Khamis, 29 Ogos 2013

02 di jitra - Google Blog Search

02 di jitra - Google Blog Search


Fathia, Aiman <b>di Jitra</b> 7 Sept. - Utusan Online

Posted: 25 Aug 2013 05:44 AM PDT

NUR FATHIA ABDUL LATIFF

JIKA selama ini anda hanya menonton lakonan Nur Fathia Abdul Latiff dan Aiman Hakim Ridza di kaca televisyen, ada peluang menanti anda untuk bertentang mata dengan dua pelakon popular ini secara langsung.

Sudah pastilah sekiranya anda bertemu mereka di Taman Tasik Darulaman Jitra, Kedah sempena Fiesta Riuh Sakan Utusan/Kosmo! pada 7 September depan.

Peneraju utama drama bersiri Diandra yang sedang bersiaran setiap Selasa di TV3 itu bakal meluangkan masa kira-kira dua jam bermula pukul 3 hingga 5 petang.

Mereka berdua hadir untuk menjayakan sesi bertemu peminat. Jadi inilah kesempatan bagi penduduk sekitar Jitra beramah mesra dengan Fathia dan Aiman.

Pengunjung turut berpeluang merakam gambar bersama kedua-dua pelakon itu.

Selain bertemu Fathia dan Aiman, pengunjung boleh menyertai pelbagai aktiviti untuk seisi keluarga yang dianjurkan termasuk pertandingan karaoke dan mewarna.

Sempena Fiesta Riuh Sakan Utusan/Kosmo! yang berlangsung buat kali kedua ini, ia turut diserikan dengan konsert.

Antara artis yang sudah mengesahkan diri untuk memeriahkan konsert Fiesta Riuh Sakan Utusan/Kosmo! itu ialah Lan Kristal yang bakal menghiburkan pengunjung.

Konsert Fiesta Riuh Sakan Utusan/Kosmo! turut dimeriahkan dengan penyampai radio Nasional FM yang bakal menggegarkan Taman Tasik Darulaman.

Antara penyampai radio terlibat ialah DJ Ridz, DJ Safura, Dj Kroll, DJ Dyan, Dj Muaz dan DJ Sheila yang terkenal dengan celoteh mereka.

Jadi jangan lepaskan peluang ini untuk bersama-sama bersantai di hujung minggu bersama keluarga tersayang di Fiesta Riuh Sakan Utusan/Kosmo! bermula 5 hingga 7 September di Taman Tasik Darulaman Jitra, Kedah.

Untuk sebarang pertanyaan berhubungan aktiviti fiesta boleh hubungi 03-92324428.

- AMIRAH AMALY SYAFAAT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan