ads

Khamis, 11 Julai 2013

02 di sik - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di sik - Google Blog Search


PANASS!! Rumah Puaka Terletak <b>di Sik</b> Telah Di Kesan <b>...</b>

Posted: 24 Apr 2013 05:37 AM PDT

Mc mendapat laporan dari sahabat di Sik, mengenai rumah puaka yang menganggu orang kampung. Namun betul ke berita ni? Sebelum tu Mc nak minta maaf, gambar diatas tidak ada kena mengena dengan cerita ini. Hanya untuk hiasan semata-mata.

Gambar dibawah pula, menceritakan sebuah rumah yang telah lama ditinggalkan, dan diyakini telah berhantu! Betul ke? Sama-sama kita pastikan!



PKR Sik dah lama terkubur! yang tinggal hanyalah rumah kosong tidak berpenghuni dan menyeramkan. Mau tak seram, ada satu mata yang sentiasa memerhati kita dari jauh. he he..

Sebenarnya tidak ada hantu pun dalam posting ni. Cuma Mc nak beritahu PKR kat SIK dah tinggal nesan, dan gambar kat atas tu la batu nesannya. he he..

Sebab tu kalau ada orang kata PKR kuat! Mc boleh gelak terguling-guling. Kuat apa kejadahnya, kalau jentera selama ni pun dok pinjam Pas!

Sebenarnya Pakatan dah salah percaturan dengan membiarkan PKR bertanding kerusi parlimen lebih dari Pas. Sebab PKR tak kuat pun. Boleh kira dengan jari orang PKR ni. Kalau Pas Mc tak nafikan memang jentera Pas kuat dan ramai.

Cuma Pas masih tak boleh bersaing dengan UMNO, sebab Pas buat kerja tak ikhlas dan jual nama Islam. Cuba bawa betul-betul perjuangan Islam tu. Jangan mulut saja dok sebut Islam, tapi tindakan, macam haram!

McTheory:
Kalimah Allah pun nak di jual, Islam pa kejadahnya puak ni..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved