ads

Ahad, 17 November 2013

02 di kuala kedah - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di kuala kedah - Google Blog Search


TiNiE: Breakfast Sedap <b>di Kuala Kedah</b>

Posted: 11 Nov 2013 10:40 PM PST

kaktin kalau balik kedah, mmg tak tahan perut punya.
apa ada depan mata sebat.
yang takder depan mata kita pi cari lalu ngap ngap.
yang penting nafsu makan terisi dengan klimaks sekali.

balik kali ni potong sikit, bila petang sabtu tu air berenti.
terus takder, titik-titik pon takder.
adeh, nasibla cuaca mcm ala-ala tak panas.
petang jer hujan lebat. sokayyyy kita bertahan jerla yer.
malam tu kaktin saja la roger kkwn sekolah rendah ajak bekpes sama esoknya.
depa pon ok-ok jer.

pagi ahad tu, kaktin belasah nasi lemak bunjut dengan kuih keria.
pastu melepak jerlah.
sampai la un n dik e call ajak breakfast.
masa tu baru dalam kul 930am.

kami berjumpa di gerai gulai ikan temenung sebelah pelantaq naik
ikan berdekatan marina.
ishklaaaa sorga makanan la situ.
nak nak plak ada org tolong serve n bayar!
ahahaha tq dik e. me owe u much :)


nah lauk kita breakfast arini yer anak-anak.
ikan temenung goreng, gulai ikan temenung dan yg terbaeekkk
takder di mana-mana sambal belacan. pergghhhh.

kaktin order teh ais. pon sedapppppp mmmpphh.
giler la kaktin ni kalau bab makan. kikikiki....

nasi putih + toyu + laukpauk.
tapi percayalah korang orgasma berganda-ganda.
ada yang komen kat pic ni bila kaktin up kat fb + ig.
:: kaktin n un. pic dik e takder la plak. haih dpt makan terus lupa ::
kaktin pon tak tau nak jawab gumana.
yang penting terdampar. aarrrghhh....

sekonyong-konyong kaktin nampak dik e lintas jalan pi gerai sebelah.
sekali dia bawa balik sepinggan apom lenggang uolls!
fresh. gebu. manih. rangup. segala-gala lah.
heavennya. jom balik kedah lagi jom!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved