Rabu, 19 Februari 2014

02 di langkawi - Google Blog Search

02 di langkawi - Google Blog Search


cikchelsea & co.: Kereta sewa murah <b>di Langkawi</b>. Syam (Noor <b>...</b>

Posted: 27 Jan 2014 11:20 PM PST

Al-kisah,
Aku ke Langkawi awal Disember tahun lepas (2013).
Salah satu benda yang kena buat awal mestilah buat reservation kereta sewa, kan?
Nak dijadikan cerita, salah seorang pemilik kereta sewa kat Langkawi tu dah buat taik dengan aku.
Dia kata reservation aku takde pada tarikh sekian.
Tapi, deposit aku dah bank in. Acaner tu?
Tak ke namanya PEMBOHONG BESAQ!
Sampai sekarang aku minta refund deposit tu dia buat dek je.
Tak pulang balik duit aku.

 Malas cerita panjang, baca jelah conversation aku dengan Syam si penipu tu:

:: Mesej Syam penipu bertarikh 5hb Dec adalah selepas aku call dia, untuk remind kedatangan kitorang pada 8hb nanti. Itu yang dia reply ::
Nama: Noor Azam bin Osman
Maybank Acc: 102072352305
BTW, aku dapat contact number dia selepas google "kereta sewa murah di Langkawi".
Senang je kan buat duit dengan tipu orang?
Macam manalah dia cari rezeki dengan cara macam ni?
Beware and please spread the words!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan