Sabtu, 6 April 2013

02 di kuala kedah - Google Blog Search

02 di kuala kedah - Google Blog Search


Kedah Times: RALI #SELAMATKAN KEDAH <b>Di Kuala Kedah</b> <b>...</b>

Posted: 05 Apr 2013 01:33 PM PDT



Pentas Ceramah malam tadi diserikan dengan kehadiran beberapa tokoh yang disegani seperti Dato' Paduka Mukhriz Bin Mahathir, Saudara Tan Keng Lian - Ketua Pemuda Gerakan, Wakil Parti PPP, Wakil KUIN, Ketua-Ketua Pemuda Bahagian dan Wakil Belia.
Sudah pasti isu yang di bawakan di atas pentas ceramah di Pekan Kuala Kedah pada malam tadi  adalah untuk mendedahkan segala kepincangan, kelemahan serta ketidakcekapan pentadbiran Pakatan Rakyat Kedah kepada sekalian hadirin yang memenuhi padang / dataran hadapan Jeti Kuala Kedah. Antaranya kelemahan mentadbir urus Kampus KUIN di Kuala Ketil, Isu Buku Sayangi Kedah Sejahtera, Pembalakan yang berleluasa , Janji PR yang tidak ditepati dan banyak lagi.
Disertakan gambar-gambar suasana sekitar majlis Rali Selamatkan Kedah tadi untuk tatapan semua.


Dengan bukti-bukti nyata di atas, yang menunjukkan betapa rakyat Kedah kini membenci Kerajaan PR yang dahulu (sewaktu menjadi Pembangkang) mereka hanya tahu komplen urustadbir Kerajaan BN serta mereka berjanji itu ini kepada rakyat, tetapi apabila telah diberi mandat 5 tahun memerintah Kedah, nampaknya mereka lebih teruk dan tidak berupaya mentadbir sebaik BN.

Oleh yang demikian, sahlah bahawa PAS kini menggigil demam ! ....... UNDILAH BN !

//A.S\\
4:30AM

Tiada ulasan:

Catat Ulasan