ads

Khamis, 3 Januari 2013

02 di kuala kedah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di kuala kedah - Google Blog Search


Live.Love.Life: Bersosial <b>di Kuala Kedah</b>. Apa?

Posted: 02 Jan 2013 08:03 PM PST

Assalamualaikum semua! harap semua berada dalam keadaan sihat sejahtera hendaknya. amin. tapi ramai juga yang dilanda kesihatan yang tak berapa nak mengizinkan. Tahun pertama hidup di luar Kuala Lumpur memang terasa sangat ohsemmm! sebabbbbbb kite tak menghadap jem lagiiiii! Bayangkan KL  dengan budak-budak nak pergi, balik sekolah. jalan memang automatik jemmm tak hengattt kaawwwww! TAPI! berbeza keadannya dengan di Alor Setar. Ya Allah... rasanya macam suasana KL kalau semua org balik berhari raya di kampung tauuuu uolsss! siap boleh baring la atas jalan! *ok dah jauh merapu*
Bersosial laaa sangat kannnn iolsss ni. hew... hew... hew... takde maknanya lah nak bersosial. Malam tadi pergi berkerja & tengok persembahan wayang kulit. janganlah tanya kenapa iolsss berkerja waktu malam. jawapannya "SAYA YANG MENURUT PERINTAH". See? Memang takkan boleh lari dengan itu. terikat okeyyy. iolsss kan orang Johor. memang tak pernah laaa kan tengok wayang kulit. semalam adalah first time tengok wayang kulit. memang seronok iollsss cakap okayy!
 Mereka cakap... Wayang kulit Seri Asun ni dah semakin di lupakan. rugi kot. memang seronok! walaupun masa tengah seronok tu ada blackout kejap, tapi penonton masih lagi menunggu. inilah peranan jabatan Penerangan. kami dalam usaha untuk menaikkan semula nama wayang kulit Seri Asun ni.


over all.... wahhhhh over all gitewwww! secara keseluruhannya, memang best sesangattt okayy! harap dapatlah tengok & kerja lagi lain kali.
jumpa di entry lain pula okay! 

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved