ads

Khamis, 12 September 2013

02 di kodiang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di kodiang - Google Blog Search


CINTAMANISZ Lite: Sanak saudara <b>Kodiang</b> mai umah...

Posted: 08 Sep 2013 05:30 AM PDT

06.09.2013
JUMAAT

Eh...dorang bukan mai umah aku, tau!!....hehe. Dorang sebenaqnya pi umah mentua aku.
Sedara mara dari Kodiang ni adalah sedara dari sebelah mak mentua aku. Dorang datang 3 buah bijik kereta.

Pagi tu...mak kol aku...bagitau pasal ni. Kata mak...leh sama2 masak2...sama2 menjamu selera ngan dorang nanti. Kul 10 lebih baru aku gi sana, hehe.. Tolong itu ini...tapi banyak menu kak Nor laa yg masak.

Dh sampai...sembang2 dulu. Yg lelaki tak lama tu perlu ke masjid utk solat Jumaat.
Tunggu dorang balik baru berhidang.
Hari tu mengeram sampai kul 6 lebih aku kat umah mak...Dari bersembang2 terus semua tertido layan mata. Manakan tidak....petang tu mengantuk disebabkan cuaca hujan, kan...hihi.
Aku ni bkn takmo balik awal. Kunci umah aku tu.....abg terlupa nk bagi aku masa abg nk gi keje semula selepas balik umah tengahari Jumaat tu.

Nota ALONA:-
~Alhamdulillah, selesai ngan jayanya tugas di Dewan Komuniti 1 Malaysia Chemor semalam. Walaupun masa majlis cuaca hujan tapi bila sesi outdoor yg dilakukan di ladang pokok gaharu di Klebang, Ipoh dan di Gunung Lang, Ipoh petang tu....cuaca cuma mendung, hujan gerimis dan mendung saja. Syukur sangat sbb melakukan tugas dgn sebaik termampu.

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved