ads

Selasa, 16 April 2013

02 di sik - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di sik - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di sik</b> - Google Blog Search

Posted: 07 Apr 2013 09:10 AM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

tukarkedah !!! gelombang biru parlimen <b>sik</b> bermula <b>di</b> kubu pas..!!!

Posted: 04 Apr 2013 07:17 AM PDT

Aku ke Baling semalam. Ada la kerja aku kat sana. Asyik dok buat kerja, aku tak sedar hari dah malam. Maklum la...semalam kan kecoh Parlimen dibubarkan...semua asyik dok kecoh cerita pasal bubar je la kan...
Tiba-tiba seorang member aku call. Dia suruh aku pergi ke Kampung Sungai Pau di daerah Sik malam tu jugak, urgent dan ada cerita "menarik" katanya. Bila aku tanya cerita apa, dia takmau bagitau dan suruh aku segera ke sana...
Lebih kurang pukul 11 malam, aku tiba di Kampung Sg. Pau. Perghhhh!!! Biru..!!! Aku tengok ribuan bendera biru BN di sepanjang jalan... Kampung Sg. Pau tu setahu aku merupakan kawasan "hitam" bagi BN...
Aku tengok hampir 60 orang berkumpul di satu simpang Sg. Pau tu. Rupanya malam tu depa buat gerakan besar-besaran "gelombang biru" di Sg. Pau. Aku turun dari kereta untuk dapatkan cerita...
Rupanya semua yang ada kat situ adalah penduduk Kg. Sg. Pau. Depa semuanya nekad untuk mulakan "gelombang biru" Sik dari "kubu kuat PAS" yang dah tak jadi kubu lagi dah. Kampung Sg. Pau dah "putih"..!!!
Tak caya? Tengok gambar-gambar kat bawah ni... PAS dah hilang undi dari penduduk Sg Pau..!!! "Gelombang Biru Sik" bermula dari Sg Pau, bekas "kubu" PAS..!!!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved