ads

Khamis, 6 Mac 2014

02 di langkawi - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di langkawi - Google Blog Search


seindah salju: Cuti-Cuti Langkawi : Jalan-Jalan Malam <b>Di Langkawi</b>

Posted: 24 Feb 2014 05:22 PM PST

Habis Sunset Dinner Cruise terus balik hotel...penat siot non stop hari tue...lepas mandi, solat...siap plak nak merayap malam2 kat Langkawi nie....apa barang dah sampai Langkawi nak dok terperap kat hotel jer kan...
Mula2 jalan sekitar hotel dulu, pastu baru merayap ke Dataran Lang
 Laluan ke swimming pool
 Kat dalam tue ada kolam tau..geram jer tengok demok2 ikannya
Jangan ngada2 nak pakai baju biasa...x de baju swimming sila sewa...hahaha 5 hinggit jer
Macam rumah hantu plak bila tengok macam tue...
Beria-ria menjengok padahal x nampak apa pun
Malam2 x menarik nak ambik gambar kolam...ambik gambar pagi baru cantik  Dataran Lang...oppsss betul ke nama tue...

Dulu datang rasa macam rendah jer helang tue...naper la sekarang nak kena mendaki tangga bagai...huhuhu

Penat siot

 Kasi can posing depan helang

Susah nak cari angle yang menarik...

Sebenarnya dataran lang nie sangat dekat dengan hotel kitorang duduk tapi dekatnya x de la sampai jalan kakikan....dari hotel aku boleh nampak la tugu helang tue...

Cuma naik kereta laju jer...5 minit dah sampai

 Nak terbang macam helang jugak...  kecik jer  Buli adik tido...rugi plak, malam tue Hadif tidoklu tak kompem sakan berlari2 dua beradik nie

Takpe repeat nanti akan pastikan adik x tido...kita g lagi kat dataran tue

 Sayang papa... Untuk tatapan korang...

Dataran Lang malam2 memang cantik...puas nak jalan2 dan tak panas...klu siang x tau la macam mana..Gambar helang nie memang super banyak aku ambik dah macam2 angle...aku masuk sikit jer la kot kang ada muntah darah hijau plak tengok gambar helang jer...hahhaa

Tempat wajib singgah bila dah sampai Langkawi...kang org x caya plak klu x bergambar ngan cik helang nie...hehehehe

Next entri...SHOPPING...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved