Rabu, 21 Ogos 2013

02 di yan kedah - Google Blog Search

02 di yan kedah - Google Blog Search


Santai Bersama Famili <b>di</b> Chalet Siti Aminah Salak Denai, <b>Yan</b>, <b>Kedah</b>

Posted: 10 Jul 2013 11:22 PM PDT

Baru-baru ni aku n family ade pergi bercuti di Salak Denai, Yan,Kedah..Seronok sangat pergi tempat ni.Kitorang check in kul 7.00mlm n check out kul 6.00ptg..Chalet yang kitorg ambil ni harga dia kalau tido sehari semalam RM300.00 Sebab kitorg pergi ramai,so save budget dah kat  situ.Aku pergi dgn family kakak aku,adik lelaki aku 2org,adik pompuan,mak,tok n my adik ipar...Sekali pergi rasa nak pergi lagi,hihi..Chalet yang kitorg ambik aritu namanye Siti Aisyah..Paras air kat kolam dia 4 1/2 kaki, selain tu dia ada gak kolam untuk budak2 yang lebih cetek..Chalet2 kat Salak Denai ni sentiasa penuh, kalau teringin nak bercuti kat sini kenalah booking awal..Nak booking chalet mana ??korang bolehla check dulu kalau tak, tempat dia sure penuh..Lagi satu, masa nak booking tu lebih baik gunakan kaedah sms terus ke pihak Salak Denai itu sendiri kerana kalau kita telefon dikhuatiri pihak mereka tidak sempat untuk melayan panggilan tersebut kerana banyak call dari customer la katakan..Kalau nak booking boleh la SMS 012-537 6151. Alamat dia seperti berikut... Jalan Peranginan Batu Hampar, 06900 Yan, Kedah..Perjalanan ke Chalet ni perlu melalui kawasan hutan...So orang yang drive tu kena hati-hati sikit sebab jalan dia kecil n hutan di sekitarnya. Nak usha2 Chalet mana yg berkenan di hati korang di Salak Denai..boleh la tengok kat facebook deorg https://www.facebook.com/pages/SALAK-DENAI-CHALET/117871971566661?fref=ts... Ni lah antara gambar yang aku ambil masa pegi sana baru2 ni..cekikdaud!!!!

View kolam kt Chalet Siti Aisyah ni waktu malam...

Seronok berbabeku di waktu malam... (Kawasan keliling chalet agak tertutup,amat selesa untuk bersantai dengan keluarga..Tambahan pula kita tak perlu berkongsi kolam dengan orang luar, kolam ni kita mandi dengan famili members sahaja).......

My adik tukang bakar membakar..Malam2 ni sedap oo berbabeku ayam...Nyum nyum...tak sedap pon balun gak..

Tempat barbeku depan kolam renang..Sungguh mengasyikkan..Yang lagi best, air dalam kolam ni dari sumber asli tau dan sentiasa ditukar..so bebas klorin dan dijamin bersih..hehehe..

Dinner nasi goreng di tepi kolam...
Senyuman gembira dari my little hansome boy......
My darling with his cousin..

Affan Hadziq with his uncle...

Gaya dah ade tu..

View kolam ni di waktu siang...Seronok n enjoy sebab tempat dia privacy.... =)

Anak sedara yang paling besar....

Gelongsor air utk kanak2/dewasa
pon ader...

Makan-makan di tengahari.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan