ads

Jumaat, 17 Mei 2013

02 di pendang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di pendang - Google Blog Search


update terkini..!!! mat sabun menangis malu <b>di pendang</b>..!!! normah <b>...</b>

Posted: 05 May 2013 03:32 AM PDT

Seperti yang dijangka, keputusan tidak rasmi kiraan undi di Parlimen Pendang menunjukkan calon PAS, Mat Sabun, tewas teruk kepada calon BN, Tok Man Abdul. Tu diaa... Timbalan Presiden PAS boleh kalah? Heh!
Kan aku dah kata, jangan memain dengan orang Pendang. Politik kat situ memang unik sikit. Tu laaa.. Sapa suruh "tebiang" pi bertanding kat Pendang...kan dah kenaaaa....heh! Dah tu ni camana nak pi Putrajaya ni? Puduraya saja la kot noooo....heh!
Takpa..takpa... ni baru keputusan tak rasmi... Aku pun takleh sebut lagi jumlah undi majoriti yang dimenangi oleh Tok Man.. macam-macam angka aku dapat, tapi semua tak boleh confirm selain pengumuman rasmi dari SPR.. anything can happen, kan?
Aku rasa aku tau pasal apa Mat Sabun kalah. Mungkin sebab...

1. Dia tak jumpa Normah ke-3 kat Pendang...
2. Mat Sabu mogok sebab Normah takmau teman dia berkempen...
3. Orang Syi'ah tak cukup promote dia kat Pendang...
4. Mat Sabu punya kempen "over killed".. ada ke patut pi pacak bendera Syi'ah kat Pendang...
5. Tu la balasan khianat kat golongan ulama dan perjuangan asal...
6. PAS memang tak kuat pun... dulu menang sebab UMNO ada masalah saja..heh!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved