ads

Khamis, 8 Mei 2014

02 di kodiang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

02 di kodiang - Google Blog Search


BLOG KEDAH: 02 <b>di kodiang</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Apr 2014 01:12 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

sembang odah: Makan-makan <b>di Kodiang</b>

Posted: 12 Dec 2013 02:00 PM PST

Salam

Pernah dengar pasal Kodiang? Kodiang ni rasa lebih glamor dari Changlun. Dan orang kenal Kodiang Dari Changlun, Padahal Kodiang ni pekan kecik je..bagi aku takde pa cuma terkenal dengan Nat Kodiang. Di Kodiang ni ada satu kedai makan Pasembur Ghani. Dah lama kedai ni dari mak aku kecik-kecik lagi. Mak aku selalu cite balik sekolah mesti singgah sini, makan mee la atau ais kepal. Aku balik aritu punya teringin nak makan mee goreng Ghani...dulu kerap beli bungkus. Kebetulan mak kau nak p Tabung Haji..So aku amik kesempatan makan mee goreng kat situ tapi takde gambar la, lapaq sangat...
Bila abahcik balik  tetiba dia ajak p makan mee Ghani plak. Heheh bagai orang mengantuk disorong bantal...makan lagi sekali. Kami p makan pada waktu malam.

Tapi malang tak berbau, tetiba blackout adoooiiii, mlm tu makan bertemankan cahaya hp dan tab...Setelah sekian lama barula generator kedai Ghani berfungsi. Eloklah km pun dah nak abih makan. Malam tu memang satu Kodiang bergelap bukan saja Kodiang sampai ke Changlun gelap...

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG KEDAH

Copyright 2010 All Rights Reserved