Rabu, 25 September 2013

02 di kulim - Google Blog Search

02 di kulim - Google Blog Search


Kemalangan Kakitangan TNB <b>di Kulim</b> Kedah (18SG) - Berita Semasa

Posted: 28 Aug 2013 01:20 AM PDT

Gambar Kemalangan Kulim

Maklumat lengkap yang Berita Semasa terima. Yang mana telah berlaku kemalangan dahsyat di Kulim Hi-Tech Park, Kulim Kedah. Lokasi kemalangan terletak berdekatan dengan Kilang Saint Gobain dan First Solar. Yang mana mangsa terlibat dalam kemalangan ini adalah terdiri daripada kalangan kakitangan TNB (Tenaga Nasional Berhad) sendiri. 5 orang kakitangan TNB kesemuanya.

Kemalangan ini agak teruk sehingga menyebabkan tiang lampu jalan bersekali dengan bongkah batu foundation pun boleh tercabut sama dan dalam pada masa yang sama mangsa-mangsa telah tercampak keluar. Anda boleh bayangkan bagaimana keadaannya. Ramai yang mengatakan kereta telah dipandu laju.

Berita Semasa dimaklumkan mangsa telah dimasukkan ke ICU. Kemalangan yang berlaku pagi tadi berpunca kereta mangsa yang gagal dikawal telah berpusing dan melanggar tiang lampu.

Lagi Gambar Kakitangan TNB di Kulim Kedah

P/S : Berita Semasa mengharapkan dan mendoakan agar kesemua yang terlibat dalam kemalangan di Kulim Kedah ini selamat. Insyaallah. Semoga Allah permudahkan segala urusan melibatkan mangsa-mangsa yang terlibat

Tiada ulasan:

Catat Ulasan