ads

Ahad, 10 Mac 2013

02 di kodiang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di kodiang - Google Blog Search


Kursus AMT ~ Noh Is Me

Posted: 10 Mar 2013 04:57 AM PDT

Minggu lepas aku baru jer abis berkursus AMT (ak mlas na taw apa benda tu) kat hotel seri malaysia, sepang. Best la kursus tu. 4/5 ak bg kat kursus tersebut. Ak mlas jgak na cerita. Ak letak gambar je la k.

Di hari pertama, kitorang berjalan-jalan kat pantai bagan lalang. Luas pantai ni. Memang best ntuk mandi manda. Walaupun kotor sket la.

Inilah bebola ketam. original punya.

Ini pulak makan malam aku. Cuba bayangkan lima hari makan camni tgahari n malam. Gemok?...tak diusah ditanya lagi. huhuhu... 

Ni lak salah satu game. Kitorang kena wat kapal yang perfect. Setiap kapal yang perfect akan dipilih oleh vendor dan dikira berjaya dibeli. (stylo lah men game camni. walaupun sorg2 da abeh blaja.)

Ni salah satu game jugak. Membuat pakaian yang akan dibeli syarikat jepun. Pakai kertas je beb. N ni calon model lelaki tunggal yang ada. Pakaian orang kadazan.

 Tender game. Tower kumpulan kitorang. Walaupun kalah, tapi still berasa bangga dengan usaha yang telah dicurahkan.


Anda Rasa Nak Like? Silakan.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved