Khamis, 14 November 2013

02 di merbok - Google Blog Search

02 di merbok - Google Blog Search


HaniLoliStroberi: perpisahan <b>di</b> uitm <b>merbok</b>

Posted: 08 Nov 2013 08:48 PM PST

sorry lama tak update
apapun, dalam masa tak sampai 2 bulan duduk di uitm merbok,
pada satu hari, aku dapat panggilan dari MSU sewaktu aku tengah brunch dengan kawan2 di cafe
aku tengah makan ikan keli time tu
kak linda cakap pasal kekosongan tempat mbbs untuk sesi oktober ni
kalau aku nak, aku boleh daftar masuk bulan ni
tak payah tunggu bulan 4 tahun depan
tapi tarikh pendaftaran tu lagi 3 HARI!!!
terkejutz aku

aku call bapak, dia tengah meeting,
call mama, dia busy.

aku call sarah, kami bincang itu ini,
macam cacing kepanasan aku dalam kelas

beberapa jam kemudian, mama bapak call balik,
aku cakap pasal benda ni,
then diorang putuskan nak aku masuk bulan ni

dengan rushingnya,
aku kena keluar uitm HARI TU PETANG ITU JUGAK!
dengan senyap2 aku kemas barang2 aku
petang dalam pukul 6.30 lebih,
aku mintak group HR kumpul dekat TV
then aku umumkan pasal benda ni
dalam hati sebak la jugak
aku pun tengah terhuyung hayang pikir pasal benda alah ni
aku ingat nak bagitau pasal aku masuk medic ni time sem 2 nanti
tp dah ditakdirkan dapat panggilan masuk awal,
apa nak tunggu lagi kan..

                                                                         perpisahan

then lepas buat perjumpaan group HR,
aku buat perjumpaan dalam rumah pulak
semua orang terkejut tak expect benda ni
aku pun terkejutz jugak. huahua

mama bawak kek perpisahan,
sweet la mama ni
sedih aku
sebak betui tapi 1 titis air mata tak terkeluar pun
hati aku still keras lagi. i dunno why

then, aku balik dengan perasaan penuh kesedihan dengan perpisahan

the end

(dah nak dekat sebulan masuk MSU, baru aku ada rasa nak update blog ni)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan