ads

Khamis, 13 Jun 2013

02 di langkawi - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di langkawi - Google Blog Search


Tempat-tempat menarik <b>di langkawi</b> untuk dilawati - Kereta sewa <b>...</b>

Posted: 06 Jun 2013 09:16 AM PDT

Puting beliung <b>di Langkawi</b> <b>...</b> - suraukini

Posted: 18 May 2013 07:53 PM PDT

Rakaman puting beliung yang melanda Pulau Langkawi petang semalam 18 Mei 2013. Saksikan

ZiraHalim: Bekerja <b>di Langkawi</b>

Posted: 11 May 2013 02:12 AM PDT

Yap, minggu lepas bekerja kat langkawi.
Bengkel pentadbiran dan aku perlu terlibat untuk peralatan ICT.
Seriously pergi langkawi langsung tak dapat jejalan.
Bengkel boleh diklatakan setiap hari habis pukul 12-1am.
bhahahahahha.... hadapla Laptop sampai muntah.
Tapi, oleh sbb aku da bawak camera.
Banyakla PIC yang aku snap.
Meh kita share kat sini lah.
Bertolak pergi selasa pagi dan kembali jumaat ptg.
Khamis petang dibawa ke Pantai Chenang kejap.
Kejap2 pon sempat aku terbang tau...
Selamber aku jah p terbang tinggal yang lain kat bawah.
sapa soh takmo ikot aku terbang....bhahahah
Aku dan Lina... kami duduk sebilik... Lina adalah student praktikal.
Mode bergambar sedang melanda
Bersama kak ros dan kak isma and lina
Abaikan aku yang tetiba rajin nak masuk gambar sendiri dgn byk
Makanan kami yang sempat snap.. makan byk gila tapi sempat snap yang ni ja. yang lain dah licin baru aku igt nak snap. Mau ke idok kami dijamu makan 6 kali sehari. Perut takdan nak lapaq dah makan pulak. Jadi, abaikan kalau saya nampak lebih besar dari biasa.
Ini sewaktu ke Pantai Chenang ambik angin
Kan dah cakap semua kat bawah aku soang jah terbang makan angin...
Alhamdulillah, hidup dah makin berwarna. Semoga pelangi itu akan kembali. 

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved