ads

Rabu, 24 Julai 2013

02 di jerai kedah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di jerai kedah - Google Blog Search


KedahLanie.info: Nampaknya Ramadhan kali ini PAS <b>JERAI</b> suram <b>...</b>

Posted: 18 Jul 2013 01:30 AM PDT

oleh Bang Cop Jerai
Selamat menyambut bulan Ramadhan untuk semua... nampaknya kami rakyat PAS kwsn Jerai tahun ini rasanya seperti lain dari yang lain menyambut Ramadhan tahun ini. Nak kata ia sama seperti zaman pemerintahan 5 tahun tak lah jugak dan nak kata sama seperti zaman belum memerintah dahulu pun tak jugak...
Apa yang dapat kami lihat di sekitar Jerai pada kali ini amatlah suram dan sadisnya... sama seperti kesuraman kami bersedih atas apa berlaku kepada YDP kami yang berada di Hospital Besar Penang sana.
Jika dahulu sebelum ini macam-macam xtvt dilakukan oleh PAS Jerai untuk bersama rakyat namun pada kali ini ia amatlah berlainan sekali. nak lihat satu banner ucapan menyambut Ramadhan pun tak nampak...
Itu belum lagi dengan program masyarakatnya bersama rakyat yang memerlukan di bawah... ini dah masuk 9 Ramadhan dah nie apa satu xtvt pun tak nampak.. adakah semua sedang berkabung diatas apa yang berlaku kepada YDP Kawasan.
Jangan macam tu.. yang sakit tak apalah nak buat camna ia sakit tapi PAS Jerai bukannya ada seorang itu sahaja.. Timb. YDP ada, Setiausaha ada, AJK ada, Ketua Pemuda ada, Ketua Muslimat ada... jadi janganlah semua pun turut berkabung sama meneruskan kesedihan..
Rakyat di bawah janganlah di tinggalkan... sudahlah mereka tewas dan kalah..selepas itu kita pulak masing-masing meninggalkan mereka semua... 
Mantan YB Jerai merangkap Ketua Pemuda serta Bekas Calon Adun Guar Chempedak  rasanya mereka boleh meneruskan urus tadbir di kawasan Jerai nie.. janganlah semua sudah mula meninggalkan kerja buat kita setiap tahun disebabkan dengan sekali kekecewaan yang Allah berikan. Jangan sewaktu jadi calon baru nak nampak muka tapi bila jadi macam nie semua pakat lepas tangannya...
Pakat-pakat muhasabah kemudian pakat bangkit semula bersama rakyat dibawah insya'allah kemenangan itu akan Allah kurniakan semula. Jangan dekat pilihanraya baru semua nak tunjuk muka.. masalahlah jika macam tuu...
Masih ada 20 hari Ramadhan dan rasanya masih tidak lambat untuk kita menyantuni rakyat di kawasan Jerai ini... ayuh bangun semua pimpinan Jerai.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved