Isnin, 4 Februari 2013

02 di kuala ketil - Google Blog Search

02 di kuala ketil - Google Blog Search


kpt lawat <b>kuala ketil</b> jam 9 pagi 230113 - beritakuin . blogspot . com

Posted: 22 Jan 2013 07:26 AM PST

Pihak Kementerian Pengajian Tinggi (KPT ) akan mengadakan lawatan ke kampus KUIN Kuala Ketil pada 23 Januari (Rabu) jam 9 pagi. Antara wakil KPT yang akan terlibat ialah Dr Aizat dan Puan Azura.
Antara kawasan yang akan dilawati ialah asrama pelajar yang ada dalam pelan kampus tetapi kini langsung tidak ada asrama dalam pelan kampus KUIN yang telah menimbulkan rungutan dan keluhan ibu bapa dan pelajar yang terpaksa menyewa rumah di sekitar dengan harga yang teramat sangat mahal 
Kawasan lain yang akan dilawati ialah msjid KUIN yang berada di atas air yang ada dalam pelan asal, tetapi tiba-tiba tak ada bila dibina. Nabi hijrah buat masjid dulu KUIN pindah buat tasik dulu.. pandai laaaa sangat. Ini akan menimbulkan kesusahan untuk menyatukan ummat KUIN dengan perpaduan solat.
Mereka juga dijangka akan melawat perumahan staf yang juga ada dalam pelan tetpio last-last tinggal 4 buah sahaja... tak tahulah sapa yang nak duduk .. rumah ada 4 biji.. staf ada 400 orang .... pandaulah sangat.
Jika buat kampus tetapi kebajikan pelajar tak ada , lanhsung tak ada asrama, sudah pastilah susah KPT ada hak untuk buat penilaian secara profesional.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan