ads

Selasa, 27 November 2012

02 di kulim - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kulim - Google Blog Search


myaishahhafiz with love: RAYA <b>DI KULIM</b> PLAK

Posted: 08 Sep 2012 09:55 PM PDT

Dah dekat nak sebulan sambut raya baru ada hati nak update cerita raya :)... kami berkumpul di rumah kakak di Kulim masa hari raya ke7...
Sampai2 jer puteri terus terjun kolam :)...
Kami bw buah tangan utk budak 2 org nie... bw 2 ekoq anak kucing inport dari Jitra ke Kulim, Gigih Paksu  (myhubby) hampa nie bangun pg2 pi Jitra ambik anak kucing nie, Pastu baru pecut ke Kulim....
Sambil tunggu makan tgh hari siap, kita rehat2 dulu, sambil tgk budak2 nie mandi kolam....
Sebelum balik ambik gambaq dulu. Kat bawah nie separuh jer anak & cucu saudara sya, ada yg x dpt dtg sb kerja...
anak saudara sya tgh set kamera dia utk family foto.
tp spai hr nie dia x uplode gambaq tu... bila dia nk uplode pun x tau laaaa
 Last sekali mesti la gambaq kami berdua......

02 di sungai petani - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di sungai petani - Google Blog Search


Pasaraya <b>di Sungai Petani</b> menjadi &#39;port&#39; seks remaja. - UtaraNews <b>...</b>

Posted: 26 Nov 2012 06:48 PM PST

Tindakan melampau sesetengah remaja melakukan aksi panas di sebuah pusat membeli-belah di pusat bandar Sungai Petani bukan sahaja dianggap keterlaluan, malah kelihatan bersahaja walaupun ditegur di hadapan khalayak. Remaja termasuk mereka di bawah umur dikatakan berkunjung ke pusat membeli-belah itu kerana turut dilengkapi dengan kemudahan pusat karaoke, pusat permainan video dan permainan boling di tingkat atas premis berkenaan.

 Ada sesetengahnya pula dikenal pasti sengaja ke ruang terpencil dekat tingkat atas terbabit semata-mata untuk melakukan perbuatan tidak bermoral bersama pasangan. Penyewa premis, Rashid Amin, 40, berkata, kebanyakan pasangan remaja masih di bawah umur berdua-duaan dalam keadaan mencurigakan, ada yang duduk meriba antara satu sama lain dan bersentuhan antara satu sama lain di bahagian anggota badan.

 "Pernah juga dilihat berpelukan dan bercumbuan tetapi apabila ditegur mereka tidak menghiraukan orang di sekeliling," katanya. Menurutnya, berdasarkan pemerhatian, lokasi pusat membeli-belah berkenaan sudah menjadi sasaran sesetengah remaja untuk melakukan maksiat. Sementara itu, Roslan Md Ani, 37, berkata, pergaulan bebas di kawasan itu turut terjadi kepada pasangan sejenis yang tanpa segan silu melakukan aksi kurang sopan bersama pasangan masing-masing.

 "Tidak terkecuali mereka yang membawa teman ketika berasmara tujuannya memastikan keadaan terkawal. "Apabila pasangan sedang berdua-duaan, seorang lagi rakan mereka berada tidak jauh dari lokasi pertemuan, dengan tujuan memberi laporan sekiranya kawasan didatangi pengawal keselamatan atau penguat kuasa," katanya. Malik Mohd, 35, berkata, tindakan remaja yang berpelesiran di premis itu mencerminkan pergaulan bebas yang semakin membimbangkan.

02 di gurun kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di gurun kedah - Google Blog Search


Green Oranges Perindustrian <b>di Gurun</b>, <b>Gurun</b>, <b>Kedah</b>.

Posted: 27 Jul 2012 03:11 AM PDT

Telefon Hafiz Mohamed di talian 016 475 9633 "Untuk HF Flexi Truck Mobile Hawking Complete Set berharga RM49,900 (on the road), kami lengkapkan antaranya dengan generator, tong gas, mesin pengira wang, dua meja dan lapan kerusi untuk pelanggan duduk. Itu standard dan kenderaan ini memang sesuai digunakan oleh peniaga di pasar malam atau di tepi jalan

02 di padang terap - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di padang terap - Google Blog Search


Jawatan Kosong 2012 <b>di</b> Majlis Daerah <b>Padang Terap</b>

Posted: 01 Oct 2012 04:50 PM PDT

jawatan kosong 2012 Majlis Daerah Padang Terap

Jawatan Kosong 2012: Majlis Daerah Padang Terap ditubuhkan pada tahun 1976 adalah susulan daripada penyusunan semula Kerajaan Tempatan Lembaga Bandaran Padang Terap.Kawasan Majlis Daerah Padang Terap merupakan daerah yang ketiga terbesar di Negeri Kedah yang meliputi kawasan seluas 135684.41 hektar bersamaan 330799 ekar atau 1356.84 km persegi. Lokasinya terletak bersempadanan dengan negara Thailand di utara, sebelah barat bersempadanan dengan daerah Sik dan Pendang.

Permohonan-permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia untuk memenuhi jawatan seperti berikut:-

Nama Jawatan Gred  : Pembantu Undang-undang L29
Jumlah Kekosongan  : 1
Jabatan                           : Pengurusan
Taraf Jawatan              : Tetap

Cara Permohonan

1) Semua borang permohonan boleh dimuat turun melalui laman Portal MDPTK http://www.mdptk.gov.my
2) Permohonan daripada Pegawai Kerajaan yang sedang berkhidmat hendaklah mengemukakan melalui Ketua Jabatan masing-masing mengikut Perintah Am Bab 'A' 21 dan pastikan Laporan Prestasi tahunan terkini disertakan.
a) 2 keping gambar berukuran passport
b) Salinan Sijil Kelahiran
c) Salinan Kad Pengenalan
d) Salinan Sijil Peperiksaan
e) Lain-lain Sijil yang berkaitan
4) Setiap salinan dokumen di atas hendaklah diakui sah.
5) Borang permohonan yang telah lengkap diisi hendaklah dihantar dalam sampul surat berukuran 25 sm x 32 sm. Di sudut atas sebelah kiri sampul surat hendaklah ditulis jawatan yang dipohon dan disertakan bayaran wang pos RM 2.00.
6) Permohonan yang tidak lengkap, tidak jelas dan tidak mengikut peraturan-peraturan yang ditetapkan akan DITOLAK. Permohonan hendaklah sampai di alamat seperti berikut:-

YANG DIPERTUA,
MAJLIS DAERAH PADANG TERAP,
06300 KUALA NERANG,
KEDAH DARUL AMAN.

7) Tarikh Tutup Permohonan : 15 OKTOBER 2012

 Sila klik sini untuk muatturun borang permohonan

Sila klik sini untuk maklumat lanjut dan syarat permohonan iklan jawatan kosong 2012 ini.

*Jawatan Kosong 2012 di Majlis Daerah Padang Terap*

You can leave a response, or trackback from your own site.

02 di kuala ketil - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di kuala ketil - Google Blog Search


Kedah Times: Kampus KUIN <b>Kuala Ketil</b>

Posted: 26 Nov 2012 06:19 PM PST

Kampus naru Kuala Ketil yang suatu masa dulu penuh dengan kontraversi yang akhirnya membawa kepada perletakan jawatan Mahfuz dalam lembaga Pengarah Kedah Sato, kini menjadi perhatian semula.
Kampus dan Stargate dan Sg Petani yang disewa hampir tamat tempohnya dan krisis kewangan yang meruncing mungkin membuatkan ketidakmampuan pembayaran sewa untuk kedua-dua kampus ini.

Ini menjadikan Kampus baru Kuala Ketil menjadi amat penting.
Seterusnya, dengan pembukaan kampus Kuala Ketil secara besar-besaran, maka imej MB Kedah serta pengurusan KUIN akan meningkat kerana berjaya menyediakan satu kampus induk baru untuk KUIN. Tetapi masalah kewangan yang menimpa KUIN terutama yang berkaitan dengan pembayran semua bentuk gaji, elaun, potongan kepada agensi ketiga dan sebagainya masih belum diselesaikan.
Maka berterusanlah KUIN dengan masalah kewangannya. 
Dengan sebab itu ada ura-ura untuk program pembukaan kampus baru serta Mega Konvo di Kuala Ketil nanti, beberapa orang besar dan penting bakal dijemput. Orang-orang besar ini diharapkan bakal menjana sumber kewangan baru dan tambahan kepada KUIN.
Sesuatu yang masih menjadi tandatanya ialah sehingga hari ini dikhabarkan yang kampus KUIN belum boleh diserahkan oleh Kedah Sato (Kontraktor utama) kepada KUIN. Ini disebabkan KUIN yang menghadapi perlbagai masalah tidak mahu menerima 'handover' dari Kedah Sato.
KUIN mengatakan yang Kampus Kuala Ketil tidak lengkap dengan peralatan serta persediaan seperti yang diharapkan. Tidak tahulah siapa yang betul dan siapa yang salah dalam hal ini. 
Tapi untuk proses penyerahan, infrastruktur asa perlu siap lengkap. Ini termasuklah eletrik, air, tekomunikasi serta peralatan dalaman kampus selain dari infrasturktur penting yang perlu kelulusan pihak OSC dan KPT.
Dengan sumber kewangan yang amat tenat, bagaimana keperluan ini dapat disediakan?
Kedah Times cadangkan kepada KUIN supaya menjemput SPBYD Agong dan Perdana Menteri Malaysia datang ke program Mega Konvo dan pembukaan rasmi kampus KUIN. Mungkin duit akan terjun dengan banyak.
Senanglah mereka-mereka yang berada dalam anak syarikat KUIN spt Insan System, Insaniah Holdings dan sebagainya mengira-ngira berapa untuk bakal dibuat.
KUIN ... KUIN ...KUIN bijak merancang tapi perlaksanaan .....

02 di yan kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di yan kedah - Google Blog Search


EDtv: Bergembira <b>di</b> Pantai Murni <b>Yan Kedah</b>

Posted: 21 Nov 2012 07:02 PM PST

Hai, ED masih lagi nak berkongsi tentang percutian ED di Kedah minggu lepas. Destinasi seterusnya di Pantai Murni Yan Kedah. Sebenarnya lokasi pantai sudah berdekatan dengan lokasi rumah pengantin kawan ED. Jadi, rugi la kalau ED tak pergi menikmati keindahan pantai di sana. Ini dia gambar2 dan sedikit cerita ED di Pantai Murni Yan Kedah..
 Selamat datang ke Pantai Murni Yan, Kedah!
Panorama pantai di sana..
Tak sah kalau tak bergambar bersama kawan2..
Cuba teka, siapa yang tangkap gambar? Jawapannya, tiada siapa yang tangkap. ED letak kamera di atas tembok, set masa dan automatik kamera tersebut snap sendiri.. ED suka guna cara ni. Hehe..
Malam sebelumnya, kami singgah di medan seleranya untuk menikmati makan malam. 
ED panggil ni, air botol kampung. Anda pula bagaimana?
ED minum milo ais dan shake kelapa sebab terlalu dahaga. Hehe..
Makan pula, ED pilih nasi ayam paprik. Rasanya beza dengan kat JB.
Setakat ini sahaja cerita ED di Pantai Murni Yan Kedah. Udada Ubabye!!
ED: Niat utama nak pergi kerja kahwin, tapi banyak pula tempat yang boleh disinggahi..

02 di pendang - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di pendang - Google Blog Search


PASPB: DEDAH LAGI!!! Projek lembu <b>di Pendang</b> zaman BN rugi <b>...</b>

Posted: 21 Nov 2012 06:57 PM PST

Kita telah mendengar 10 projek tinggalan BN yang jadi biawak hidup terpaksa ditanggung oleh kerajaan Pakatan kini. Rupanya terdapat satu ekor biawak hidup lagi yang ditinggalkan BN yang belum disenarai melibatkan kerugian RM3.3 juta. Perkara tersebut didedahkan oleh YB Dato' Amiruddin Hamzah pada Persidangan DUN Kedah tadi.




Oleh : SARINA ISMAIL

ALOR SETAR – Akibat salah tadbir dan perjanjian yang longgar semasa pemerintahan dahulu, kerajaan negeri terpaksa membayar tuntutan kepada syarikat-syarikat  berkaitan yang mengendalikan beberapa projek.
Demikian didedahkan oleh Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Kedah, YB Dato'Amiruddin Hamzah (PAS-Anak Bukit) bagi menjawab soalan yang diajukan oleh YB Abdullah Jusoh (PAS- Pantai Merdeka) yang inginkan penjelasan berkaitan nama syarikat, projek yang dikendalikan, nama agensi dan jumlah tuntutan yang terpaksa ditanggung oleh kerajaan negeri.
 
"Antara nama syarikat yang terlibat ialah Kedah Agro Industries Marketing Berhad (KAIMB) di mana mahkamah telah memutuskan tuntutan sebanyak RM2.16 juta akibat satu projek pengurusan ternakan udang di Kerpan. KAIMB telah menandatangi  perjanjian pengurusan ternakan berkenaan bersama Kedah Aquaculture Sdn. Bhd (KASB).


"KAIMB telah melantik sebuah syarikat Agro Shrimp Sdn. Bhd untuk menguruskan kerja-kerja berkenaan dan Agro Shrimp pula melantik syarikat lain iaitu Usaha Fadilat Sdn. Bhd untuk mengendalikannya," jelasnya.


Tegasnya lagi, apabila hasil ternakan dijual dan keuntungan diperolehi oleh Usaha Fadilat Sdn. Bhd, amat malang sekali keuntungan berkenaan tidak dimasukkan ke dalam akaun Agro Shrimp Sdn. Bhd dan ini mengakibatkan ianya dituntut oleh KASB. Tuntutan tersebut telah dibawa ke mahkamah dan mahkamah memutuskan KAIMB perlu membayar kepada KASB sebanyak RM2.16 juta.
"Kita cuba dapatkan maklumat dengan Usaha Fadilat Sdn. Bhd tetapi malang sekali tiada perjanjian yang dibuat. Sekarang pihak kerajaan negeri sedang berusaha memohon perkara ini kepada KASB memandangkan ianya syarikat yang dikuasai oleh Menteri Kewangan DiPerbadankan (MKB).
"Ini semua berlaku berpunca dari salah tadbir  pengurusan  dan berlaku sebelum kerajaan negeri sekarang memerintah Kedah," sambungnya lagi.

Selain itu beliau turut mendedahkan projek Feedlot di Pendang yang juga di bawah KAIMB serta dibina oleh Bina Ekoculture Sdn. Bhd dan melibatkan RM3.3 juta dan tiada sebarang perjanjian yang diadakan bersama tuan tanah. Setelah dibelanjakan sejumlah wang berkenaan, agak mengejutkan kerana sebaliknya ianya hanya disewa dengan syarikat lain dengan bayaran RM60 ribu setahun dan menuntut kepada bayaran sewaan RM5 ribu sebulan.


"Kita pun tak tahu apa yang syarikat itu buat. Kalau kita nak dapatkan semula kos RM3.5 juta itu kita kena sewa kepada mereka selama 58 tahun. Sekarang ini pun mereka telah berhenti beroperasi dan sewa RM5 ribu sebulan pun tidak dibayar. Insfrastruktor yang ada di kawasan berkenaan pun tidak boleh diambil kerana tanah berkenaan milik orang," dedahnya lagi.

Lain pula apa yang berlaku kepada Yayasan Islam Negeri Kedah (YIKed), di bawah syarikat YIKed Pengkalan Kundur Sdn. Bhd, akibat kecuaian dalam pengurusan ianya di bawa kemahkamah yang melibatkan pembayaran sebanyak RM11 juta.
"Kita pun tak faham, projek ini sebahagian berjalan manakala sebahagiannya tidak. Ada tanah yang dikeveat tapi kemudian dilepaskan, akibatnya berlaku kecuaian dalam pengurusan dan dibawa ke mahkamah. Orang yang pegang YIKed ketika itu adalah Menteri Besar lalu, Tan Sri Osman Aroff dan akibat kecuaian, kerajaan negeri (kini) terpaksa membayar kepada Syarikat Senisinga Sdn. Bhd sebanyak RM11 juta," ujar Amiruddin.
Jawapan itu berikutan bersidangnya Persidangan Dewan Undangan Negeri Kedah, Mesyuarat Kedua Penggal Kelima, Dewan Undangan Negeri Kedah Kedua Belas (Mesyuarat Bajet 2013) di Wisma Darul Aman.

Kita telah mendengar 10 projek tinggalan BN yang jadi biawak hidup terpaksa ditanggung oleh kerajaan Pakatan kini. Rupanya terdapat satu ekor biawak hidup lagi yang ditinggalkan BN yang belum disenarai melibatkan kerugian RM3.3 juta. Perkara tersebut didedahkan oleh YB Dato' Amiruddin Hamzah pada Persidangan DUN Kedah tadi.




Oleh : SARINA ISMAIL

ALOR SETAR – Akibat salah tadbir dan perjanjian yang longgar semasa pemerintahan dahulu, kerajaan negeri terpaksa membayar tuntutan kepada syarikat-syarikat  berkaitan yang mengendalikan beberapa projek.
Demikian didedahkan oleh Ahli Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri Kedah, YB Dato'Amiruddin Hamzah (PAS-Anak Bukit) bagi menjawab soalan yang diajukan oleh YB Abdullah Jusoh (PAS- Pantai Merdeka) yang inginkan penjelasan berkaitan nama syarikat, projek yang dikendalikan, nama agensi dan jumlah tuntutan yang terpaksa ditanggung oleh kerajaan negeri.
 
"Antara nama syarikat yang terlibat ialah Kedah Agro Industries Marketing Berhad (KAIMB) di mana mahkamah telah memutuskan tuntutan sebanyak RM2.16 juta akibat satu projek pengurusan ternakan udang di Kerpan. KAIMB telah menandatangi  perjanjian pengurusan ternakan berkenaan bersama Kedah Aquaculture Sdn. Bhd (KASB).


"KAIMB telah melantik sebuah syarikat Agro Shrimp Sdn. Bhd untuk menguruskan kerja-kerja berkenaan dan Agro Shrimp pula melantik syarikat lain iaitu Usaha Fadilat Sdn. Bhd untuk mengendalikannya," jelasnya.


Tegasnya lagi, apabila hasil ternakan dijual dan keuntungan diperolehi oleh Usaha Fadilat Sdn. Bhd, amat malang sekali keuntungan berkenaan tidak dimasukkan ke dalam akaun Agro Shrimp Sdn. Bhd dan ini mengakibatkan ianya dituntut oleh KASB. Tuntutan tersebut telah dibawa ke mahkamah dan mahkamah memutuskan KAIMB perlu membayar kepada KASB sebanyak RM2.16 juta.
"Kita cuba dapatkan maklumat dengan Usaha Fadilat Sdn. Bhd tetapi malang sekali tiada perjanjian yang dibuat. Sekarang pihak kerajaan negeri sedang berusaha memohon perkara ini kepada KASB memandangkan ianya syarikat yang dikuasai oleh Menteri Kewangan DiPerbadankan (MKB).
"Ini semua berlaku berpunca dari salah tadbir  pengurusan  dan berlaku sebelum kerajaan negeri sekarang memerintah Kedah," sambungnya lagi.

Selain itu beliau turut mendedahkan projek Feedlot di Pendang yang juga di bawah KAIMB serta dibina oleh Bina Ekoculture Sdn. Bhd dan melibatkan RM3.3 juta dan tiada sebarang perjanjian yang diadakan bersama tuan tanah. Setelah dibelanjakan sejumlah wang berkenaan, agak mengejutkan kerana sebaliknya ianya hanya disewa dengan syarikat lain dengan bayaran RM60 ribu setahun dan menuntut kepada bayaran sewaan RM5 ribu sebulan.


"Kita pun tak tahu apa yang syarikat itu buat. Kalau kita nak dapatkan semula kos RM3.5 juta itu kita kena sewa kepada mereka selama 58 tahun. Sekarang ini pun mereka telah berhenti beroperasi dan sewa RM5 ribu sebulan pun tidak dibayar. Insfrastruktor yang ada di kawasan berkenaan pun tidak boleh diambil kerana tanah berkenaan milik orang," dedahnya lagi.

Lain pula apa yang berlaku kepada Yayasan Islam Negeri Kedah (YIKed), di bawah syarikat YIKed Pengkalan Kundur Sdn. Bhd, akibat kecuaian dalam pengurusan ianya di bawa kemahkamah yang melibatkan pembayaran sebanyak RM11 juta.
"Kita pun tak faham, projek ini sebahagian berjalan manakala sebahagiannya tidak. Ada tanah yang dikeveat tapi kemudian dilepaskan, akibatnya berlaku kecuaian dalam pengurusan dan dibawa ke mahkamah. Orang yang pegang YIKed ketika itu adalah Menteri Besar lalu, Tan Sri Osman Aroff dan akibat kecuaian, kerajaan negeri (kini) terpaksa membayar kepada Syarikat Senisinga Sdn. Bhd sebanyak RM11 juta," ujar Amiruddin.
Jawapan itu berikutan bersidangnya Persidangan Dewan Undangan Negeri Kedah, Mesyuarat Kedua Penggal Kelima, Dewan Undangan Negeri Kedah Kedua Belas (Mesyuarat Bajet 2013) di Wisma Darul Aman.

02 di jerai kedah - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

02 di jerai kedah - Google Blog Search


Exco - Jawatankuasa urus pembangunan Gunong <b>Jerai</b>

Posted: 26 Nov 2012 03:30 PM PST

ALOR SETAR - Kerajaan Negeri menubuhkan jawatankuasa kecil yang lebih efisien dalam mengurus pembangunan di Gunung Jerai yang menjadi salah satu sektor pelancongan yang penting di negeri ini.
Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Selambau, YB. Dato' S. Manikumar berkata, pihaknya inginkan satu pembangunan yang komprehensif di Gunung Jerai serta dikenali di persada antarabangsa.
Beliau berkata demikian ketika menjawab soalan tambahan ADUN Gurun, YB. Dr. Leong Yong Kong mengenai pembangunan di Gunung Jerai pada Sidang Dewan Negeri Bagi Mesyuarat Kedua Penggal Kelima Dewan Undangan Negeri Kedah Yang Kedua Belas di Dewan Undangan Negeri Kedah, Wisma Darul Aman, di sini.
Menjawab soalan ADUN Ayer Hangat, YB. Mohd Rawi Abd. Hamid mengenai sektor pelancongan lain yang diwujudkan, beliau memberitahu, Kerajaan Negeri juga turut mewujudkan pelancongan berbentuk Islam (Islamic Tourism) yang mengikut garis panduan yang telah ditetapkan.
"Kita juga turut mengetengahkan halal tourism (makanan halal) mengikut syariah dan pengasingan lelaki dan perempuan di kolam renang," katanya.

YB. Dato' S. Manikumar menjelaskan, dengan pertumbuhan ekonomi di Pulau Langkawi dengan mewujudnya hotel-hotel, pembangunan yang ada di situ perlulah dikongsi bersama antara Kerajaan Persekutuan dan Negeri.
"Jumlah pelancong dari Arab Saudi turut meningkat di Langkawi iaitu sebanyak 34,316 orang pada tahun ini berbanding 28,009 orang pada tahun 2011 sepertimana yang dikeluarkan oleh Lembaga Pembangunan Langkawi (LADA)," katanya.
Sementara itu, YB. Manikumar memberitahu, baru-baru ini beliau menerima kunjungan daripada pelancong Singapura yang datang ke Rumah Terbuka Hari Raya Aidiladha di Amanpura, Sungai Petani.
"Ia secara tidak langsung merupakan salah satu jualan pakej pelancongan di Singapura. Kita turut menerima jualan pakej pelancongan di sana yang agak besar," ujarnya.
Ketika menjawab soalan tambahan ADUN Guar Chempedak, YB. Dr Ku Rahman Ku Ibrahim mengenai promosi Gunung Jerai, beliau menjelaskan bahawa setakat ini pengurusan di Gunung Jerai berjalan dengan baik dan tidak menghadapi masalah.
"Kita juga turut memberi perhatian kepada pembangunan di Arkeologi Lembah Bujang dan Sungai Batu di Lembah Bujang," tambahnya.
 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved