ads

Selasa, 18 September 2012

02 di changlun - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di changlun - Google Blog Search


Meranti Inn Homestay: RAMADHAN YANG DINANTIKAN <b>DI</b> <b>...</b>

Posted: 03 Jul 2012 09:30 AM PDT


Assalamualaikum, Salam Sejahtera kepada semua pelanggan Meranti Inn Homestay dan rakyat Malaysia yang budiman. Bulan Ramadhan 1433 H, kembali lagi dan bersyukur kerana kita masih lagi dipertemukan dengan bulan penuh keberkatan ini. Seperti kebiasaan Meranti Inn Homestay Changlun Kedah, menawarkan tempat bermalam sepanjang bulan Ramadhan ini. Tiap-tiap tahun di bulan Ramadhan Meranti Inn menawarkan beberapa promosi sebagai tanda kesyukuran kepada yang Maha Esa di atas sokongan pelanggan-pelanggan terus menerus di Meranti Inn. Kepada pelanggan yang belum pernah mencuba bolehlah mencuba menginap di Meranti Inn kerana anda pasti merinduinya. Apa yang paling penting jika di bulan Ramadhan ialah Meranti Inn mempunyai kelebihan berikut:

>  Laluan ke Bazar Ramadhan pekan Changlun hanya 3     
    minit

> Berhampiran dengan tempat makan untuk berbuka 
   puasa

> laluan mengelak jem di Pekan Changlun
> Tempat memasak seperti rumah impian anda
    
 > boleh beribadat dengan selesa.
Hari-hari di bulan Ramadhan ini lebih bermakna jika berbuka puasa bersama anak-anak, kaum keluarga di perantauan. Jadikan Meranti Inn tempat pertemuan yang terindah bersama ahli keluarga kerana Meranti Inn Homestay menyediakan kemudahan seperti rumah kedua anda di perantauan. Pihak pengurusan Meranti Inn saban hari telah dan sedang menambah baikkan pengurusan dan penyediaan kemudahan Meranti Inn kerana kami ingin jadikan Meranti Inn Homestay berdaya saing dan bertaraf Dunia.

02 di lunas kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di lunas kedah - Google Blog Search


Pilihan Anda: DAP <b>Kedah</b> keluar arahan pada PKR bincang agihan <b>...</b>

Posted: 16 Sep 2012 05:31 AM PDT

|

ALOR SETAR - DAP mahu PKR segera bincang isu agihan kerusi Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) kerana ia kini dikembalikan kepada Sekretariat Pakatan Rakyat (PR) Kedah untuk diselesaikan.

Pengerusi DAP Kedah, Lee Guan Aik berkata, kepimpinan pusat mengarahkan supaya perbincangan diselesaikan di peringkat negeri.

"Agihan kerusi masih belum selesai. Saya tunggu Sekretariat PR Kedah atau PKR panggil untuk bincang. Perbincangan hanya libatkan pertindihan kerusi antara PKR-DAP tanpa membabitkan kerusi milik Pas yang sudah selesai," katanya, pada sidang media hari ini.

Menurutnya, sejak awal lagi, DAP bersedia untuk berunding namun PKR dilihat sering berdolak-dalik hingga ia dirujuk kepada Pusat. Bagaimana pun, baru-baru ini, Pusat mengarahkan perkara itu lebih sesuai dibincang di peringkat negeri.

"Kita akan bangkitkan tuntutan sebelum ini supaya DAP diberi lebih kerusi bertanding, babitkan dua kawasan parlimen dan enam Dewan Undangan Negeri (Dun). Kita bukan mahu merayu tetapi ini hak DAP dalam PR," katanya.

Sebelum ini, DAP menuntut supaya parti itu bertanding di dua kerusi parlimen dan enam kawasan Dun pada PRU13 melibatkan Parlimen Bagan Serai dan Alor Setar manakala enam Dun ialah Kota Darul Aman, Bakar Bata, Derga, Bakar Arang, Gurun dan Lunas.

Berdasarkan formula agihan 2008, Pas bertanding 24 kerusi manakala 12 lagi kerusi dibahagikan antara DAP dan PKR dengan 10 daripadanya diberi kepada PKR. DAP hanya di Kota Darul Aman dan Derga. Enam kawasan Dun yang dituntut DAP itu, lima kerusi berlaku pertindihan antara DAP dan PKR.

Guan Aik yang juga Adun Kota Darul Aman berharap perbincangan itu kelak menjurus kepada 'win-win situation' bagi mengelak pertandingan tiga penjuru antara PKR-DAP seperti PRU12 lalu (Dun Derga).

"Jika berulang, ia merugikan PR. Sekurang-kurangnya bagi tambahan kerusi kepada DAP berbanding kuota pada PRU12. Kita tidak minta kerusi di kawasan majoriti Melayu, hanya kawasan majoriti Cina atau campuran memadai," katanya.

Menurutnya, perbincangan itu kelak akan dibuat dalam suasana setiakawan PR, dan bukannya serius hingga boleh memecah-belahkan kesepakatan dalam PR.

"Saya cadangkan mana-mana kerusi sebelum ini ditandingi PKR tetapi kalah, boleh dibincangkan untuk diserahkan kepada DAP, jika bersesuaian," katanya.

Ditanya sama ada jalan penyelesaian boleh dicapai menjelang pembubaran Parlimen yang belum diketahui tarikhnya, Guan Aik berkata, perkara itu akan diputuskan apabila tiba masanya.

"Saya percaya pasti ada jalan penyelesaian selepas bincang dalam Sekretariat PR Kedah. Sebab itu saya harap PKR segera adakan perbincangan sebelum Parlimen bubar," katanya.

Pada sidang media sama, Guan Aik mengumumkan DAP Kedah akan mengadakan mesyuarat agung tahunan pada 21 September, di Dewan Perhimpunan Cina Tanjung Bendahara, dirasmikan oleh Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng.

"Sebanyak 11 cawangan layak menghantar wakil pada konvensyen ini, antaranya Taman Selasih (Selatan), Kuala Muda (Tengah) dan selebihnya Alor Setar. Bagaimana pun tiada pemilihan dibuat kerana ianya ditangguh ke tahun depan atas arahan Pusat," katanya.

PERINGATAN: Pilihan Anda tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Post Berkaitan : KHAS, POLITIK, TERKINI


Share/Bookmark comments
Posted by Desperado on 8:31 PM. Filed under , , .
© 2008 - 2012 Desperado, Hakcipta Terpelihara.

Semua tulisan, pendapat, komen dan foto yang ada di blog ini MILIK ASAL PENULISNYA yang dikutip dari pelbagai sumber di dalam internet melainkan dinyatakan sebaliknya. PENULIS tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang diakibatkan oleh penggunaan maklumat yang diperolehi daripada blog ini.

02 di gurun kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di gurun kedah - Google Blog Search


bancuh: Penoreh getah maut ditembak - <b>Gurun</b>, <b>Kedah</b>

Posted: 17 Sep 2012 10:40 PM PDT

SUNGAI PETANI - Seorang wanita yang bekerja sebagai penoreh getah, maut terkena tembakan yang dilepaskan sekumpulan lelaki yang terlibat dalam satu pergaduhan berhampiran rumahnya di Ladang Bukit Lembu, Gurun dekat sini malam tadi.
Dalam kejadian kira-kira 11 malam itu, K. Kalyani, 57, dikatakan sedang berehat di hadapan rumahnya bersama suami dan anggota keluarganya yang lain.
Suami mangsa, M. Thannimalai, 63, berkata dia terdengar deruman enjin motosikal dan kereta memasuki kawasan rumah mereka dan kumpulan lelaki itu turut membuat bising di situ.
"Saya terdengar bunyi tembakan namun tidak menyangka salah satu tembakan itu mengenai isteri saya. Saya hanya menyedari apabila melihat isteri saya, yang berada tidak jauh dari saya, jatuh dan darah mengalir laju membasahi kawasan dia rebah," katanya kepada Bernama ketika ditemui di Hospital Sultan Abdul Halim (HSAH) di sini, hari ini.
Katanya salah seorang anaknya, Kathiraven, 23, turut cedera akibat ditetak kumpulan itu dan kini masih dirawat di HSAH.
"Kami tiada bermusuhan atau berhutang dengan orang dan saya memang tidak menyangka kejadian ini akan berlaku sehingga menyebabkan kematian isteri saya.
Selain Kathiraven, kami ada tiga lagi anak berusia 15, 17 dan 18 tahun," katanya.
Dua lagi mangsa cedera akibat ditetak menggunakan senjata tajam dalam kejadian berkenaan, turut dirawat di HSAH.
Sementara itu, Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kedah ACP Mohd Zakaria Ahmad berkata pihaknya menerima laporan berhubung satu kejadian rusuhan melibatkan sekumpulan 15 hingga 20 individu di Ladang Bukit Lembu pada pukul 11.45 malam.
"Pergaduhan bermula di tepi jalan, dan salah seorang mangsa yang cedera, cuba membantu saudaranya yang terlibat dalam pergaduhan itu namun kereta yang dinaikinya terbabas dan dia ditetak selepas ditarik keluar dari kereta.
"Kumpulan terbabit kemudiannya memasuki kawasan perumahan dan melepaskan tembakan mengenai pipi seorang wanita yang tinggal di situ, selain turut mencederakan anaknya menggunakan senjata tajam," katanya.
Katanya mangsa yang terkena tembakan rebah dan maut di tempat kejadian manakala tiga lelaki yang cedera, dihantar ke HSAH untuk rawatan dengan dua daripadanya dilaporkan dalam keadaan stabil.
"Motif kejadian masih dalam siasatan dan kita percaya, selain melibatkan kes dadah, ada beberapa perkara lain yang akan kita kenal pasti menerusi siasatan yang akan dibuat.
"Kita percaya ia kumpulan tempatan dan pada dasarnya, kita sudah mengenal pasti beberapa suspek dalam kes ini, berdasarkan keterangan yang diberikan saksi kejadian," katanya.- Bernama

di negeri kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

di negeri kedah - Google Blog Search


Kisah Anak Muda <b>Kedah</b> “Tersepit” <b>Di Negeri</b> <b>...</b> - Suara Generasi Baru

Posted: 13 Sep 2012 08:34 PM PDT

anak kedah

Baru-baru ini penulis ada bertemu dengan sekumpulan anak-anak muda di satu majlis jamuan Aidilfitri anjuran sebuah persatuan anak-anak negeri Kedah di perantauan. Mereka tidak ramai dan hanya berjumlah sekitar 50 orang sahaja.

Antara topik menarik yang menjadi bahan bualan hangat ialah masa depan generasi muda di Kedah yang semakin tidak terbela akibat kurangnya peluang pekerjaan di negeri Jelapang Padi ini.

Menurut mereka, adik-adik mereka terpaksa keluar mencari pekerjaan di luar negeri Kedah, khususnya di Lembah Klang, dan senario itu dilihat seolah-olah mirip dengan apa yang terjadi di negeri Kelantan.

"Kat Kedah ni dah takdak peluang kerja sampai adik aku kena pi Penang, KL sampai ke Johor pasal nak cari kerja", rungut salah seorang dari mereka.

"Kita pun sama juga, kita pun terpaksa kerja di luar Kedah…" jawab seorang lagi rakan.

Mengikut pemantauan mereka, terdapat perbezaan jelas di Kedah kini berbanding di zaman mereka bersekolah dulu di mana peluang-peluang pekerjaan begitu mudah diperoleh tanpa perlu berhijrah ke negeri lain.

Pada pandangan penulis, punca sesebuah negeri kehilangan peluang pekerjaan adalah akibat pembangunan ekonominya yang terbantut dan tidak seiring dengan permintaan.

Misalnya, projek SULIHH di Yan dijangka bakal menyediakan sebanyak 3,000 peluang pekerjaan untuk rakyat negeri Kedah, namun memandangkan projek tersebut tidak dilaksanakan maka ramai anak-anak negeri ini yang terlepas peluang tersebut.

Selain itu, akibat perkembangan ekonomi Kedah yang tidak seiring dengan pembangunan ekonomi negara maka terdapat jurang yang luas berkenaan taraf pendapatan perkapita perkerja di Kedah berbanding di lain-lain negeri.

Misalnya, gaji pokok di sebuah kilang di Pulau Pinang kini mencecah sebanyak RM800 sebulan berbanding di Kedah yang masih lagi ditakuk lama dengan pendapatan sebanyak RM250 sebulan bagi seorang pekerja kilang biasa.

Akibatnya, tahapa pendapatan yang rendah dan tidak mampu menampung perbelanjaan harian akan menyebabkan ramai anak-anak muda ini terpaksa bekerja lebih masa, mencari pekerjaan sampingan dan berniaga di sebelah malam.

Ekoran itu, generasi yang begitu sebok mencari sesuap nasi itu akan hilang fokus dan tidak memiliki ruang kehidupan yang baik untuk diri sendiri kerana terlalu asyik mengejar wang ringgit berbanding di negeri-negeri lain.

Pokok pangkalnya, kerajaan sesebuah negeri itu memainkan peranan utama untuk memacu ekonomi sesebuah negeri dan ia akan menjadi kata kunci untuk mencorak ekonomi generasi akan datang.

Persoalannya, apakah yang boleh diharapkan dari Kerajaan PAS Negeri Kedah yang tiada pengalaman membangunkan ekonomi? Sedangkan projek ternak ikan keli semudah itu pun terpaksa "gulung" tikar, inikan pula projek-projek yang lain?

"Kalau begitu, rasanya kita generasi muda perlu tukar balik kerajaan negeri Kedah ni kepada kerajaan sebelumnya, pemimpin-pemimpin PAS ni hanya tahu ceramah saja siang malam, nak jana ekonomi depa tak tau pun," kata seorang rakan sambil yang lain-lain bersetuju dengan hujah tersebut.

Persoalannya, apa kata anak-anak muda Kedah yang lain? Mahukah mereka memperjudi masa depan mereka dengan memilih kerajaan yang tidak tahu berkhidmat untuk rakyat? Tepuk dada, tanyalah akal yang rasional…



02 di kodiang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kodiang - Google Blog Search


My First Blog: PROJEK TANAMAN <b>DI</b> KBB <b>KODIANG</b> FASA PERTAMA

Posted: 05 Sep 2012 08:51 AM PDT

PADA 9/8/2012 adalah merupakan hari pertama kami memulakan projek tanaman pisang berangan di KBB Kodiang.. memandangkan kawasan untuk tanaman tidak lah berapa luas jadi lebih kurang anggaran 50 pokok aja yang boleh ditanam di tapak tersebut.


Mike Romeo sedang menggali lubang
Itulah serba sedikit cerita berkenaan projek tanaman pisang berangan di KBB Kodiang

02 di kuala kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kuala kedah - Google Blog Search


Dia buat dah: Ops Samseng tahan 111 motosikal <b>di Kuala Kedah</b>

Posted: 17 Sep 2012 09:25 AM PDT

KUALA KEDAH - Polis menahan 111 motosikal dalam Ops Samseng Jalan Raya di Kampung Padang Garam, Kota Marina, Kuala Kedah dekat sini semalam.

Operasi yang bermula pukul 3 petang dan berakhir kira-kira 11 malam diketuai Ketua Polis Trafik Kota Setar DSP Jamil Ahamed, menahan 132 remaja berusia lingkungan 14 dan 21 tahun termasuk 15 remaja perempuan yang terlibat dalam aktiviti merempit.

Ketua Polis Kedah ACP Adzaman Mohd Jan berkata 86 motosikal disita kerana penunggangnya melakukan pelbagai kesalahan seperti pengubahsuaian kenderaan, nombor pendaftaran tidak mengikut spesifikasi, tiada lesen memandu dan cukai jalan tamat tempoh.

"Kita bebaskan 25 motosikal yang mempunyai lesen memandu, cukai jalan selain motosikal mereka tidak diubah suai, selain ujian air kencing negatif," katanya ketika dihubungi hari ini.

Beliau berkata polis turut menahan empat remaja lelaki yang positif dadah.

Tinjauan Bernama ketika operasi malam tadi mendapati ibu bapa remaja yang ditahan menunggu di luar pagar Balai Polis Kuala Kedah untuk melihat kelibat anak masing-masing sebelum membawa mereka pulang.

Kesemua remaja terbabit kemudian dibebaskan selepas menjalani ujian air kencing manakala motosikal yang disita akan dibawa ke Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Setar. - Bernama

02 di jitra - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di jitra - Google Blog Search


Premium Beautiful by SITI: 3 Syawal <b>di Jitra</b>

Posted: 29 Aug 2012 06:47 PM PDT


3 syawal yg bosan. malas nk p raya rmh org tp tggu org pggil openhouse pulak. apa beza openhouse dgn nk p beraya? xde beza kan? haha
so haritu ada 2 jemputan openhouz. kenyangla dpt mkn nasik ayam berempah. lain2 lupa nk ambik! ruginye xmkn rendang daging dgn ketupat palas! dhla thn ni mak xnak msk rendang daging sobsob. mak buat serunding ikan jer...
semua nk tggu mak buatkan! anak bertuah. eh kan ke mskn mak plg sedap tiada tandingan? bkn senang nk mkn mak msk....time raya nie laa


 bdk2 ni pulun bukak bekas kuih.




lps mkn nasik, dpt pulak eskrem. suka la bebdk tuh...


 dh kenyang di rmh paklong, kita ke rmh toksu pulak.



toksu berbaju pink. ada org tu pi raya pakai jeans! kesian baju raya dia xbyk thn nie >-<
ptgnye ke alor star pulak openhouz rmh makcik. pekena mee kari!
thn nie pelik skit, sbb xjumpa laksa kat rmh org! agaknya ikan naik harga kot? atau malas perisi ikan?

02 di pendang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di pendang - Google Blog Search


THE DUKE&#39;S BLOG: TOLONG..!!! TOLONGLAH BIARKAN SUAMI <b>...</b>

Posted: 29 Jul 2012 09:04 PM PDT

Sebelum ini saya ada menulis mengenai "komunis" yang dikatakan bakal bertanding di Parlimen Pendang. Siapa lagi "komunis" itu kalau bukan Timbalan Presiden PAS, Mat Sabu, yang mempunyai "agenda tersembunyi" di Kedah…
Baru-baru ini portal pro-pembangkang, Malaysiakini, mengesahkan kesahihan maklumat yang saya sampaikan mengenai wujudnya pihak yang cuba mencantas Mat Sabu dari menjadi calon Parlimen Pendang pada PRU ke-13 nanti.
Namun sebagaimana yang didakwa portal itu, dikatakan bahawa usaha mencantas Mat Sabu itu telah gagal dan PAS di kawasan itu telah menetapkan bahawa mereka mahu Timbalan Presiden PAS itu bertanding di Parlimen Pendang, Kedah.
Justeru itu secara tidak langsung, laporan tersebut juga mengesahkan bahawa ada pihak yang berpengaruh di dalam PAS Kedah yang enggan membenarkan suami kepada dua orang "Normah" itu masuk ke Kedah.
Persoalannya, siapakah gerangan yang mahu mencantas "komunis alaf baru" itu?
Menurut sumber dalaman yang saya peroleh baru-baru ini, pihak yang dikatakan cuba mencantas Mat Sabu dari masuk bertanding di Kedah ialah Pesuruhjaya PAS Kedah sendiri iaitu Datuk Seri Azizan Razak.
Sumber tersebut menyatakan bahawa Azizan Razak sememangnya tidak sebulu dengan Mat Sabu dan sekiranya Timbalan Presiden PAS itu tercalon di negeri Kedah, maka ia sudah tentu akan berlaku "perang saudara" di dalam PAS Kedah.
Selain itu, dikatakan bahawa tujuan Mat Sabu untuk tercalon di Kedah adalah untuk melemahkan kuasa Azizan Razak yang kini begitu dibenci oleh ramai pemimpin-pemimpin PAS negeri yang gagal memonopoli projek-projek kerajaan negeri tersebut.
Dia khabarnya merupakan dalang di sebalik komplot menjatuhkan Azizan Razak dan menyerahkan negeri itu di bawah penguasaan "suku kaum" Anwarinas yang semakin bermaharajalela "menerajang" golongan pro-ulama PAS di Kedah.
Menariknya, Mahfuz semalam menegaskan bahawa dia tidak tahu mengenai sebarang usaha untuk mencantas Mat Sabu dari menjadi calon di Pendang dan menafikan sebarang pergolakan dalaman di dalam PAS Kedah.
Pada saya, terdapat dua kemungkinan dari kenyataan Naib Presiden PAS itu.
Pertamanya, takkanlah dia nak mengaku bahawa ada usaha untuk mencantas "boss" yang menjadi "batu loncatan" untuknya bertanding di peringkat DUN dan Parlimen serentak pada PRU ke-13 nanti?
Keduanya, nampak sangat Mahfuz jarang-jarang pulang ke Kedah mengambil tahu hal ehwal Parlimen Pokok Sena yang diwakilinya. Kalau Mahfuz selalu balik ke kawasan dan bercampur dengan orang-orang PAS Kedah, sudah tentu dia tahu betapa teruknya partinya dilanda "ribut taufan"!
Atau, mungkin juga Mahfuz tahu mengenai kemelut PAS Kedah yang sedang bergoncang panas, tapi sengaja dia sembunyikan dari media. Dia fikir rakyat Kedah bodoh sepertinya yang tidak tahu perkembangan politik dalaman PAS?
Saya sebenarnya sangat berminat untuk melihat Mat Sabu bertanding di Pendang. Kalau boleh, saya teringin sangat melihat calon luar yang bertopengkan "komunis" itu tumbang ditewaskan oleh seorang calon "underdog" UMNO/BN di Kedah.
Yang lebih menarik, saya mendapat maklumat bahawa Mat Sabu sengaja dicalonkan oleh PAS Pendang bagi "membunuh" Timbalan Presiden PAS yang cuba campur tangan dalam hal ehwal PAS Kedah itu.
Khabarnya, hanya segelintir saja yang mahu Mat Sabu bertanding di Pendang dan dikatakan bahawa lebih separuh dari golongan pro-ulama PAS Pendang yang berpengaruh di bawah "Tok Guru" Hj Rahim menolak Timbalan Presiden PAS itu sepenuhnya.
Kita sama-sama nantikan sama ada Mat Sabu akan tercalon di Pendang atau tidak. Dan kita sama-sama lihat sama ada suami kepada "dua orang Normah" ini akan berjaya menjajah kubu kuat bekas Presiden PAS, Allahyarham Fadhil Noor atau tidak…

BICARA ABU NAWAS: ORANG PAS HALAU MAT SABU <b>DI PENDANG</b>

Posted: 09 Aug 2012 05:00 PM PDT

Betui ka Mahfuz Omaq tak bagi Mat Sabu bertanding di Kedah? Bukan Mat Sabu dengan Mahfuz ni gang ka? Atau yang buat bising cuma tukang tukang bodek di sekeliling Mahfuz saja...

Jom tengok kedasyatan orang Mahfuz maki Mat Sabu.... KLICK SINI : https:

Ada banyak lagi yang Abu Nawas nak dedahkan... tungggu.......

02 di langkawi - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di langkawi - Google Blog Search


Homestay <b>di Langkawi</b> - UP NORTH NEWS & HIGHLIGHTS <b>...</b>

Posted: 10 Sep 2012 09:32 PM PDT

Kepada mereka plan utk ke Langkawi & mahukan penginapan ala-ala Homestay or Guesthouse. Selalunya boleh lihat mudah.com.my. Selain itu boleh juga lihat di website ini carihomestay.
Disamping itu, boleh juga refer ke agoda.com or bookings.com. Boleh book terus & bayar melalui online.. 

02 di padang serai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di padang serai - Google Blog Search


Gempar !!! [VIDEO] KHATIB baca Khutbah Jumaat <b>Di Padang Serai</b> <b>...</b>

Posted: 11 Sep 2012 08:16 PM PDT


SESAT lagi menyesatkan....... Khatib sesat menipu di dalam Khutbah Jumaat, kononnya Mursyidul Am Ikhwanul Muslimin Bermimpi, Rasulullah S.A.W menyokong Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri Malaysia.
Mengelirukan UMAT ISLAM, Anwar Ibrahim yang PAS sebagai tungangan untuk merealisasikan impian al-jubuq sebagai pemimpin. Ini kah ISLAM yang akan di bawa oleh tatok-taTok PAS untuk memimpin negara seterusnya menyebarkan syiar Islam. 
Ni Mesti yang membaca Khutbah Jumaat ni ostat PAS... kerana teks khutbah yang disampaikan oleh Khatib tersebut menyokong PERJUANGAN ANWAR IBRAHIM.
Aku Malas nak ulas panjang-panjang sebab ilmu aku bukan tinggi manapun dalam bab-bab macam ni. Korang dengarlah sendiri Nilaikan...... Rakaman tersebut.


Gambar di Luar Masjid Jamek Annajah Di Padang Serai.

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved