ads

Rabu, 3 Julai 2013

02 di kodiang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di kodiang - Google Blog Search


Noh Is Me: Bukti Shiah Semakin Berkembang <b>Di</b> Malaysia

Posted: 17 Jun 2013 07:32 PM PDT

(slik klik gambar ntuk membaca)
Pada permulaannya, syiah di malaysia diamalkan secara diam2 dan sembunyi. Takut kantoi ngan orang lain. Tapi sekarang ni, pertubuhan mereka semakin membesar dan dianggotai dari golongan rendah hinggah ke golongan profesional.
Klau korang nyer video kena block sila tonton kat pesbuk. Klik sini nak tengok.

Cuba korang perhatikan, cara sembahyang mereka, serta cara iqamat mereka. Lain dari yang kita amalkan. Malahan mereka menambah nama Saidina Ali ra ke dalam selawat mereka. Persoalannya, knape x tambah Saidina Abu Bakar, Umar, dan Uthman ke dalam selawat mereka skali.

Lagi satu, mereka berkata sembahyang yang kita amalkan adalah satu evolusi cara sembahyang yang sebenarnya. Cara yang mereka amalkan tu ada ke tak dalam al-Quran?. Ikut rukun x?. Ikut x apa yang Rasulullah saw ajarkan?.

Banyak persoalan yang ingin diutarakan kepada mereka. Tapi noh sendiri tak banyak ilmu. Kalau debat pon kompom noh kalah. Cumanya persoalan ini timbul setelah merasakan mereka macam mengikuti apa yang nafsu serta akal fikiran mereka mahu. Sebagai contoh kahwin mut'ah dan juga solat jamak.

Sesiapa yang taktaw pasal shia ley rujuk video yang dinyatakan oleh Tuan Guru Hj. Abdul Hadi di bawah.

Sila klik link ini jika anda nak tengok video tersebut. Klik kat gambar pon bley.(diatas hanyalah gambar)

p/s : di akhir zaman akan ada 73 kaum yang menyokong islam. tapi hanya satu kaum sahaja yang akan masuk syurga. maka beruntunglah siapa yang tergolong dalam kaum yang sedikit tersebut.

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved