeja- T dan kain pelikat untuk menunaikan solat supaya mereka insaf dan kembali menjadi lelaki sejati.

Pegawai Penguat Kuasa Padal, Rosyadah Ramli berkata, semua lelaki itu ditahan ketika leka menyanyi dalam sebuah bilik di pusat karaoke terbabit.

Beliau berkata, ketiga-tiga mereka memakai kosmetik, beg tangan dan berpakaian wanita tetapi ketika soal siasat mengaku lelaki.


"Selepas ditahan, kami memberi kaunseling sebelum mengajak mereka menunaikan solat berjemaah agar dapat memberi keinsafan.

"Kami kemudian mengeluarkan saman supaya mereka hadir untuk diambil keterangan di pejabat agama daerah," katanya.

Katanya, ketiga-tiga lelaki terbabit adalah penduduk tempatan dan belum pernah ditahan sebelum ini.
"Kes akan disiasat mengikut Seksyen 7 Enakmen Kanun Jenayah Syariah Kedah 1988 dan jika sabit kesalahan boleh dikenakan denda tidak melebihi RM1,000 atau enam bulan penjara atau kedua-duanya sekali," katanya. -HMmetro


SILA LIKE FB FANPAGE AKU NIH..!! 

aLw!z b3 my baby: Kereta Sewa Murah <b>di Langkawi</b>

Posted: 20 Mar 2012 06:57 PM PDT

okey, semalam aku dah up entry pasal homestay yang aku duduk sepanjang percutian kat langkawi. homestay yang memang best sebab complete semua barang pon ada. sangat-sangat puas hati dan aku memang rekemen kalau korang pon nak stay jugak kat situ kalau nak datang bercuti kat langkawi. so, haini meh nak cite pulak pasal kereta sewa kat Langkawi.
oleh sebab ahli rombongan pon ramai, so kena amik 2 bijik kereta lah! mula² aku nak amik van pregio yang 12 seater tu, tapi harga pon boleh tahan RM250 sehari. memang dah tak boleh kurang dah sebab cuti sekolah dan banyak permintaan.. so, tokey keta tu suggest aku amik 2 bijik kete. die kasi kete waja n iswara.



untuk kedua-dua kereta ni die caj RM80 sebijik. ni rate cuti sekolah yer, kalau hari biasa aku rasa lagi murah.. so, untuk dua bijik kete ni total 3 hari 2 malam die caj RM320. tapi masa nak bayar tu, laki aku just bayar RM310 untuk 2 bijik kereta selama 3 hari 2 malam (rate cuti sekolah).

 dan untuk pengetahuan, masa kunjungan aku ke Langkawi masa tahun 2009, aku sewa kereta Nissan Sentra pon rate yang sama.. RM80. so, 3 hari 2 malam total RM160 sajok. ni hari biasa la, kalau cuti sekolah rate dia lain..

 
dan masa percutian Langkawi 2010, aku sewa unser pon dapat rate yang sama jugak - RM80. semua kereta tak kira beso kecik sama je harga...
dan untuk keempat-empat kereta di atas, aku sewa dengan Encik Zaini. tiap² tahon pegi langkawi pon sewa kereta dengan dia.. best tau sebab boleh nego-nego harga.. En. Zaini ni sangat baikkk. bila sembang rasa cam dah kenal lama. umur pon lebih kurang baya² kita jugak aku rasa sebab nampak cam muda lagi..

so, sesape nak pegi Langkawi, leh contact En. Zaini yer.. boleh mintak kurang harga lagi.. dan untuk pegi island hoping pon sama jugak.. En. Zaini pon boleh uruskan!

En. Zaini Langkawi - 012 5275019

.
Taktau nak komen ape, LIKE pon boleh. TQ ♥

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved