ads

Selasa, 9 April 2013

02 di padang terap - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di padang terap - Google Blog Search


TEBAS: tamboq umno <b>di Padang Terap</b>.

Posted: 05 Apr 2013 07:37 AM PDT

Debaran untuk menghumbankan keluar umno be enddd dari putrajaya semakin memuncak...gelombang untuk terus mengekalkan PR menerajui Kedah.P.Pinang, Kelantan dan Selangor makin meningkat...umno semakin haru dengan biru.

Masalah calon umno di Kedah makin kronik...sebelum ni di dua bahagian Jerlun dan Kubang Pasu nampak dah jadi keleboq..ni cerita baru dengaq pula...hangpa pakat tengok sendiri la senarai bakal calon depa yang diatur oleh penganalisis teh tarik melalui jaringan kedai kopi depa...nampak gena.

1. Parlimen Padang Terap ; 
Ghazali Ibrahim vs Mahdzir khalid vs Ahmad Lateh.
wow 3 penjuru...belengas habeh.

2. DUN Kuala Nerang ..Syed Sobri..yg ni rasanya terpelanting...maka Shuhaimi Shoib lee yg berpeluang cerah.
3. DUN Pedu- Kama Noriah Ibrahim vs Badrol Hisham ,Ketua Pemuda ni vs Abd Khaffar Ahmad...3 penjuru juga..dengaq2 kata Badrol yg akan terpeleot..

Esok aku nak pi dengaq di Pokok Sena pula...geng aku disana kata bahagian ni pun macam yg lain juga..kena pi pekena kopi o kaw dekat pekan baru tu..
Kami nak TEBAS umno be enddddddd

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved