ads

Sabtu, 5 April 2014

02 di sungai petani - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di sungai petani - Google Blog Search


HOT!! Gambar Ngeri Pergaduhan <b>Di Sungai Petani</b>! (18SG) ~ Kedah <b>...</b>

Posted: 04 Apr 2014 09:12 PM PDT

Puncanya semalam hanyalah salah faham, kemudian berlaku pertengkaran kecil dan berakhir dengan tetak menetak. Mangsa berbangsa cina dan suspek yang menetak berbangsa india. Jangan salah faham, ini bukan pergaduhan kaum, tetapi kedegilan dan kesombongan mengatasi akal. Sebab tu jadi macam ni.

Di kabarkan pergaduhan berlaku di Sungai Petani. Macam-macam kes Sungai Petani ni, kes kecil tak boleh bertolak ansur ka? Bila jadi macam ni, kan dah menyusahkan orang, masing-masing nak tunjuk otai la konon. Pakai otak la!

Sapa rasa lemah semangat tak disyorkan tengok gambar dibawah.







Mangsa selamat dihantar ke hospital yang berdekatan dan masih bernafas hingga sekarang.

P/s: pengajaran, jangan nak tunjuk hebat, cakap elok-elok..


McTheory:
Baru lancar bandar selamat, dah ada kes pulak!

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved