Isnin, 27 Januari 2014

02 di langkawi - Google Blog Search

02 di langkawi - Google Blog Search


Eylizar Homestay Murah <b>Di</b> Kuah, <b>Langkawi</b>.: Homestay <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 16 Jan 2014 10:59 AM PST


Eylizar Homestay adalah salah satu syarikat yang paling top dan laris meyediakan perkhidmatan penginapan homestay, apartment, kereta sewa pandu sendiri, pakej island hopping dan mangrove tour di Pulau Langkawi.

Boleh di katakan semasa waktu cuti sekolah dan hari biasa kebanyakan homestay kami serta pakej yang kami sediakan begitu laris hinggakan pihak kami tidak mampu untuk menampung permintaan yang tinggi. Jadi pihak kami sedang berusaha untuk mendapatkan lebih banyak penginapan untuk menampung permintaan semua pelanggan kami. Jadi jika anda ingin mendapatkan perkhidmatan yang kami sediakan pastikan anda membuat tempahan awal untuk mendapatkan penginapan serta pakej yang kami tawarkan dengan harga yang paling murah di langkawi.

Mungkin anda boleh mendapatkan penginapan yang murah selain daripada pihak kami tetapi anda perlulah tahu juga tak semestinya penginapan yang murah itu selalunya baik. Kami mengalukan perbincangan diantara pelanggan kami dan mendapatkan tawaran harga penginapan. Selain itu pihak kami memberikan panduan serta guide untuk anda yang baru pertama kalinya ke Pulau langkawi. Setiap perniagaan pastinya ada akad dan kami berpegang pada pencapaian customer kami. Setiap pelanggan kami adalah sebahagian daripada Family kami juga jadi tak hairanlah setiap pelanggan kami yang menginap sebelumnya akan datang kembali serta mempromosikan kami kepada family dan sahabat mereka. Boleh dikatakan pihak kami menerima lebih daripada 30-40 booking yang confirm setiap hari untuk penginapan bagi family dan juga group rombongan ke langkawi, itu tidak termasuk pakej lain seperti kereta sewa, bas persiaran, island hopping dan mangrove tour. Pihak kami juga menerima banyak unique visitor di semua website dan blog kami lebih kurang 3 ribu sehari semuanya. Thanks for GOOGLE COMPANY for make my business grow everyday and not to forget also All Blogger and all our customers, THANKS for supporting us.

Jadi mengapa anda semua harus booking selain daripada Eylizar Homestay sedangkan kami menyediakan semua pakej dan keperluan yang anda perlukan untuk bercuti di Pulau langkawi, Malaysia. Lebih 70% rakyat Malaysia sekarang ini memilih penginapan percutian mereka seperti Homestay, Guest House, Rest House sebagai pilihan penginapan berbanding Hotel,Motel dan Chalet di Seluruh Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan